
Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Нека по-запознатите със широките жанси си кажат мнението....аз така като гледам нещата не се случват...особено като наденеш и гуми....Така като гледам 6тата снимка, тя половината джанта се показва от прага
,,,

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Джантите са много красиви и истински, ясно е. Но май не си преценил голямото J и малкото ЕТ.
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Apokaliptiko написа:Джантите са много красиви и истински, ясно е. Но май не си преценил голямото J и малкото ЕТ.
Лошото е,че тоя лиолио който ги продаваше знаеше само,че са 17 ки и че са от Сеат Леон.Останалите изненади ги остановихме тук.То хубаво леон,ама от новия модел къде е 5х112.Ширината и ЕТ никъде не ги пише,не знам що.
Като начало си мисля да монтирам гума,за да видя на 100% кво става,а после ще взема един калник и ще творя над него да видим кво ще се пилучи

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Доста трябва да си играеш с калника...За тесни гуми, стреч и такива работи мисля, че няма много смисъл да пишем... 

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Единствения вариант да събереш тези джанти без да променяш драстично визията на колата е да минеш на 4х100
Става дума за следното: Слагаш носачи,главини и дискове шенкели и външни карета от Г60 примерно.
Предварително разпробиваш дисковете и главините и на 5х100 и си готов.
Келепира от цялата тая разправия е ,че ще спечелиш мин. по 30мм от всяка страна заради по късите носачи и карета от 4х100

Става дума за следното: Слагаш носачи,главини и дискове шенкели и външни карета от Г60 примерно.
Предварително разпробиваш дисковете и главините и на 5х100 и си готов.
Келепира от цялата тая разправия е ,че ще спечелиш мин. по 30мм от всяка страна заради по късите носачи и карета от 4х100
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
GTI_16VT не бе ли правил някакви магарии по полуоските и каретата преди време 

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
vucata написа:GTI_16VT не бе ли правил някакви магарии по полуоските и каретата преди време
Полуоските и каретата не са важни в случая,трябва да се сменят само външните карета с такива от 4х100 заради разликата в шлиците на главините 4х100 и 5х100
П.П. Ако има проблем със задните джанти решението е пак същото,подмяна на задния мост с такъв от Г2,3 4х100 като си оставяш дисковете 5х100 от ГТИ-то
Последна промяна от G60 на Сря 20 ное 2013 23:47, променено общо 1 път.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Точно тъй....Сега като се замислих ми светна ламБата.
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Варианта който е предложил колегата G60 е най удачен според мен,иначе разправията си заслужава ще се промени цялостно колата с тях което оправдава разправията по слагането им




- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Може би и това е вариянт,въпреки че на старият ми Голф правих такава операция от 4х100 към 5х100 и не ми направи впечатление да е станала по-широка отпред.Може би не съм обърнал внимание де
Снощи говорих с колегата Владо,и той кара с 9ки ЕТ 15 и при него така се е получило.С изрязване и подгъване на вътрешният ръб на калника и правилната гума като,че ли ще стане номера.Нищо не ми пречи да пробвам,това все пак е най-безполезненият вариянт.
п.с Издирват се гуми 215/35/17-4бр,ако някой има нещо навредвид да казва

Снощи говорих с колегата Владо,и той кара с 9ки ЕТ 15 и при него така се е получило.С изрязване и подгъване на вътрешният ръб на калника и правилната гума като,че ли ще стане номера.Нищо не ми пречи да пробвам,това все пак е най-безполезненият вариянт.
п.с Издирват се гуми 215/35/17-4бр,ако някой има нещо навредвид да казва

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
''Джантите вие ли ги разпробивахте, защото е било идеален момент да се намали ЕТ-то и в същото време да се премине към другото междуболтово.''
надявам се автора на цитата да не се сърди просто идея

надявам се автора на цитата да не се сърди просто идея


- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Както направи Владо за да кара 9j отпред ще стане работата. Тези джанти нищо чудно да са със ет около нула.
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Няма ли да са широки 215 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта