VW-Passat-сваляне на чукчето
VW-Passat-сваляне на чукчето
Модела е B3-1993г.Arriva.Бензин-моно инжекция,1.8 двигател.Нагоряло е чукчето,но при опит да сваля старото-проблем.Търсачката ме съветва да тегля здраво,чукчето просто се е заварило към стеблото.Крайщата му се счупиха от дърпане с клещите,но цилиндричната част не се предава.Какъв е начина без да повредя делкото?-реже ли се,пробива ли се,аз не знам и затова питам по опитните.Предварително благодаря.
Последна промяна от radotom на Съб 26 окт 2013 23:24, променено общо 1 път.
Причина: Моля, допълни модела в заглавието на темата
Причина: Моля, допълни модела в заглавието на темата
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: VW-Passat-сваляне на чукчето
С отвертка или много малък секач и чукче се чупи цилиндричната част от палеца. Действай много внимателно с леки почуквания докато го спукаш. Не блъскай като хамалин. Това е начина и при мен беше станало така. 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW-Passat-сваляне на чукчето
За какво чукче става въпрос при моно двигател 93 година че ми стана интересно!?
- ivo penkov
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW-Passat-сваляне на чукчето
К.Одаджийски написа:За какво чукче става въпрос при моно двигател 93 година че ми стана интересно!?
1,8 моно няма чукче, а хол-датчик и комутатор. Така че конкретизирай въпроса за коя точно част питаш.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW-Passat-сваляне на чукчето
Предполагам за палеца става въпрос, ако е така, лови го с големи клещи и тегли здраво
Re: VW-Passat-сваляне на чукчето
Палеца,извинявам се,неволна грешка.Проблема реших като направих зарез с малък флекс отгоре на палеца и после с голяма отверка го разцепих на две завъртайки в прореза.В палеца имаше метална пластина за уплътняване на стеблото и тя се беше заварила от ръжда.Лека и спорна на всички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта