Не знам какво правят но вече бъркам Touaran с Alhambra.
Както и Golf 7 комби и Passat комби.
http://files.vau-max.de/gallery_pictures/2013/03/vw-golf-7-variant-2014-6-o.jpg
http://www.vw-passat.com.pl/gal/menu/b7/Passat.B7.Variant.jpg
К
Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Какво ви учудва.Всички европейски марки са така от поне два моделни периода назад.
Всичките са умалени копия на дизайна на флагманите в марката си.С леки видоизменения.
Общи платформи,разлика само в колесната баса,подобни табла и електроника.......
Целта вие ясна нали- по малки технологични разходи,повече модели в гамата,по-голяма печалба и опити за монополизъм в даден сегмент.
Обществата в белите страни от край време станаха консуматорски .Производителите се интересуват само от пазара първа ръка.Тоест продукта им да изкара колкото се може безпроблемно до края на лизинговия период.ПО-нататък следващите собственици да го духат,както си го казваме по български.
Всичките са умалени копия на дизайна на флагманите в марката си.С леки видоизменения.
Общи платформи,разлика само в колесната баса,подобни табла и електроника.......
Целта вие ясна нали- по малки технологични разходи,повече модели в гамата,по-голяма печалба и опити за монополизъм в даден сегмент.
Обществата в белите страни от край време станаха консуматорски .Производителите се интересуват само от пазара първа ръка.Тоест продукта им да изкара колкото се може безпроблемно до края на лизинговия период.ПО-нататък следващите собственици да го духат,както си го казваме по български.
- kaltcev.72
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 16 апр 2012 18:51
- Автомобил: golf 4 toyota avensis
- Двигател: 1.6 1J 2001
- Местоположение: Wiesbaden Deutschland
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Винаги съм харесвал малко "спартанският"дизаин на ВАГ , модели като Голф 1 и Голф 2 ги изведоха в челните редици на автомобилостроенето през 70те и 80те . По късно също Голф 4 , пропускам тройката , тя си беше меко казано недуразомение. Тази година на Автоизложението във Франкфурт марката WV отнесе всички критики за безличното си представане. Просто грабна Златния скункс. От най малкото UP до Турани всичките просто бяха с един аналогов дизайн . Просто Концерна бяха акцентирали на АУДИ, собствена зала , за влизането в която се редихме на буквално километрична опашка, но имаше какво да видим . И така да обобщим темата този година бяха хибридните автомобили а швабите там са доста неподготвени.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Не че съм сектант, ама се чудя - като не ви харесва дизайна на марката, какво правите тук?
Естествено, всеки има право на мнение. Не всичко се харесва. Но някои мнения ми се струват пресилени и имам чувството, че авторите им просто се намират на приказка, чакайки някой да реагира по-остро и да стане словесният "въргал". Дори се повтарят и потретват едни и същи неща.
По темата - вижте глобално тенденцията за уеднаквяване на визията на моделите от една марка с цел т.нар. фирмена принадлежност. За мен реално някои модели се приемат добре още с излизането, за други е необходимо повече време, трети пък изобщо не се харесват за целия си живот. Дизайнът на ФВ винаги е бил консервативен, но за мен Голф 7, особено в някои от по-наточените версии, си е съвсем приличен, дори красив и съвременен автомобил. За вътрешна ергономичност не говорим - там за мен достъпността и удобството на интериора на марката, почти във всички модели, е доста над средното ниво. И най-важното, когато става въпрос за дизайн - той е много условно понятие и няма начин да се каже това е красиво, а другото - грозно. Всичко е въпрос на вкус. Естествено, предполагам се досещате, че преди да се одобри какъвто и да е дизайн, се правят множество проучвания за нагласите в тази насока, но най-вече на предпочитаните пазари, разбирайте тези с висока покупателна способност - най-вече Германия. За Китай пък се произвеждат съвсем различни модели, което пак се обуславя именно от различните виждания на местните купувачи и т.н.
Естествено, всеки има право на мнение. Не всичко се харесва. Но някои мнения ми се струват пресилени и имам чувството, че авторите им просто се намират на приказка, чакайки някой да реагира по-остро и да стане словесният "въргал". Дори се повтарят и потретват едни и същи неща.
По темата - вижте глобално тенденцията за уеднаквяване на визията на моделите от една марка с цел т.нар. фирмена принадлежност. За мен реално някои модели се приемат добре още с излизането, за други е необходимо повече време, трети пък изобщо не се харесват за целия си живот. Дизайнът на ФВ винаги е бил консервативен, но за мен Голф 7, особено в някои от по-наточените версии, си е съвсем приличен, дори красив и съвременен автомобил. За вътрешна ергономичност не говорим - там за мен достъпността и удобството на интериора на марката, почти във всички модели, е доста над средното ниво. И най-важното, когато става въпрос за дизайн - той е много условно понятие и няма начин да се каже това е красиво, а другото - грозно. Всичко е въпрос на вкус. Естествено, предполагам се досещате, че преди да се одобри какъвто и да е дизайн, се правят множество проучвания за нагласите в тази насока, но най-вече на предпочитаните пазари, разбирайте тези с висока покупателна способност - най-вече Германия. За Китай пък се произвеждат съвсем различни модели, което пак се обуславя именно от различните виждания на местните купувачи и т.н.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Аз не виждам някаква особенна драма с дизайна.
Дори бих казал,че в последните поколения на пасат,голф и поло се залага на по-малко евтино изглеждаща пластмаса и определено дизайна радва-както вътре,така и отвън
Дори бих казал,че в последните поколения на пасат,голф и поло се залага на по-малко евтино изглеждаща пластмаса и определено дизайна радва-както вътре,така и отвън
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Така е.Всеки модел е бил актуален за годините си.А на мен лично подреденото табло при VW винаги ми е харесвало.Всичко си е на мястото.
Не знам защо 3-ките да са издънката при голф само?Може би заради по-слабата защита от корозия или?Имах възможността да карам служебно БМВ-е 36 за 2 седмици,докато голфа беше в бокса.Е няма по-неудобна кола.Няма къде да си сложиш телефона,шишето с вода и баничката сутринно време Ужас.Вътре тясно,и колегата с който ходим сутринно време за работа трябваше да държи всичко това докато аз карам.
С нетърпение очаквах момента да си взема голфчето и да са ми свободни ръцете.
Та според мен инжинерите се стараят да съчетаят практичността и модерния дизайн в едно
Не знам защо 3-ките да са издънката при голф само?Може би заради по-слабата защита от корозия или?Имах възможността да карам служебно БМВ-е 36 за 2 седмици,докато голфа беше в бокса.Е няма по-неудобна кола.Няма къде да си сложиш телефона,шишето с вода и баничката сутринно време Ужас.Вътре тясно,и колегата с който ходим сутринно време за работа трябваше да държи всичко това докато аз карам.
С нетърпение очаквах момента да си взема голфчето и да са ми свободни ръцете.
Та според мен инжинерите се стараят да съчетаят практичността и модерния дизайн в едно
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 03 сеп 2013 18:15
- Автомобил: Seat Toledo GT
- Двигател: 2.0 2E 1994
- Местоположение: София
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Все си мисля, че дизайнът е най-малкия проблем на автомобилите от 10-15 години насам... Много задълбаха в "екология", "вредни емисии", "рециклирани материали", "икономичност" и прочие "говна"...Като следствие-все по-повсеместна "електронизация" с нужда и без нужда и все по-некачествени материали... И всички се надцакват в тая посока, щото нормите и стандартите ги притискат... Никой не гони "трайност" на изделията, а и няма интерес да го прави... Няма ги здравината и качеството на продуктите от миналия век... Едно загниващо консуматорско общество, което в крайна сметка ще го "издуха" от многото си тарикатлък в преследване на печалби... Лошото е че за момента ние го "духаме" с колите им "втора ръка"...
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Както са тръгнали в скоро време очаквам изобщо да няма модели а да им слагат размери
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Ние нямаме такива проблеми, тук все още сме на вълна Голф 4, следващите 10 години ще се прехласваме по Голф 5 и чака след това евентуално ще oпрем до 6 и 7
Да му мислят тея дето имат пари и си ги купуват в момента ...
Миналата седмица нарочно спрях пред един от хипер маркетите до един Г6, служебен, бял, на някаква аптека.Ами гледах, гледах, щото беше пълен сток ли, щото беше бял и с железни джанти ли, ами много безлично стои тази кола.
Вътре добре, подредено табло, копчета, тук там някоя хромирана лайсна, ама отвън нищо не ме грабва, едно постно такова, никакво!
Голф 7 поне там фарове, задни светлини малко по-динамично и не знам дали спортно е точната дума, но малко повече привлича вниманието към себе си.
Специално за Г6, поне това което съм чел като коментари из чуждите форуми на същата тематика, преобладаващото определение за екс и интериор е "boring"
И то какво остана, отвън и вътре айде да речем "скучен" въпреки че е въпрос на вкус, двигателите FSI и TFSI заедно с кутийте DSG 7 под въпрос че и там едни дилеми и обсъждания се водят кое, как, защо и колко...
И какво остана, едното име.
http://www.caradvice.com.au/232587/volkswagen-golf-v-mazda-3-v-toyota-corolla-v-holden-cruze-v-ford-focus-v-hyundai-i30-v-opel-astra-v-honda-civic/ Ейги и конкурентите, аз съм пас...всичките ми приличат на Кия и Хюндай
Да му мислят тея дето имат пари и си ги купуват в момента ...
Миналата седмица нарочно спрях пред един от хипер маркетите до един Г6, служебен, бял, на някаква аптека.Ами гледах, гледах, щото беше пълен сток ли, щото беше бял и с железни джанти ли, ами много безлично стои тази кола.
Вътре добре, подредено табло, копчета, тук там някоя хромирана лайсна, ама отвън нищо не ме грабва, едно постно такова, никакво!
Голф 7 поне там фарове, задни светлини малко по-динамично и не знам дали спортно е точната дума, но малко повече привлича вниманието към себе си.
Специално за Г6, поне това което съм чел като коментари из чуждите форуми на същата тематика, преобладаващото определение за екс и интериор е "boring"
И то какво остана, отвън и вътре айде да речем "скучен" въпреки че е въпрос на вкус, двигателите FSI и TFSI заедно с кутийте DSG 7 под въпрос че и там едни дилеми и обсъждания се водят кое, как, защо и колко...
И какво остана, едното име.
http://www.caradvice.com.au/232587/volkswagen-golf-v-mazda-3-v-toyota-corolla-v-holden-cruze-v-ford-focus-v-hyundai-i30-v-opel-astra-v-honda-civic/ Ейги и конкурентите, аз съм пас...всичките ми приличат на Кия и Хюндай
Последна промяна от forski на Сря 04 дек 2013 12:04, променено общо 1 път.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
На мен дизайна на VW ми допада (и външен, и вътрешен). Ще коментирам само модела Голф като най-популярен. От досега излезлите модели ми харесват повече тези с четни номера (2,4,6). Изключително много ми допада семплия вътрешен интериор и доброто разположение на всичко около шофьора. Двойката и четворката имат уникален дизайн на задната част и поне за мен са много по-готини от зализаните японки, французойки, китайчета, корейчета и др., на някои от които фаровете стигат до предното стъкло. Шестицата е чудесно развитие на модела и изглежда много по-добре от петицата (лично мнение). Според мен дизайнерите на VW успяват да моделират колите така, че да създават емоция и онова приятно чувство, което ни привлича като магнит. Не успяват да ме грабнат аналозите на Сеат и Шкода (макар че за мен Голф няма аналог като визия и усещане). Стараят се хората, ама не е същото. VW си е VW . Ако имам възможност някой ден бих си взел една шестица... И много ще се радвам сина ми да кара Голф 16 като порасне
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
forski написа:ат до предното стъкло. Шестицата е чудесно развитие на модела и изглежда много по-добре от петицата (лично мнение). Според мен дизайнерите на VW успяват да моделират колите така, че да създават емоция и онова приятно чувство, което ни привлича като магнит. Не успяват да ме грабнат аналозите на Сеат и Шкода (макар че за мен Голф няма аналог като визия и усещане). Стараят се хората, ам
Колега, нима ръждив голф 3 с железни 13-ки те радва повече?
Хайде стига глупости. Все пак говорим за автомобил, а не за спътник в живота. Хубаво е от време на време да разграничаваме материалното. За мене колата е начин за предвижване. Ако има как той да е забавен - още по-добре. Какво се прехласвате по дизайн и тн. Всяка кола, колкото и грозна да е тя (без тия фиати, с фаровете под джама - те са непоправими) с едни джанти и едно окачване приема различен вид. Такъв е живота, целия свят върви на там. Няма вечна техника. Имаше приказки за автомобилите след 2000, как нямало да изкарват и по 10 години, а все още се радваме на Голф 4, Пассат 5,5.5 и тн. Пластмасите ги има на всякъде и са неприятни на всякъде. Друг е въпроса, че производителите, вече дават право на избор. Имат евтини базови модели, имат и скъпи с различни материали. Всичко се прави с цел печалба - да, ама на времето не са ги давали без пари.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Тоя цитат в поста ти не е мой...
Да бе колега, ясно е че най лесно е да напишем в темата "абе болите фара какъв им е дизайна на VW" все едно утре ще отидеш и ще си го купиш, или пък си им акционер че чак толкова си се загрижил ...
Ама нали малко или много сме се събрали хора които се интересуват от автомобили, та всеки да си каже харесва ли му или не.
Ясно е и че никой не се интересува от моето или твоето мнение, нито сме нечия таргет група нито сме някакъв пазар за нови автомобили нито нищо. Все едно някой да излезе и да попита Гаврош дали му харесват тортите на витрината или не, и той да изпадне в размисли и страсти
Ама пишем, вълнуваме се и ние какво става по Света
Да бе колега, ясно е че най лесно е да напишем в темата "абе болите фара какъв им е дизайна на VW" все едно утре ще отидеш и ще си го купиш, или пък си им акционер че чак толкова си се загрижил ...
Ама нали малко или много сме се събрали хора които се интересуват от автомобили, та всеки да си каже харесва ли му или не.
Ясно е и че никой не се интересува от моето или твоето мнение, нито сме нечия таргет група нито сме някакъв пазар за нови автомобили нито нищо. Все едно някой да излезе и да попита Гаврош дали му харесват тортите на витрината или не, и той да изпадне в размисли и страсти
Ама пишем, вълнуваме се и ние какво става по Света
Последна промяна от forski на Сря 04 дек 2013 12:44, променено общо 3 пъти.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Колега wmalevski, според теб дизайнерските отдели трябва да се закрият. Направо да сменят само двигателите, скоростите и системите за сигурност и така. Мисля, че тази тема има цел да събере мнения за дизайна и неговото развитие. А той като че ли има лека връзка с "прехласването". А, и си ме цитирал по погрешка май.
Също така има противоречия в написаното от теб - започваш с твърдение, че колата е просто средство за придвижване, но след това вкарваш дизайна в картинката с думи като "грозна","различен вид", "радваме се". Критиката е само градивна . И нека бъдем малко по-положителни, по-оптимистични и по-приветливи. Тези неща могат да направят форума едно по-приятно място
Също така има противоречия в написаното от теб - започваш с твърдение, че колата е просто средство за придвижване, но след това вкарваш дизайна в картинката с думи като "грозна","различен вид", "радваме се". Критиката е само градивна . И нека бъдем малко по-положителни, по-оптимистични и по-приветливи. Тези неща могат да направят форума едно по-приятно място
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Какво се случва с дизайна на VW? Мисли и разсъждения...
Не знам, аз лично очаквах да видя нещо много по-различно след Г6, да наистина че е един подреден и стегнат автомобил но всеобщото мнение е че е и доста скучен от към излъчване. Очаквах да видя много променен Г7, някак си по-интересен и разчупен, по-агресивен, по-раздут.За мен Г7 е Г6 с нови фарове и стопове, фейслифт на шестицата, за мен Г7 трябваше да е Г6 и след него да излезе нещо наистина ново, както при някой други марки автомобили.
Един вид да има тръпка, да знаеш за какво си чакал, да видиш нещо ново, аз от 6 към 7 това не го видях и точно това не ми харесва в тяхната концепция семпло, семпло, семпло, много семпло бе...
Седмицата ми харесва, но щеше да ми хареса още повече ако беше излязла след петицата
Един вид да има тръпка, да знаеш за какво си чакал, да видиш нещо ново, аз от 6 към 7 това не го видях и точно това не ми харесва в тяхната концепция семпло, семпло, семпло, много семпло бе...
Седмицата ми харесва, но щеше да ми хареса още повече ако беше излязла след петицата
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh, Ивайло Димов и 22 госта