За добро или лошо (по-скоро за лошо) тази лИбофф на българина към колата е наследство от 500 турско иго + 10 годишните вноски за кола в Мототехника.
Да почнем с това, че навремето всеки селянин е имал кола - волска или магарешка. Иначе как ще обработва земята? Разликата със сега е в това, че тогава сами сме си правили колите, докато сега ги внасяме и ни съдират кожите, тъй като заплатите не съответстват на стандарта.
Сега, няма да се впускам в подробности относно турчулята, но вижте само каква е ситуацията там и направете сравнение - почти няма разлика.

На турците бензина им гони 4 лв. литъра и какво? Карат си хората, защото автомобилът е "престиж". Албанците, които са половин турци (поне по манталитет) обаче удрят в земята всички балканци. Там се кара само мерцедес.
Отделно от първите две е чакането Х години за кола от Мототехника. С други думи колата априори е голяма ценност.
Е, как няма бай ви Ганьо да е комплексиран и да си избива комплексите с лъскави и скъпи коли?
