защо така голф3 1.8 ми

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот automan » Чет 21 ное 2013 9:24


защо двигателя ми работи на газ по добре от колкото на бензин?значи на бензин има леки прекъсвания тресене :banghead а на газ просто заспива мърка като коте. това много ме дразни и не мога да си го обясня :gruebel




Потребителски аватар
Ivo 1983
Мнения: 502
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Враца

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот Ivo 1983 » Чет 21 ное 2013 10:04


Нещо да си пипал предварението :question


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот automan » Чет 21 ное 2013 10:25


не нищо сам не пипам,, винаги я карам на майстори. :rolleyes


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот Dpop » Чет 21 ное 2013 10:36


А защо така не си написал заглавието http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=352508 или това се отнася за някой друг :question
А знаеш ли колега, че има няколко модела двг. 1.8 Ми. :question, не се обиждай, но си регистриран тук повече от 3 г.
А направил ли си най-елементарното, да изключиш акумулатора за известно време и после да запалиш на бензин и да видиш как реагира мотора и да го напишеш тук?
А сменял ли си бензиновия филтър и кога последно?


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот automan » Чет 21 ное 2013 10:39


смених бензиновия филтър . откачх и клемата на акумулатора , но прпоблема си остана. двигателя е 1.8 ми абс :redface


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот Dpop » Чет 21 ное 2013 10:55


Да се разбира ли, че това е предисторията на автомобила ти http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=381770&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%8A%D1%81%D0%B2%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD+1.8+%D0%BC%D0%B8
Т.е. проверил си всичко препоръчано от колегите писали в нея?


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот automan » Чет 21 ное 2013 11:12


да това е пред историята на автомобила! някой работи съм проверил , но и други не съм .ама нали ако има проблем на бензин ще го има и на газ! :rolleyes


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот zfa159 » Чет 21 ное 2013 12:39


След като откачиш акумулатора, трябва да покараш поне 50-100км само на бензин, за да са ок нещата и чак тогава може да гледаш дали работи нормално.
Също така покараш ли я после на газ, пак ще стане същото. Тези компютри се самообучават и е нормално да се случва така.
Ламбда сондата има голямо значение за работата на бензин,а пък газта (ако не е ГИ,а то не е,щом е моно),я убива за нула време.
Отделно от това плочката за смесване на газта с въздуха седи над моното и стеснява притока на въздух към двигателя,което бърка работата на бензин.
При работа на бензин играят повече неща - TPS сензор, дюзата и т.н.
Също така за да имаш добра работа на газ,ти трябват около 8-10 градуса предварение на запалването,при заводски зададнеи 6 за този двигател.
Достатъчно причини ли са или да изброявам още? :mhihi


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот automan » Чет 21 ное 2013 12:55


да може би имаш право ! аз я карам винаги на газ. паля я само на бензин и после прехвърлям на газ.не съм пробвал. да я покарам известно време на само на бензин.иначе на газ няма проблем върви си нормално. ако я покарам малко на бензин , :rolleyes дали ще се оправят нещата при положение че ламда сондата вече ще е здала багажа 200000к съм и никога не съм я сменял!


Nakata75
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 окт 2013 19:26
Автомобил:
Двигател:

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот Nakata75 » Чет 21 ное 2013 21:25


колега,аз ходех на диагностика по този проблем,майстора ми каза че има запушени инжектори да сипя добаавка във бензина или да карам извесно време със хубав бензин,на метан си бачка но на бензин не много добре


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот zfa159 » Чет 21 ное 2013 21:34


Ами зависи колега, принципно моята нова ламбда сонда умря на газ за около 15 000км (чисто нова я сложих точно преди газификацията,защото си бях взел газова с ламбда контрол). В крайна сметка положението и при мен е 1:1 с твоето (Пасат-а е 1.8 моно ABS двигател).Ако откача акумулатора и карам само на бензин,нещата са горе-долу ок...не са съвсем добре точно заради умрялата ламбда сонда и стеснението на въздуха над моното...разхода е голям (16-17 градско) и не върви така,както на газ (поради горните две причини). Обърна ли я на газ и покарам ли 20-30км на газ, става все по-зле на бензин, което е нормално,защото горивните карти на комп-а веднага се омазват от грешните данни за горенето на газта (ламбдата може да е умряла ама работи достатъчно,за да дообърка нещата). И резултата е чуден-прекрасен :mhihi


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот automan » Чет 21 ное 2013 22:07


и какъв е изхода от тази ситуация :cry


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот nikolai_an » Чет 21 ное 2013 22:14


изхода от тази ситуация е един.............да махаш газта,имал съм 5 коли моно и пълни инжекциони на които са им поставяли чисто нови газови уредби и Г.И, след около 1-2 години КАРАНЕ НА ГАЗ започват проблемите,къде с бензинови помпи,ЗАПУШЕНИ дюзи и прочие,може би ако караш колкото на газ толкова и на бензин ням да има тези проблеми ,но в този случай газта се обезмисля...това е 6тата ми кола е тази от аватара вече 4 години я карам само на бензин и е часовник....е газова няма и да види ако ще и 5 лева да стане бензина


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот automan » Чет 21 ное 2013 22:18


ми то май натам отиват нещата!като слушам , на какви условия се гласят да минават колите с агу, по добре да е махна, тя май ще започне да излиза по скъпа и от бензина! :screwy


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: защо така голф3 1.8 ми

Мнениеот mitko85 » Чет 21 ное 2013 22:35


nikolai_an написа:след около 1-2 години КАРАНЕ НА ГАЗ започват проблемите,къде с бензинови помпи,ЗАПУШЕНИ дюзи и прочие,може би ако караш колкото на газ толкова и на бензин ням да има тези проблеми ,но в този случай газта се обезмисля...

Първо само да вметна, нищо лично към теб. Преди около 6 месеца една кола имаше същите симптоми като на колегата, смениха се температурни датчици, откачаха се клеми, работата на мотора се подобри ... малко. Колата беше карана предимно на газ(моноинжекция), след по-обстоен преглед беше установено, че горивната помпа не прави достатъчно налягане. Извадихме кошницата с помпата, маркучите бяха пред разпадане, помпата виеше на умряло, имаше сигурно 2-3 литра бензин в резервоара. Помпата и маркучите бяха сменени с нови, колата литна. От тогава се кара пак на газ, но с минимум 15-20 литра бензин на резервоара, проблем до ден днешен няма. Та да минем на въпроса, проблемите на бензин не идват от това, че колата се кара на газ, а от това, че се кара с малко бензин. Помпата трябва да "плува" в бензин, а не да има колкото да запали, малко или много се охлажда от него и не загрява.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта