Съединителя ми се пали лесно голф 3
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Съединителя ми се пали лесно голф 3
Здравейте колеги колата ми е голф 3 1.6GT 101 к.с, с чисто нов съединител съм LUK на 2 месеца - 2000км съм минал, забелязах, че при баис като давам на зад и точно 5 метра ми трябват и съединителя се е запалил смърди на чорапи вътре, от какво може да е това, може би защото е нов и не е улегнал или е дефектен, има и друго единя тампон на двигателя заден десен май се води е по дълъг от другите малко и двигателя седи малко на криво може ли това да се отразява на работата на съединителя?
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:24
- Автомобил: vw vento
- Двигател: ABU
- Местоположение: софия
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
ако я форсираш много и караш назад на полусъединител ще се пали и още как,кофтито е че след като си го запалил веднъж гаранцията няма да ти я признаят.напред като караш пали ли се?буксува ли от време на време?
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
cezar1656 написа:ако я форсираш много и караш назад на полусъединител ще се пали и още как,кофтито е че след като си го запалил веднъж гаранцията няма да ти я признаят.напред като караш пали ли се?буксува ли от време на време?
Не боксува даже то не го паля така че та не може да захване а просто леко замирисва на чорапи иначе не боксува всичко си е наред само преди няколко дена се случи нещо странно като тръгвам на първа и нали отделя си нормално и вече чак най-горе примерно 1см преди да си застане педала в нормалното състояние и имаше нещо като пресецване
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:24
- Автомобил: vw vento
- Двигател: ABU
- Местоположение: софия
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
я най добре я закарай в сервиза където са ти сменяли съединителя да проверят.може жилото да е много натегнато,на мен ми се е случвало
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
Колега, при мен на голф 4 чисто нов Закс мирише, малко бордюрче да качиш назад и замирисва. На масквич и на ауди б4 съм сменял няма такива миризми колкото и да ги караш на полусъединител. По принцип като замирише един път вече е за смяна, ама съм само на 20 000км. Ще го видим колко ще изкара. Закса е произведен в Словения.
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
cezar1656 написа:я най добре я закарай в сервиза където са ти сменяли съединителя да проверят.може жилото да е много натегнато,на мен ми се е случвало
До какво води много натегнатото жило, моето е саморегулируемо !
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
batmit написа:Колега, при мен на голф 4 чисто нов Закс мирише, малко бордюрче да качиш назад и замирисва. На масквич и на ауди б4 съм сменял няма такива миризми колкото и да ги караш на полусъединител. По принцип като замирише един път вече е за смяна, ама съм само на 20 000км. Ще го видим колко ще изкара. Закса е произведен в Словения.
е добре защо толко лесно се пали... 1 тротоар и замирисва...
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
Моята кола е учебна, при курсистите замирисва. Не би трябвало на бордюр 5см да се мъчи най-вероятно материала е калпав. Пробвай като качваш бодюр да помпиш газта /натискаш и пускаш много бързо/ и качвай гумите една по една, така съдинителя не се натоварва толкова. Ако се пали на равно - не е регулиран както трябва.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
няма какво да се регулира на тия съединители има 7-8 болтчета с които се прикрепя към маховика и това е ... не си бил при майстора да го гледаш какво прави , то не че е важно но вътре в камбаната на скоросната кутия има една вилка с лагер незнам при теб дали е така (най-вероятно) това е старата система , жилото дърпа вилката изтласква лагера и той натиска самия съединител е да ама там на вилката и лагера има едни уши от стоманена тел които при нов лагер са налични но при стар просто ги няма изпилили са се и обикновено падат долу в кутията при маховика , когато ги няма тея уши няма какво да държи лагера към вилката и той целия се върти около оста си върху ламаринената втулка на която е нахлузен заедно с черупката си и тогава самата втулка по която се плъзга и праволинейно освен че се върти и в кръг около нея се износва изпилва се в резултат на което при натискане на съединителя или отпускането му понякога се чува едно стържене и не отделя много добре тоест все едно няма полусъединител и зацепва по рязко в следствие на което може дори да ви огасне колата примерно на светофар при потегляне , случва се и обратното нещо при отделил съединител не се връща добре лагера в крайно положение щото е износена втулката и тогава съединителя не е зацепил съвсем добре все едно е полусъединител и тогава ако даваш газ може да го запалиш , обикновено тогава се чува и едно виене в следствие на въртенето едновременно и на лагера около оста или ако буксува целия лагер около оста , в такива моменти се оправя като рязко натиснеш додолу съединителя и пак го отпуснеш , може да повториш и потретиш докато зацепи хубаво... Ако всичко това което казвам до тук не е вярно за твоя случай тоест всичко е наред но той буксува има само едно , това е майстора ти е сменил само феродовия диск а притискателния не е сменен или е стар или е менте в следствие на което притискателя няма нужната сила за да зацепи както трябва съединителя и той буксува , това е симптом че е време за смяна на притискателя (съединителя) обикновено се познава по това че педала на съединителя става много твърд (трябва повече сила за да натиснеш съединителя) но не е 100 процентова гаранция защото марки и производители много съответно и качесвото е различно , Ако наистина ти е сменен с оригинален и нов LUK притисклател педала трябва да се натиска мазно и леко почти без никакво усилие все едно не натискаш нищо това е сравнението за нов и истински LUK
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
Най-вероятно жилото не е ОК. Тия саморегулиращите не са много надеждни. Обикновено жило е най-добре, регулираш го и забравяш повече за него. Моето е оригиналното на колата на 30 години.
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
batmit написа:Моята кола е учебна, при курсистите замирисва. Не би трябвало на бордюр 5см да се мъчи най-вероятно материала е калпав. Пробвай като качваш бодюр да помпиш газта /натискаш и пускаш много бързо/ и качвай гумите една по една, така съдинителя не се натоварва толкова. Ако се пали на равно - не е регулиран както трябва.
а как се регулира
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
i3v3a3n написа:няма какво да се регулира на тия съединители има 7-8 болтчета с които се прикрепя към маховика и това е ... не си бил при майстора да го гледаш какво прави , то не че е важно но вътре в камбаната на скоросната кутия има една вилка с лагер незнам при теб дали е така (най-вероятно) това е старата система , жилото дърпа вилката изтласква лагера и той натиска самия съединител е да ама там на вилката и лагера има едни уши от стоманена тел които при нов лагер са налични но при стар просто ги няма изпилили са се и обикновено падат долу в кутията при маховика , когато ги няма тея уши няма какво да държи лагера към вилката и той целия се върти около оста си върху ламаринената втулка на която е нахлузен заедно с черупката си и тогава самата втулка по която се плъзга и праволинейно освен че се върти и в кръг около нея се износва изпилва се в резултат на което при натискане на съединителя или отпускането му понякога се чува едно стържене и не отделя много добре тоест все едно няма полусъединител и зацепва по рязко в следствие на което може дори да ви огасне колата примерно на светофар при потегляне , случва се и обратното нещо при отделил съединител не се връща добре лагера в крайно положение щото е износена втулката и тогава съединителя не е зацепил съвсем добре все едно е полусъединител и тогава ако даваш газ може да го запалиш , обикновено тогава се чува и едно виене в следствие на въртенето едновременно и на лагера около оста или ако буксува целия лагер около оста , в такива моменти се оправя като рязко натиснеш додолу съединителя и пак го отпуснеш , може да повториш и потретиш докато зацепи хубаво... Ако всичко това което казвам до тук не е вярно за твоя случай тоест всичко е наред но той буксува има само едно , това е майстора ти е сменил само феродовия диск а притискателния не е сменен или е стар или е менте в следствие на което притискателя няма нужната сила за да зацепи както трябва съединителя и той буксува , това е симптом че е време за смяна на притискателя (съединителя) обикновено се познава по това че педала на съединителя става много твърд (трябва повече сила за да натиснеш съединителя) но не е 100 процентова гаранция защото марки и производители много съответно и качесвото е различно , Ако наистина ти е сменен с оригинален и нов LUK притисклател педала трябва да се натиска мазно и леко почти без никакво усилие все едно не натискаш нищо това е сравнението за нов и истински LUK
Колега аз бях при смяната смени и претискателя и както казваш ти съединителя е много мек, по мек до сега не съм виждал
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
Реглажа става единствено от жилото на съединителя. Когато жилото се опъва, то дърпа вилката на ск. кутия, аксиалният лагер натиска пластините на притискателния диск, вследствие на което феродовият диск се освобождава. Затова жилото трябва да се регулира оптимално. Когато жилото е прекалено натегнато, съединителят ти остава в полунатиснато състояние и се пали. И другият вариант, когато е прекалено хлабаво, педалът не натиска докрай и феродовият диск не отлепва напълно. Твоето жило не се регулира ръчно и най-вероятно се е съсипало. Ако продължиш да караш с това жило може да си иде и новият съединител.
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Съединителя ми се пали лесно голф 3
А по добрият вариант е да си купя жило което може да се регулира а не саморегулиращо нали
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта