Golf MK3 AFN с турбо 1749VA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Golf MK3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Garchev » Чет 21 ное 2013 10:53


Здравейте,
след доста четене и ровене останах с впечатлението, че турбо GT1749VA с делящ колектор най-лесно се слага на АFN (Голф 3).
Обаче не мога да намеря някакви снимки, за да видя дали има някакво преправяне или просто е BOLT ON.
Решил съм да сменя и оригиналните разпръсквачи 0,205 um с 0.216 um. Въпроса е какви да търся ? Оригинални от друг модел двигател или :rolleyes ?
Мога ли с тези доработки да остана с оригиналния 250kPa МАП или трябва да се слага външен - до колкото знам той отчита до 1.5 bar.
След настройка какви коне се очакват от колата (ориентировъчно)

Поздрави!




Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Juiced » Чет 21 ное 2013 11:02


Турбото е болт он(ако става въпрос за това с делящият колектор) , но има една бърза връзка на изхода на компресора ,която трябва да имаш. и по-добре си вземи разпръсквачи 0,240 - все пак по-големи дюзи можеш да накарат да пускат по-малко но по-малки да пускат повече не можеш. С 0.240 ще имаш по-малко пушек(може би никакъв според зависи от мапера) и по-ниски ЕГТ. Ако все пак си решил да си с 216, имам едни фирадки(0.216) с които карам в момента (от 10000 км)но са ми вече малки за сетъпа и ще минавам на 0,240 - та можем да се спазарим за тях.С тях изкарах 170 коня на мотора.
ПП заводският мап ще стигне до 1,45 бар. Но тая турбина на повече не и трябва. Евентуално пътища и кулер трябва да смениш за да има максимален ефект и лятото да не му е тежко на мотора.С този сетъп мисля че ще имаш поне 160 коня на мотора, пак зависи от мапера и от състоянието на мотора.

Последна промяна от Juiced на Чет 21 ное 2013 16:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Dare_16V_9A » Чет 21 ное 2013 11:10


Аз си набавих 0,216um от Ауди 100 А6 2,5 ТДИ 140кс. АЕЛ мотор !


Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Konstantinov » Чет 21 ное 2013 11:12


Колега здравеи.Моето мнение е за вземеш едни фирадки 0.230 те са нови по 55 лева да ги монтираш и да слойиш едно поюербох-че с ВА-то ще се съчетаят идялно. :)


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Garchev » Чет 21 ное 2013 11:33


Благодаря за отговорите!
Juiced написа: има една бърза връзка на изхода на компресора .

Тази бърза връзка трябва да я взема от някой пасат, който е с такова турбо ?
А ако взема по-големи разпръсквачи - 0.240, трябва ли да сложа и друг елемент 11мм на помпата ?
Ако може да пуснете някакви предложения от къде да се снабдя с такива дюзи (0.240) ?
Сайта на FIRAD нещо не работи :icon_sad


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Dare_16V_9A » Чет 21 ное 2013 12:57




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот IvailoOo » Чет 21 ное 2013 15:20


Konstantinov написа:Колега здравеи.Моето мнение е за вземеш едни фирадки 0.230 те са нови по 55 лева да ги монтираш и да слойиш едно поюербох-че с ВА-то ще се съчетаят идялно. :)


Не че нещо,но с тоя Powershitbox ще управляваш всичките железа толкова добре,колкото с М категория ще караш и танкер!


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Juiced » Чет 21 ное 2013 16:21


Garchev написа:Благодаря за отговорите!
Juiced написа: има една бърза връзка на изхода на компресора .

Тази бърза връзка трябва да я взема от някой пасат, който е с такова турбо ?
А ако взема по-големи разпръсквачи - 0.240, трябва ли да сложа и друг елемент 11мм на помпата ?
Ако може да пуснете някакви предложения от къде да се снабдя с такива дюзи (0.240) ?
Сайта на FIRAD нещо не работи :icon_sad

Бързата връзка не е нужно да е от пасат специално, от всеки друг мотор АСЗ става. Тя турбината практически е същата - често срещани са с отлят колектор на напречно разположените двигатели. За 0.240-те няма нужда да се пипа помпата - в случая може и да не се стига до тавана на помпата и разпръсквачите. Просто с по-големите пръскалки можеш да впръскаш същото количество гориво като 0.216 но за по-кратко време - което води до по-бързо изгаряне и по-малко пушек. Съответно двигателят и турбината не понасят излишно високи температури.
ПП фирад нямат разпръсквачи 0.230 - hflox имат , но не се предлагат в България. Освен това няма фирадки(нови) за 55 лв. Аз купих моите 0,216 от представителят в БГ за 70 кинта бройката. Ето още един представител на hflox http://tdi-power-bg.com/pazpryskva4i.html
ПП2 забрави за пауърбокс, само доказани тунери за да няма главоболия.
Едит : Тук има бърза връзка : http://prodavalnik.com/turbo-ptischa-ot-seat-ibiza-1-9-tdi-pd-131k-s-i30672697

Последна промяна от Juiced на Чет 21 ное 2013 16:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот blade84 » Чет 21 ное 2013 16:33


IvailoOo написа:
Konstantinov написа:Колега здравеи.Моето мнение е за вземеш едни фирадки 0.230 те са нови по 55 лева да ги монтираш и да слойиш едно поюербох-че с ВА-то ще се съчетаят идялно. :)


Не че нещо,но с тоя Powershitbox ще управляваш всичките железа толкова добре,колкото с М категория ще караш и танкер!

:mhihi :th_up


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Mk3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Garchev » Съб 26 юли 2014 8:36


Може ли някой да каже турбо пътища с какъв диаметър трябва да се направят, от какъв материал тръби (от къде) ? Какъв интеркулер като размери и модел трябва? Целта е максимално прибрано да стои всичко и да избегна максимално рязането и т.н. Хубаво е новите разпръсквачи като се монтират на дюзите да се качат на стенд преди да се качат на колата, нали ? Идеята ми е да си накича всичките железа и след това да ида при някой да я настрои. Всички условия ги имам просто и не ми се ходи на някой "майстор"


Потребителски аватар
dctr88
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
Автомобил: Audi 80
Двигател: 1Z
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот dctr88 » Вто 29 юли 2014 14:42


Колега,

http://www.tdi-power-bg.com/nozzles_bg.html

Виж тук, DSS R - разпръсквачите са доста добре като качество, а ги предлагат и на добри цени, 240ки за 360лв си е добра цена. И после задължително на стенд, да :)

За кулера: http://www.tuningpro-bg.com/ доста от тунинг майсторите във Варна работят с това момче, поръчват си от него кулерите, към 120лв е малкия челен кулер който ще ти свърши перфектна работа. Аз го събрах под бронята на моята МК4-ка, имаше рязане, но не е болка за умиране, :) А тръбите към него задължително нерърждавейка, ноооо е много трудна за обработка, по-добре дай на някой да ти я направи, бая ще те одруса(на лично ти казах колко излиза) но поне става както трябва, не може всичко да е собственоръчно направено, :)
Поздрави.


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 AFN с турбо 1749VA

Мнениеот Garchev » Вто 29 юли 2014 19:02


Благодаря много за полезното инфо!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта