


AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем?
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем?
и пак не плащаме реалната цена,а е завишена с пъти.Примерно купувам си съединителя пълен комплек да речем 800лв(горе долу е толкова),аз имам отстъпка 25%,като ги махна от 800лв стават като крайна цена 600лв.Е не е ли доста скъпо според вас,реално автомобила е 96-7-8-9 година,кола която струва между 2000 и 4-5000лв.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем?
vw_derby написа:и пак не плащаме реалната цена,а е завишена с пъти.Примерно купувам си съединителя пълен комплек да речем 800лв(горе долу е толкова),аз имам отстъпка 25%,като ги махна от 800лв стават като крайна цена 600лв.Е не е ли доста скъпо според вас,реално автомобила е 96-7-8-9 година,кола която струва между 2000 и 4-5000лв.
така е съгласен съм яко ни обират смотаняците аз като търсих комплект демпферен маховик с съединител и звънях по фирмите в Ауто+ за ЗАКС ми искаха 1376 лв комплекта имаха го наличен, в ЕУРО 07 за ЗАКС ми искаха за маховика 800 и нещо + 300 и нещо за феродов и притискателен диск и 1 седмица за доставка после в Юнитрейд 1900 и нещо за комплект оригинален бях се отчаял но намерих познат който уреди от Юнитрейд комплект маховик на ЗАКС + лагер + рейка + 3-4 други дребни работи които също било желателно да се сменят с съединителя за 712 лв и предполагам че като го дадоха на тея пари пак не са на загуба смятайте колко печелят на наш гръб то 100 лв печалба да ма то в Ауто+ тия печелят двойно ако не и тройно.

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем?
ако си само чипосан недемпферния кит на Валео е супер. Няма тропане лопане нищо. Хората са го измислили.
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем
3г и 8м по късно, съединителя започна да буксува :). АФНа е само с чип, но явно въртящия момент му идва в повече. Та, за вбъдеще ако някой реши да слага коплект съединител от 1Z на чипнат AFN да има предвид, какво може да го сполети след 3 4 години. Не знам дали е нормално да замине толкова бързо. Дано този от VR6 издържи повече :)
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем
apchih написа:3г и 8м по късно, съединителя започна да буксува :). АФНа е само с чип, но явно въртящия момент му идва в повече. Та, за вбъдеще ако някой реши да слага коплект съединител от 1Z на чипнат AFN да има предвид, какво може да го сполети след 3 4 години. Не знам дали е нормално да замине толкова бързо. Дано този от VR6 издържи повече :)
Е, ти хем много интересно нещо каза, хем нищо не каза..


Сори за оффтопика...

- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем
41000км, смесено във всички отношения. През повечето време колата се кара градско и в рамките на ограниченията, но това не пречи често да се достигат оборотите за максималния въртящ момент.
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем
apchih написа:41000км, смесено във всички отношения. През повечето време колата се кара градско и в рамките на ограниченията, но това не пречи често да се достигат оборотите за максималния въртящ момент.
Те при дизелите максималния вътък стига по-рано, така че това не е критерии, както и карането в ограниченията. Ако тръгваш всеки път с пилежи и карайки дори до 60км./ч. съединителя за 41000км. пак доста е изкарал. Въртящия момент едва ли му е проблем, както и конете, просто всичката стока в Бг е толкова некачествена, че не е истина. И да се опиташ да намериш логика, просто такава няма. Карай си колата с кеф и си свиркай. :)
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем
Според мен ако колата си се кара нормално ( като отвреме на време и се дава газ разбира се ) 40 000 км са просто смешен пробег. Доста хора ги навъртат годишно тези километри ... 

- edmunddo
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем
Колега просто си попаднал на много "хубаво" Валео точно като мен пак със същата марка с напълно нормално каране 30000 км едва.Така чеееееее не е проблем чипчето,а и щом си сложил от вр6 със сигурност ще минеш доста повече.Само за инфо мога да ви кажа,че служебния ми бус Пежо е на 340000км само градско с оригиналния си съединител и все се чудя какво ли има вече там долу между кутията и мотора 

- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AFN + чип + нов съединител с обикновен маховик = проблем
Още не съм сложил (купил) vr6 комплекта. Пазя си комплекта от стария съединител (за демпферен маховик) с който бях минал 1000км, преди да се разбие маховика, намерил съм си и демпферен маховик (няма да го плащам), който не беше разбит, докато е бил на предната кола и мисля да карам с него, докато не се разбие и този.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 37 госта