Проблем със запалването имам от 2 години , но се случва 1х в месеца, а напоследък 1-2 в седмицата. Като завъртя ключа и се чува едно цъкане на реле или нищо.
В този клип ще чуете звука идващ изпод арматурното табло в ляво от волана, където е духалката. На 20сек пали.
http://youtu.be/zUqSxW5XaZ0
Рових се по форуми. Някой каза че е сигурно релето за запалване, но като направих справка за Б4 1996г се оказа че няма такова.
На втория клип няма никакъв звук обаче в един миг се чува как вратите се самозаключват (27сек) , после отварям и заварям вратата и колата пали (41сек). Предполагам че може в алармата да има реле , което играе ролята на стартерно реле и то да цъка и да прави проблеми.
http://youtu.be/fIwypm4WK9g
Веднъж ми се случи въртя ключа и никакво цъкане (ако има цъкане все ще запали след някоя минута) а този път 5 мин и нищо. Излязох от колата, заключих я, отключих я , завъртях ключа и тя запали от веднъж все едно никакъв проблем не съществува.
Какво съм направил досега? Проверил съм с тестер всички занулявания по двигателя, сменил съм акумулатор, тествал съм стартер.
Моля за вашето мнение.
ПС. Извън темата - има ли опция в този форум да се абонирам за дадена тема, че ако някой добави мнение да получавам имайл?
Б4 трудно палене, цъкане на реле
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
Гледам,че даже и стартера не върти при това положение на непалене,инъче щях да предположа имобилайзер.Но пък това е американско изпълнение,може и да има нещо такова.
Щом проблема според теб идва от реле...снимай релетата да ги видим какви си.Засечи като палиш кое точно цъка с пипане.
Щом проблема според теб идва от реле...снимай релетата да ги видим какви си.Засечи като палиш кое точно цъка с пипане.
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: Вто 07 сеп 2004 19:04
- Автомобил: VW PASSAT B4
- Двигател: ABF
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
Колега с каква аларма си? Имаш ли допълнителен блокаж на паленето? Понякога фабричния имобилайзер прави подобни проблеми, аз лично съм си махнал моя по подобна причина. Закачал ли си колата на автодиагностика?
Причините може да са много. Понякога слаби връзки в таблото с предпазителите,повредено реле, лоша инсталация или повреден "таралеж" на контактен ключ и други.
Причините може да са много. Понякога слаби връзки в таблото с предпазителите,повредено реле, лоша инсталация или повреден "таралеж" на контактен ключ и други.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
Като за начло виж клемореда
Вътре са едни пластини, които с времето нагарят и не правят добър контакт.

Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
Danailov написа:Колега с каква аларма си? Имаш ли допълнителен блокаж на паленето? Понякога фабричния имобилайзер прави подобни проблеми, аз лично съм си махнал моя по подобна причина. Закачал ли си колата на автодиагностика?
Причините може да са много. Понякога слаби връзки в таблото с предпазителите,повредено реле, лоша инсталация или повреден "таралеж" на контактен ключ и други.
Алармата е заводска. Няма допълнителен блокаж. На авто диагностика много рядко дава сигнал. Според 1 майстор причината е че радиото е сменено с не Фолсвагенско. Контактният ключ съм го сменял 2х. Какво наричаш таралеж? Разпределително гнездо ли? Ония кафявите? Когато свалях арматурното табло не видях нагар то тези гнезда. И аз си мисля да я махна тази аларма моля да ми дадеш инструкции или линк къде да прочета.
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
Winner25 написа:Като за начло виж клеморедаВътре са едни пластини, които с времето нагарят и не правят добър контакт.
Кой клеморед? Къде се намира?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
На ключа отдолу,ключа го завърта.
По-добре почни с релето за ориентир.За фабрична аларма не знам,ама можеш да опиташ да проследиш кабела от ключа до стартера.
По-добре почни с релето за ориентир.За фабрична аларма не знам,ама можеш да опиташ да проследиш кабела от ключа до стартера.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
Провери за всеки случай какво става с реле 18, прегледай тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=47641&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5+1+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5
- yordan70
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
колега под таблото на лявата колонка има един клеморед , там един кабел не ми правеще добра връзка и проблема ми беше същия , погледни и там ако още имаш тая праблем
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно палене Б4, цъкане на реле
Не става дума за реле 18,а за цъкащото по твои думи реле,виж му поне номера.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 67 госта