Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Голф 4, 116 к.с. помпа дюза,и ми излезна следния проблем!
При движение в града, колата се движи нормално, няма проблеми, набира си, абе усещаш че караш колата с целия и капацитет.
При движение извънграда, при достигане на скорост от около 130-140 км./ч колата изгуби мощност,неможе да ускорява и няма пъргавостта и мощността при сменяне на предавките и натискане на газта. Като го взех автомобила ми правиха диагностика и майстора нищо не каза, пък и аз незнаех за проблема, защото я бях карал само в града и такъв проблем нямах. Забелязах че като изгася и запаля автомобила, проблема го няма, докато пак немина границата от около 130-140 км/ч. Ще бъда благодарен преди да отида в сервиз за вашите мнения, ако трябва още нещо да обясня, питайте. Благодаря Ви!
Проблем с двигател на Голф 4 ТДИ 116 к.с. ПД
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 02 яну 2010 13:55
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: TDI 2000
- Местоположение: Karlovo
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с двигател на Голф 4 ТДИ 116 к.с. ПД
Чистене турбина - променлива геометрия;
чистене всмукателен колектор;
чистене ЕГР;
проверка всички вакууми;
проверка Н75 клапан;
по-малко вероятно - неизправен МАП-сензор;
и не на последно място - премахване на катализатора... ефекта е безспорен!
Диагностика с ВАГ-КОМ; лог-файлове... и така...
За нула време ще станеш специалист по ТДИ-тата...
Честито!
чистене всмукателен колектор;
чистене ЕГР;
проверка всички вакууми;
проверка Н75 клапан;
по-малко вероятно - неизправен МАП-сензор;
и не на последно място - премахване на катализатора... ефекта е безспорен!
Диагностика с ВАГ-КОМ; лог-файлове... и така...
За нула време ще станеш специалист по ТДИ-тата...
Честито!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Valdzhev и 73 госта