Здравейте!
Решил съм да сложа на буса допълнително тяло на парно под задната седалка.
Надявайки се на вашия по-богат от моя опит със западни автомобили, моля препоръчайте ми марки, на които парното работи "зверски" за да търся в моргата. Искам няколко марки за да мога да маневрирам при липса. Желателно е да бъде нещо по компактно, защото моите ще го сритват при по-големи размери.
Жигулското е проблематично заради годините и карането с балчишка варовита вода.



Допълнително парно
:)))
Пиши за какъв бус става на въпрос!
Защото аз имах преди време VW 1600 ТД и то под задната седалка имаше отклонение на топлата вода с допълнителна пита с вентилатор.
Защото аз имах преди време VW 1600 ТД и то под задната седалка имаше отклонение на топлата вода с допълнителна пита с вентилатор.
:)))
Сакъм недей с такова чудо!!!
Зман че много топлят но и са много гадни за поддръжка щото съм се разправял с такава печка а за опасност от пожар е др тема
))
Зман че много топлят но и са много гадни за поддръжка щото съм се разправял с такава печка а за опасност от пожар е др тема

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Geleto написа:От Запорожец можеш да си сложиш печка стига да намеришРаботи на бензин обаче. С нафта може от Татра или Прага но също ако намериш. Иначе най - добро е Вебасто но си е цифра!!!!
Ако колегата опре до парно от Запорожец имам чисто ново. взех го за такава цел , но не го монтирах и сега си стои.
- MamaMy
- Мнения: 1040
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Не знам защо всички плюят зазовата печка, като половината не са я виждали. Тя е върха ако е нова. Една зима карах с такава и останах очарован. По книжка и дават 0,35 л. на час. Тя си гори точно толкова, но едва ли някой ще устиска да му духа 1 час.
75 куб. метра въздух за час.
Разлика между температурата на нагрявания и нагретия въздух - 80 градуса.
продължителност на работа - не повече от 15 часа.
топлопроводност (номинална) - 1750 ккал/час
75 куб. метра въздух за час.
Разлика между температурата на нагрявания и нагретия въздух - 80 градуса.
продължителност на работа - не повече от 15 часа.
топлопроводност (номинална) - 1750 ккал/час
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колегата levonik да си каже - бензин или дизел му е буса. Щото ако е дизел, трябва да слага допълнително резервоар за бензин /за ЗАЗ-ова печка/. Ако е дизел - автобусите нямаха ли някаква автономна печка на нафта ? А, и въпроса за каква "печка" е - радиатор за антифриза, или такава, която допълнително гори някакво гориво ? Между другото, от братята руси ( http://www.passat-b5.ru/phpBB2/index.php ) знам, че Webasto правят е едното, и другото. Също знам че в Sharan ги има /почти серийно/. Мисля, че търсенето ще си струва.
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Шашнахте ме с тази активност! Благодаря!
Но не отговорихте на въпроса ми.
Аз съм бивш запорожкаджия и много добре познавам печката. Като запасняк дори на НТБ-тата на ротата ги оправях всичките, че в Звездец умряхме от студ. Вълшебна е, но трябва да се пробива, има нужда от допълнителен ауспух,Трябва да е под постоянен контрол и половината ЗАЗ-ове в света са изгорели. Бяпа ми обещали да я направят да работи с пропан, но също има много риск.
Това, което ми се иска го има действително като фабрично изпълнение, така че казвайте марки автомобили с добро отопление. В събота съм във Варна и ще проверя в Метро да тази духалка.
Буса е Каравела 1,6 Д, 1985 Зелен/ закачка за Даскала/
Но не отговорихте на въпроса ми.
Аз съм бивш запорожкаджия и много добре познавам печката. Като запасняк дори на НТБ-тата на ротата ги оправях всичките, че в Звездец умряхме от студ. Вълшебна е, но трябва да се пробива, има нужда от допълнителен ауспух,Трябва да е под постоянен контрол и половината ЗАЗ-ове в света са изгорели. Бяпа ми обещали да я направят да работи с пропан, но също има много риск.
Това, което ми се иска го има действително като фабрично изпълнение, така че казвайте марки автомобили с добро отопление. В събота съм във Варна и ще проверя в Метро да тази духалка.
Буса е Каравела 1,6 Д, 1985 Зелен/ закачка за Даскала/
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Допълнително парно
levonik написа:Жигулското е проблематично заради годините и карането с балчишка варовита вода.
levonik, ама и ти не отговори на въпроса - какво по-точно искаш ?
:))
Щом е каравела, лягаш отдолу и на водната магистрала правиш едно отклонение което да минава през пита с вентилатор и си готов - какво го мислиш толкова. Както ти писах имал съм бус 1,6 ТД 1988 май беше и тои беше точно с такова парно за отзад.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Joro_Markov и 43 госта