голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
brabusa
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 31 авг 2013 12:56
Автомобил:
Двигател:

голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори масло

Мнениеот brabusa » Пон 25 ное 2013 2:00


ЗДРАВЕЙТЕ НА ВСИЧКИ ! на скоро си взех голф 4 1.4 16v ама май нещо не случих на хубава кола и се чудя какво да правя. След като я купих смених всички консумативи обаче ми направи впечатление , започна при първото палене за деня да вдига рязко оборотите и да ги сваля и или трепери направо цялото купе или гасне . казаха ми че може да е свещи и тях смених ,както и проверихме кабелите няма проблем и с тях, в последствие видях че ми е изгорила 500 мл масло на 1000 км. и ме посъветваха да и сложа не 10на40 а 15на40 като било по гъсто . сега обаче изчезна проблема с треперенето а направо взе да гасне гасне и после като я запаля от оборот ... държи обороти работи нито кади нито нищо и сега гледам че и с това масло го е свалила малко на долу на 500 км майстора ми казва да изкарам 1000 км и да видим тогава как ще е ,ако паднело пак много да сменим гумичките и ако и тогава не стане да сменяме сигмента (маслен) ли какав бил .... кажете ми според вас дали двата проблема имат връзка един с друг и от какво може да е този проблем с това първо гаснене и (прави го само 1 път на ден, и даже не всеки ) и какво да правя с това горене на масло .... дайте идеи (да замервам ли компресии на двигателя..) незнам какво да я правя




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот stefan4o » Пон 25 ное 2013 8:01


Има доста изписано за тия мотори и защо са на тези цени (предполагам, че си го взел на далавера, която за съжаление ще се стопи много бързо в ремонти). Не слагай по-"гъсто" масло, то няма да реши проблема (както вече си забелязал). Замерете като за начало компресията да видиш как е положението. Вероятно ще се наложи отваряне на мотора. Относно оборотите не мога да ти помогна, разгледай темите по тоя въпрос. Може да са много неща.


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот batmit » Пон 25 ное 2013 9:05


Колега при мен е същата работа, двг е 1.6 v8. Карай си с 10w 40. При мен гореше 1л на 1000, след минати 20 000км, сипване на газ за горене в цилиндрите, смяна на гарнитурата на капака на клапаните - разхода на масло стана като твоя, 500мл на 1000. Не пуши , не цапа ауспуха, не тече, а маслото изчезва. В началото много цапаше свещите - целите бяха в нагар, но сега са добре. Аз ще я карам така. С 50л масло ще минеш 100 000км, за ?години ти си знаеш. Слагал съм Кастрол 10w 40 и него го гори, така както наливното 10w 40 от 6лв за литър.
Ако са гумички на кл, след като не е карана 3-4 дена при запалване трябва да изпуши.
Успех!


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот boyan.chav » Пон 25 ное 2013 10:01


Първото сутрешно гаснене и потреперване е свързано с дроселовата клапа. Първото мнение от последната страница на ТАЗИ тема ще ти свърши работа. Сподели каква марка е било маслото 10В40 :wink


brabusa
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 31 авг 2013 12:56
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот brabusa » Пон 25 ное 2013 10:40


ами аз я карам с мобил първо 10на40 сега 15на40 пак мобил ..


transform
Мнения: 228
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот transform » Пон 25 ное 2013 22:08


Маслото го гори, защото плаче за ремонт. Тия двигатели са такива и аз минах по тоя път - сменях сегменти и масло вече не бута. При мен гореше 1л. на 1000км. и свещите бяха такива:
P1110595.jpg

А буталото и сегментите изглеждаха така, маслообиращия сегмент както се вижда е износен и нищо не обира вече - слабото място на този двигател след определени километри...
P1110626.jpg


brabusa
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 31 авг 2013 12:56
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот brabusa » Пон 25 ное 2013 22:55


колега колко лев долу горе струва това удоволствие


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот batmit » Пон 25 ное 2013 23:18


И при мен свещите бяха такива, но след процедурата с газта вече са дооооста по-добре.


transform
Мнения: 228
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас

Мнениеот transform » Вто 26 ное 2013 9:20


brabusa написа:колега колко лев долу горе струва това удоволствие


Ами на мен ми излезе ето толкова, ремонта го правих преди около година и половина:
сегменти(160лв),
биелни лагери(60лв.),
гумички(28лв.),
гарнитура(60лв.),
ангренажните ремъци(малък – 18.60лв. и голям – 34.80лв.),
шлайф на главата с напасване на клапани и набиване на гумичките(120лв.),
за труд ми взеха 200лв.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта