голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори масло
голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори масло
ЗДРАВЕЙТЕ НА ВСИЧКИ ! на скоро си взех голф 4 1.4 16v ама май нещо не случих на хубава кола и се чудя какво да правя. След като я купих смених всички консумативи обаче ми направи впечатление , започна при първото палене за деня да вдига рязко оборотите и да ги сваля и или трепери направо цялото купе или гасне . казаха ми че може да е свещи и тях смених ,както и проверихме кабелите няма проблем и с тях, в последствие видях че ми е изгорила 500 мл масло на 1000 км. и ме посъветваха да и сложа не 10на40 а 15на40 като било по гъсто . сега обаче изчезна проблема с треперенето а направо взе да гасне гасне и после като я запаля от оборот ... държи обороти работи нито кади нито нищо и сега гледам че и с това масло го е свалила малко на долу на 500 км майстора ми казва да изкарам 1000 км и да видим тогава как ще е ,ако паднело пак много да сменим гумичките и ако и тогава не стане да сменяме сигмента (маслен) ли какав бил .... кажете ми според вас дали двата проблема имат връзка един с друг и от какво може да е този проблем с това първо гаснене и (прави го само 1 път на ден, и даже не всеки ) и какво да правя с това горене на масло .... дайте идеи (да замервам ли компресии на двигателя..) незнам какво да я правя
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
Има доста изписано за тия мотори и защо са на тези цени (предполагам, че си го взел на далавера, която за съжаление ще се стопи много бързо в ремонти). Не слагай по-"гъсто" масло, то няма да реши проблема (както вече си забелязал). Замерете като за начало компресията да видиш как е положението. Вероятно ще се наложи отваряне на мотора. Относно оборотите не мога да ти помогна, разгледай темите по тоя въпрос. Може да са много неща.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
Колега при мен е същата работа, двг е 1.6 v8. Карай си с 10w 40. При мен гореше 1л на 1000, след минати 20 000км, сипване на газ за горене в цилиндрите, смяна на гарнитурата на капака на клапаните - разхода на масло стана като твоя, 500мл на 1000. Не пуши , не цапа ауспуха, не тече, а маслото изчезва. В началото много цапаше свещите - целите бяха в нагар, но сега са добре. Аз ще я карам така. С 50л масло ще минеш 100 000км, за ?години ти си знаеш. Слагал съм Кастрол 10w 40 и него го гори, така както наливното 10w 40 от 6лв за литър.
Ако са гумички на кл, след като не е карана 3-4 дена при запалване трябва да изпуши.
Успех!
Ако са гумички на кл, след като не е карана 3-4 дена при запалване трябва да изпуши.
Успех!
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
Първото сутрешно гаснене и потреперване е свързано с дроселовата клапа. Първото мнение от последната страница на ТАЗИ тема ще ти свърши работа. Сподели каква марка е било маслото 10В40 

Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
ами аз я карам с мобил първо 10на40 сега 15на40 пак мобил ..
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
Маслото го гори, защото плаче за ремонт. Тия двигатели са такива и аз минах по тоя път - сменях сегменти и масло вече не бута. При мен гореше 1л. на 1000км. и свещите бяха такива:
А буталото и сегментите изглеждаха така, маслообиращия сегмент както се вижда е износен и нищо не обира вече - слабото място на този двигател след определени километри...
А буталото и сегментите изглеждаха така, маслообиращия сегмент както се вижда е износен и нищо не обира вече - слабото място на този двигател след определени километри...
Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
колега колко лев долу горе струва това удоволствие
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
И при мен свещите бяха такива, но след процедурата с газта вече са дооооста по-добре.
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: голф 4 1.4 16v Първо палене и веднага гаснене и гори мас
brabusa написа:колега колко лев долу горе струва това удоволствие
Ами на мен ми излезе ето толкова, ремонта го правих преди около година и половина:
сегменти(160лв),
биелни лагери(60лв.),
гумички(28лв.),
гарнитура(60лв.),
ангренажните ремъци(малък – 18.60лв. и голям – 34.80лв.),
шлайф на главата с напасване на клапани и набиване на гумичките(120лв.),
за труд ми взеха 200лв.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта