Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
При мен не се е включвала перката,тоест не е имало 95 и 110 градуса,за да търся превъртяля ос и т.н.Просто термостата отваряше малко по-рано и съответно по-бавно загляваше.
- ktamen
- Мнения: 6389
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
А изкачвал ли си продължителни баири през жегите?
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Ако въпроса е към мен-изкачвал съм,естествено.
И пак да повторя-не съм имал проблем с прегряването ,а с изстиването на мотора.Различни неща са!
И пак да повторя-не съм имал проблем с прегряването ,а с изстиването на мотора.Различни неща са!
- ktamen
- Мнения: 6389
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Да към теб беше въпроса. Прегряване е когато ти светне лампата. Температури над 100гр са нормални, ако изкачваш голям баир през лятото. Предполагам, че или не си обърнал внимание на стрелката или компютърчето я задържа на 90гр за да не се шашкаш излишно. Или просто не си натоварил достатъчно двигателя. Под голям баир разбирам примерно Петрохан или Пампорово.
-
kalata_1
- Мнения: 142
- Регистриран на: Сря 24 дек 2008 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Благодаря колеги за отговорите, ще продължа да карам така, но ще следя нещата по отблизо.
- toxi4en
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 12 авг 2010 14:52
- Автомобил: VW POLO Variant[6KV5]1.9 TDI
- Двигател: AHU - 98
- Местоположение: Враца, София
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Здравейте колеги, имам въпрос. Преди около седмица, преди първият сняг, забелязах че нивото на антифриза ми е с около сантиметър под минимума, долях "деиьонизирана вода" от Кауфланд, след това забелязах, че парното работи по-студено. Помислих, че грешно съм сипал вода, трябвало е да сипя чист антифриз, затова отидох при майстор, за да източа стария или част от него и да долея чист. Източих 4.5 литра (т.е. към половината) налях пак същото количество розов, разреден за -20 градуса (от Лукоил). През следващите два-три дни, забелязах, че парно почти няма, дори при яко натоварване (ходих до софия) никаква промяна. На Ботевград на Шелл, опипах маркучите и радиатора, горният топъл/горещ, радиатора в горната част топъл, надолу студен. Та въпроса ми е възможно ли е да термостат? Колата е поло '98 1.9 тди 90 коня.
Изпратено от моят HTC One X
Изпратено от моят HTC One X
- ktamen
- Мнения: 6389
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Парното не зависи от това дали си с антифриз или вода, даже с вода трябва да е с една идейка по-силно. Термостата не го пипай, щом горния маркуч е горещ, а долния студен значи е изправен. Вероятно имаш някакъв проблем с клапите или някакво задръстване или водната помпа.
Опипай двата маркуча към малкото радиаторче дали са горещи.
Опипай двата маркуча към малкото радиаторче дали са горещи.
-
mladeja
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
И аз така ги барах маркучите/ по маркучи всичко е ОК/ докато веднъж не измръзнахме с жената.Реших се най после да сменя термостата.Турнаха ми някакъв Полски.Втора зима загрее ли 90 гр. по стрелката на уреда без дамърда - има горе долу добро парно, независимо от продължителни спускания - Пампорово да речем.Стария термостат го огледах обстойно - плътно затворен на гледане.Явно гадините отварят по рано и си държи едни 60-70 гр. по уред.
- ktamen
- Мнения: 6389
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Колегата не е писал къде му е стрелката за температурата затова предположих, че е на 90гр. и въпреки това няма парно.
- toxi4en
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 12 авг 2010 14:52
- Автомобил: VW POLO Variant[6KV5]1.9 TDI
- Двигател: AHU - 98
- Местоположение: Враца, София
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Ами да не се сетих да опиша стрелката... Стой закована на 70 градуса. Утре ще опипам долният маркуч да видя дали загрява.
Изпратено от моят HTC One X
Изпратено от моят HTC One X
- ktamen
- Мнения: 6389
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Ако температурата наистина е 70гр (желателно е да се потвърди с термометър) долния маркуч не трябва да е студен, трябва да е леденостуден. Ако не е леденостуден - термостат за смяна.
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
При 70гр. колегата трябва да има парно и да не може да се стои в колата.За да мръзне в купето има друг основен проблем(освен термостата)-въздушна възглавница(необезвъздушена система),запушено радиаторче,заседнали клапи или нещо друго около парното.
- toxi4en
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 12 авг 2010 14:52
- Автомобил: VW POLO Variant[6KV5]1.9 TDI
- Двигател: AHU - 98
- Местоположение: Враца, София
Re: Polo Variant TDI 1998 г. Дали съм за термостат?
Колеги долния маркуч е студен при топъл горен, и забелязъх че стрелката мърда с 1 мм като е загрял двигателя и подам контакт:idea:, взех си термостат, ще го сменя тая седмица и ще видим как ще е. Благодаря за съветите.
Изпратено от моят HTC One X
Изпратено от моят HTC One X
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта