Здравейте , Колата се кара на газ защото беше изгоряла бензиновата помпа , така около 8 месеца. Гори масло от доста време и просто доливам (не съм сменял маслен филтър около 17 000 км) Преди няколко дена реших да сложа бензинова помпа за да карам зимата на бензин сложих. Не смених бензина а беше лош имаше оранжев цвят и миришеше лошо , колата запали на бензин и вървеше много добре. На следващия ден прекъсваше на бензин а на по лседващият вече и на газ . При каране на бензин се чуваше едно хъркане и гръмна нещо около 2 - 3 пъти и взе да пали трудно. смених дистрибуторната капачка и свещите свалих резервоара и го почистих и сложих бензин с добавки пак същата работа . Оказа се че колата на 3 цилиндър има 0 компресия там свеща е мокра а на другите цилиндри е суха.
Ако сипя добавка за изгаряне на нагар по клапаните дали ще се оправи ?
Може ли да е свързано с маслото или маслена помпа ?
Пасат Б3 ABS 1.8 1992



Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали трудно
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Гори масло , няма компресия , пали трудно Пасат Б3
Виж дали се движат клапаните на умрелия цилиндър. За целта свали капака.
Re: Гори масло , няма компресия , пали трудно Пасат Б3
Какво точно тябва да видя дали стърчат на вън ли ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Гори масло , няма компресия , пали трудно Пасат Б3
Дали отварят и затварят, да не стои някой постоянно отворен.
Ама кат чета, как се отнасяш към колата като циганин към кон - застреляй го, да не се мъчи...
Ама кат чета, как се отнасяш към колата като циганин към кон - застреляй го, да не се мъчи...
Re: Гори масло , няма компресия , пали трудно Пасат Б3
Изобщо не можеш да разбереш , какво съм правил по колата, така че не ме принизявай към някаква ентическа общност!
Re: Гори масло , няма компресия , пали трудно Пасат Б3
клапан които не затваря счупени сегменти 3 разбити водачи най вероятно.
цял куп добавки няма а помогнат.
цял куп добавки няма а помогнат.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
Колега, без да се обиждаш, ама ти сам си написал какво си правил по колата и определено мога да се съглася с колегата, че е по-добре да я застреляш да не се мъчи...или по-точно ти да не я мъчиш.
Грешките ти мога да ги карам по ред и вероятно изпускам много от тях :
1. оставил си я толкова време с не работеща помпа - така си прецакал всичко в резервоара - гумените маркучи, тампоните на кожуха на помпата, бензина и всичките гумени уплътнения отзад и т.н.
2. сложил си новата помпа в резервоара без да изчистиш бензина, който си видял, че не е какъвто трябва и въпреки това не си го сменил или поне да беше долял 20-30 литра пресен, да го разредиш.
3. запалил си я, че си я и карал с тази мизерия, което си сътворил съвсем съзнателно
4. не си взел мерки за разхода на масло на време. Ако си искал да я караш тази кола и да работи добре, е трябвало да вземеш мерки за разхода на маслото много преди случката.
5. масления филтър е филтър и подлежи на смяна...тя не е през 17 000км
6. това с почистването на резервоара е трябвало да го направиш преди да сложиш новата помпа и да вкараш тази мизерия в мотора
7. при смяна на горивна помпа, се сменя поне филтъра след нея, защото ако филтъра е частично запушен, натоварва помпата....не си споменал такова нещо...или може и да е сменян, ама преди 170 000км примерно
Аз също съм си позволявал да карам кола по този начин и да не и сменям маслото, а само да доливам (понеже гореше адски много масло, даже доливах старо от клиентските коли), ама не съм се оплаквал изобщо, когато се счупи - просто я изхвърлих...то това беше и идеята - колкото изкара така, добре дошло, после в Надин :)
В твоя случай трябва да разглобиш, за да видиш какъв е проблема - може да е клапан, може да са сегменти, може буталото да се е разцепило...зависи на какво ниво е било смазването през този филтър на 17 000км и колко от този бензин си налял в мотора
.Общо взето или даваш много пари и я правиш както трябва и я поддържаш добре занапред, или я изхвърляш или слагаш следващия двигател.
Грешките ти мога да ги карам по ред и вероятно изпускам много от тях :
1. оставил си я толкова време с не работеща помпа - така си прецакал всичко в резервоара - гумените маркучи, тампоните на кожуха на помпата, бензина и всичките гумени уплътнения отзад и т.н.
2. сложил си новата помпа в резервоара без да изчистиш бензина, който си видял, че не е какъвто трябва и въпреки това не си го сменил или поне да беше долял 20-30 литра пресен, да го разредиш.
3. запалил си я, че си я и карал с тази мизерия, което си сътворил съвсем съзнателно
4. не си взел мерки за разхода на масло на време. Ако си искал да я караш тази кола и да работи добре, е трябвало да вземеш мерки за разхода на маслото много преди случката.
5. масления филтър е филтър и подлежи на смяна...тя не е през 17 000км

6. това с почистването на резервоара е трябвало да го направиш преди да сложиш новата помпа и да вкараш тази мизерия в мотора
7. при смяна на горивна помпа, се сменя поне филтъра след нея, защото ако филтъра е частично запушен, натоварва помпата....не си споменал такова нещо...или може и да е сменян, ама преди 170 000км примерно

Аз също съм си позволявал да карам кола по този начин и да не и сменям маслото, а само да доливам (понеже гореше адски много масло, даже доливах старо от клиентските коли), ама не съм се оплаквал изобщо, когато се счупи - просто я изхвърлих...то това беше и идеята - колкото изкара така, добре дошло, после в Надин :)
В твоя случай трябва да разглобиш, за да видиш какъв е проблема - може да е клапан, може да са сегменти, може буталото да се е разцепило...зависи на какво ниво е било смазването през този филтър на 17 000км и колко от този бензин си налял в мотора

Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
ZFA,ама пуста сиромашия ,направи толкова много знайни и незнай майстори !ѝ на това отгоре и се сърдят като ги критикуваш за собствените им сътворения!По-добре да замълчим!
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
При мен колега Ханко излезе незатварящ клапан,по точно не затваря от водача,имам и тема по надолу(след 4-5 дена като я събера,ще опиша какво беше станало).Ще сваляш сваляш глава,без това няма да мине номера с добавките.
Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
Виждал съм как с ВД40(няколко напръскваня) и леки удари раздвижиха клапан,на ,който буталото беше
помогнало да се върне
Година от тогава и двигателя още работи.
помогнало да се върне

Година от тогава и двигателя още работи.
Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
След минаване около 120 км на бензин 95 екто , колата работи отлично и на бензин и на газ. Така че ако на някой му се случи подобен проблем да не бърза да отваря двигател ...
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
Това с вървенето добре.А с харченето на маслото какво става.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
Сигурно и компресията на 3-ти цилиндър мистериозно се е появила.
Re: Пасат Б3 ABS 1.8 Гори масло , няма компресия , пали труд
Харчи около 2 литра на 10 000 км. Явно има компресия , защото ако нямаше щеше да прекъсва , както беше преди а сега си подържа оборотите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта