проблем с климатроника голф 3
проблем с климатроника голф 3
проблем с климатроника голф 3 смених радиаторчето, на парното смених термостат, след смяната на радиаторчето изолирах,замених скъсания дунапрен с нов смених ,филтъра на парното .. и ефекта е духа съвсем слабо топло на максимален режим едва пречупва студа в купето ... някакви идеи ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроника голф 3
Вариантите са различни :
1. нямаш циркулация през малкия кръг - водна помпа,г-ра глава и т.н. причини (съмнявам се да е това причината)
2. не ти се мести коректно клапата топло/студено на климатроника - ако дава грешка за нея - ел. мотора е прецакан и трябва да се смени.Ако не дава грешка,трябва да я провериш механично дали не е счупена и дали се движи в двете си крайни положения.
3. радиаторче менте - какво си сложил,на коя марка е?
Залагам най-много на 3-тия вариант - много от радиаторите нямат вътре серпентините,които завихрят водата,за да може да топлоотдава добре и съответно водата си минава транзит през него,без да отдава топлина.
Можеш да разбереш дали циркулацията е ок,като пуснеш да вее макс. жега и пипаш двата маркуча отпред - ако са горещи и двата (и входа и изхода),значи циркулацията е ок и имаш проблем или с менте радиатор или с клапата :)
Лошото е,че трябва да разглобиш пак,за да видиш какво става с клапата.

1. нямаш циркулация през малкия кръг - водна помпа,г-ра глава и т.н. причини (съмнявам се да е това причината)
2. не ти се мести коректно клапата топло/студено на климатроника - ако дава грешка за нея - ел. мотора е прецакан и трябва да се смени.Ако не дава грешка,трябва да я провериш механично дали не е счупена и дали се движи в двете си крайни положения.
3. радиаторче менте - какво си сложил,на коя марка е?
Залагам най-много на 3-тия вариант - много от радиаторите нямат вътре серпентините,които завихрят водата,за да може да топлоотдава добре и съответно водата си минава транзит през него,без да отдава топлина.
Можеш да разбереш дали циркулацията е ок,като пуснеш да вее макс. жега и пипаш двата маркуча отпред - ако са горещи и двата (и входа и изхода),значи циркулацията е ок и имаш проблем или с менте радиатор или с клапата :)
Лошото е,че трябва да разглобиш пак,за да видиш какво става с клапата.

Re: проблем с климатроника голф 3
аз се съмнявам от вътре имаше един механизъм , които не знаех за какво е и без да исках го закачих и нещо маи го разбутах движи се нагоре надолу с пружина е като помпичка.. и го закачих на късмет ..... е на другия голф като сменях той беше с климатик и нямаше такъв механизъм
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроника голф 3
Клапата, която отговаря за обдухването на стъклото или краката .Тя е вакуумна и затова е такава цилиндрична с пружинка :) Не ти е тя проблема :)


Re: проблем с климатроника голф 3
мисля че е радиаторчето беше Валео преди нямаше изобщо топло .. сега има но е съвсем слабо дали е от радиаторчето и на 2 те коли 2 еднакви сложих с едната няма проблем тази с климатроника е проблемна
явно е тя беше омаслена
когато смених радиаторчето ваденето беше голям зор а ощте по навътре в купето имало още една клапа до която стигането е почти невъзможно тя за какво е ?
явно е тя беше омаслена
когато смених радиаторчето ваденето беше голям зор а ощте по навътре в купето имало още една клапа до която стигането е почти невъзможно тя за какво е ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроника голф 3
Ако си точил фреона и си разглобил цялото тяло,както е редно да се прави,няма клапи,до които да не можеш да стигнеш :)
Ако си разглобил само частта с радиаторчето на парното,нямаш достъп до клапата за вътрешна циркулация и до клапата за контрол на въздушния поток, ама те не играят роля в отоплението.
Ако си разглобил само частта с радиаторчето на парното,нямаш достъп до клапата за вътрешна циркулация и до клапата за контрол на въздушния поток, ама те не играят роля в отоплението.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: проблем с климатроника голф 3
Менте радиаторче 3,4 години се мъчих без парно като оригиналното се спука и взех ново клапи оправях като изключвах че проблема идва точно от него!Добре че и то се спука скоро и този път имах оригинално здраво как го сложих и сега не мога да си държа ръцете направо гори!така че недей мисли че всичко ново е по хубаво от оригиналното лично аз за напред ново радиаторче за парно няма да сложа!Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроника голф 3
Има и нови,които са читави,ама наистина повечето не стават. Също така има и ново оригинално, ама струва 270лв и според мен лично не си заслужава, предвид,че да,ще топли добре,ама и то ще изкара 2-3 години и ще се пробие (качеството им вече не е това като преди 20 години).


-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с климатроника голф 3
Аз също си ремонтирах клапите на климатроника на 3-ката и бях направил грешка при монтажа на клапата топло-студено (голямата, закривената). Бях успял да я завъртя на 180 градуса - долната й част беше горе и обратно.
Съответно не работеше добре. Разглобявах пак...обърнах.
И пак - не грее като хората. Само на настройка HI грееше.
Закачих го на vag-com.
Датчикът, който е за темп. на въздуха в тръбите на климатроника показваше нереално високи стойности.
В магазина - нов - работи.
Всичко това се случи през летните месеци и ми беше трудно да установя точно какво съм сбъркал, но с проба-грешка и три уикенда с упражнение - разглобявам голф, сглобявам голф и стана работата...Затова има сервизи, които разбират и правят от първия път.
Съответно не работеше добре. Разглобявах пак...обърнах.
И пак - не грее като хората. Само на настройка HI грееше.
Закачих го на vag-com.
Датчикът, който е за темп. на въздуха в тръбите на климатроника показваше нереално високи стойности.
В магазина - нов - работи.
Всичко това се случи през летните месеци и ми беше трудно да установя точно какво съм сбъркал, но с проба-грешка и три уикенда с упражнение - разглобявам голф, сглобявам голф и стана работата...Затова има сервизи, които разбират и правят от първия път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта