


Пасат Б6 трудно пали сутрин
Re: Пасат Б6 трудно пали сутрин
Здравейте и от мен. На мен ми се случи нещо подобно преди няколко дни. Отивам да я запаля светят си всички лампи фарове и т.н. и ни гък ни стон. Дори не се и опитва да завърти. Забутаха ме и запалих, след което реших да заредя акумулатора, защото така ме посъветваха. Направих го и на следващата сутрин го слагам и отново същата работа. Да кажа преди 3 дни свързах един усилвател с туба, като кабелите си бяха там преди да я купя и не съм прекарвал кабели, а на готово. Колата е 1,9 ТДИ 105 к.с. Снощи я оставих в един сервиз да я видят, а също и термостата ми играе и загрява много бавно или някой температурен датчик ако това има значение.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 трудно пали сутрин
Ниските температури хич не са приятел на дизела. На моята кола като паднаха сутрин под нулата и почна да удължава времето за подгряване направо разказа играта на акумулатора (6 годишна Варта, може би оригиналния на колата). Бях почнал да мисля за нов, но естествено не и преди да дам шанс на стария (защото съм имал случай да върна стар акумулатор след скапване на нов
). За щастие едно нощно зареждане с малък ток го съживи и сега върти нормално. Сутринта беше -4 и си запали добре
.


- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 трудно пали сутрин
И аз да се включа по темата.
До началото на годината карах В5.5, дизел, изкарах 5 зими... палеше от четвърт оборот при минус 20 градуса.
Това ми е първа зима с В6, дизел, направи ми впечатление, че му трябва повече време за подгрев, както и да завърти "както си трябва" стартера мотора!
Относно акумулатора на В5.5 беше Варта и изкара точно 10 години, тоест надявам се и че на В6, ще изкара толкова.
До началото на годината карах В5.5, дизел, изкарах 5 зими... палеше от четвърт оборот при минус 20 градуса.
Това ми е първа зима с В6, дизел, направи ми впечатление, че му трябва повече време за подгрев, както и да завърти "както си трябва" стартера мотора!
Относно акумулатора на В5.5 беше Варта и изкара точно 10 години, тоест надявам се и че на В6, ще изкара толкова.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 трудно пали сутрин
Според мен няма да изкара 10г. Първото палене на студ сутрин натоварва яко акумулатора. Други дизели наистина палят някак по-леко (както твоят 5.5). Моя акумулатор е 61 Аh със стартов ток 540А. Тези параметри според мен не гарантират особено дълъг живот, все пак акумулатора едва ли ще ги задържи на 5-тата, камо ли пък на 10-тата година. Мисля, че това ще му е последна зима. Но - ще поживеем, ще видим 

- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 трудно пали сутрин
И аз мисля, че е слабичък, но явно от VW са на друго мнение. Според мен е точно проектиран като да изкара 5г. с клизма. Като дойде време за нов, мисля да взема 70 - 75 Ah.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б6 трудно пали сутрин
моята е с 2 по 74ah 

Re: Пасат Б6 трудно пали сутрин
Това което ми казаха вчера е че не е от стартера, не е от акумулатора. Щял да провери бутона, който е на съединителя (нали така пали колата) и ако от там не е щял да отваря електрониката да преглежда. Според вас какво може да бъде :(
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта