



Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tyrnovo
Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Привет.Имам следния проблем с карбуратора.В началото имах проблем с ниските обороти.Като стоплеше работеше на 300-400обр.С вървенето и паленето нямаше грешка.Значи взех друг който може да се ползва само за части понеже продавачът от моргата не опомена че е летувал и зимувал навън някъде из автоморгата.Вземах го и на принципа на изключването взех да сменям това онова по него.Общо 4 пъти го смъквах и слагах.Последният път се получи перфектно с оборотите и вървенето но днес както качвах Шипка и взе да се форсира на 3000 обр. и така голямо спускане на тия обороти направо запалих спирачките
После го изгасих постоя, тръгнах пак на 3000 обр. после се оправи.Изнервих се и вечерта отново го смъкнах и си наслагах всичко от моя карб. обратно. без смукача от донора.и термоампулата. Проблема е в това че не иска да се връща буталцето "моторчето" за празен ход дори когато колата е загряла.И се форсира.Като го натисна насила влиза навътре и успокоява оборотите но само като го пусна и веднага се изпъва напред и отново форсаж. Можете ли да ми кажете кое точно от всичките неща по карба. трябва да каже на моторчето за празен ход че колата е загряла за да се върне навътре и заработи нормално на празен ход.Сменил съм всички маркучи за вакуумите с нови.Термо ампулата ми е от "новия" карб. - пластмасова а моята беше алуминиева.Но тя служи да бута клапата.При мен тя си работи. Проблема е само в това моторче празен ход ,пробвах и с двете ефекта един и същ.Понякога се оправя за малко и после отново 3000обр. След последното разглабяне работи само на тия обороти и не се оправя.Така го и гася което е доста неприятно.На моя карб. имах оригинално затапени 3 тапи отзад.На този донора си имаше маркучи там и ги наслагах по същия ред и на моя.Но проблема едва ли е в тях защото това беше още първият път и колата си вървеше дали по единия начин с тапите дали с вакуум маркучите все тая.Ще съм много благодарен ако някой сподели какво трябва да сменя за да накарам буталцето да работи само на студен мотор и при старт.

- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
След всичко изброено остава да провериш термовременния клапан и захранването му. Според описанието ти най-вероятно имаш прекъсване в захранването.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tyrnovo
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Само ако можеш да ме упътиш колега къде точно се намира?
http://kosigin.snimka.bg/automobiles/mfa.441142.21164322.big
и минава ли през бушон?Утре ще проверя предпазителите.
http://kosigin.snimka.bg/automobiles/mfa.441142.21164322.big
и минава ли през бушон?Утре ще проверя предпазителите.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
№11 на схемата. Прекъсването в захранването едва ли е от предпазител, по-скоро е пречупен кабел или окисление в буксата, която е към клапана.
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Просто нямаш "маса" към карбуратора или ЕБУ.Масата на ЕБУ е там около него,около машинката на чистачките или комутатора.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
rudoni написа:Просто нямаш "маса" към карбуратора или ЕБУ.Масата на ЕБУ е там около него,около машинката на чистачките или комутатора.
Това пък кое е?

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tyrnovo
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Маса имам....ако става въпрос за тази която е пусната от болчето в горния край на карбуратора с кабелче и се закача с обувка на едно от болчетата на капака на клапаните.Има ли друга маса за която не знам?Тамо около комутатора не съм гледал но мисля че не видях такава последният път като махах кората под чистачките.
Относно проблема с тоците наистина нямаше ток.Кабела се държеше само на изолация.Поправих го но без резултат.Смених и черното аспиринче с двата вакуума но отново без резултат.Буталото си е излязло и не иска да се прибира при никакви обороти и палене.А съм сигурен че преди работеше защото го наблюдавах.Освен в бързината снощи да съм разменил някой вакуум отзад но................. пак трябва да го смъквам за да го установя това.На това ..... аспиринчето като надуя от едната страна си преминава въздуха от другата без никакво съпротивление.Какъв му е принципа на действие?При подаване на ток предполагам трябва да затвори веригата и не пропуска напред вакуума?Ако закача "аспиринчето" на акумулатора за проба предполагам при подаване на напрежение трябва да затвори? Някой знае ли кой го командва и да му казва кога да затвори при положение че има подадено постоянно 12Волта?Значи ли че като подам на контакт веднага се затваря.Какъв е смисълът му тогава.Може проблемът да е в това което подава сигнала кога трябва да отвори......ако има такъв в принципа на работа.Временно си реших проблема като развих болчето на буталото до като достигна нормални обороти и колата върви перфектно с разликата че при запалване трябва да я изфорсирам иначе пали на ниски обр.Но това не е решение аз искам всичко да си е оригинално както са го измислили хората.
Относно проблема с тоците наистина нямаше ток.Кабела се държеше само на изолация.Поправих го но без резултат.Смених и черното аспиринче с двата вакуума но отново без резултат.Буталото си е излязло и не иска да се прибира при никакви обороти и палене.А съм сигурен че преди работеше защото го наблюдавах.Освен в бързината снощи да съм разменил някой вакуум отзад но................. пак трябва да го смъквам за да го установя това.На това ..... аспиринчето като надуя от едната страна си преминава въздуха от другата без никакво съпротивление.Какъв му е принципа на действие?При подаване на ток предполагам трябва да затвори веригата и не пропуска напред вакуума?Ако закача "аспиринчето" на акумулатора за проба предполагам при подаване на напрежение трябва да затвори? Някой знае ли кой го командва и да му казва кога да затвори при положение че има подадено постоянно 12Волта?Значи ли че като подам на контакт веднага се затваря.Какъв е смисълът му тогава.Може проблемът да е в това което подава сигнала кога трябва да отвори......ако има такъв в принципа на работа.Временно си реших проблема като развих болчето на буталото до като достигна нормални обороти и колата върви перфектно с разликата че при запалване трябва да я изфорсирам иначе пали на ниски обр.Но това не е решение аз искам всичко да си е оригинално както са го измислили хората.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Колега, аз съм от Горна Оряховица. Ако искаш, ела през почивните дни, ще отстраним проблема. Иначе тук само гадаем.
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Колеги,преди години като бяха на мода около мен тези карбове само това им бе проблема!Ако знаете принципа на работа на ЕБУ и управлението на този карбуратор -това ви е проблема!А може и някой транзистор да е опаткал?!
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tyrnovo
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Иначе казано какво да прегледам утре или да сменя?Транзистор в комутатора ли? Ако трябва да го сменя.....комутатора де.Къде точно има маса там?
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Комшията отдолу има такъв и ще го помоля утре пообяд да го снимам и ти поясня!Транзистора е вътре в ЕБУ който управлява механизъма за управление на празния ход.
Последна промяна от rudoni на Пет 22 ное 2013 21:26, променено общо 1 път.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Колега, не вникваш в написаното. Човекът не е с електронния карбуратор 2ЕЕ, а с 2E2.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tyrnovo
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Точно така с 2Е2 съм.Съжалявам че не съм пояснил.
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Ами май да!
А клапана с позиция 11 как се управлява?Може и да съм забравил вече?!Знам ли?
До всички системи има постоянен + и управляващ -.Аз какво казвам -нямаш -.

До всички системи има постоянен + и управляващ -.Аз какво казвам -нямаш -.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Високи обороти - Голф 2 1,6 карбуратор Pierburg 2 E
Наистина пишеш само за участие. Клапан №11 е с постоянен минус и плюс след контакт. Никой не го управлява, той е управляващия в случая в зависимост от околната температура. Има вътрешен реотан за допълнително подгряване с цел ограничаване на пропускливоста (от там и високите обороти) в първите няколко секунди след запалване на двигателя в студено време. Няма нищо общо с ЕБУ или други електроники.
Както и да е. След като установим проблема, колегата ще го документира тук.
Както и да е. След като установим проблема, колегата ще го документира тук.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 72 госта