голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот bobitur » Чет 28 ное 2013 21:43


streetracer1 написа:По думи на бившия собственик стартера е ревизиран миналата година, а такъв проблем не е имала при него. Имам усещане, че и при мен нямаше докато не смених горивен филтър и масло, като маслото в случая не е фактор. Склонен съм да вярвам на човека, защото нашите са кръстници на сина му, не сме непознати. Другата седмица ще сменя все пак отново горивния с филтрон този път. Мехурът в прозрачния маркуч си е към 2-3 сантиметра. :gruebel :gruebel Кажете кои датчици и какво да гледам, и изобщо евентуално има ли шанс това с мехура да ми е проблемът?

П.П. С климатик съм, не с климатроник.

Проблема е в мехура 2-3 см. както се изразяваш. Сложи филтър от голф 2 и махни тройника, сложи един еднопосочен клапан метален 8мм. на входа преди филтъра и всичко ще заспи. маслото е хубаво да е 5/40 за зимата.




Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Чет 28 ное 2013 22:51


Да отбележа и, че мехура го няма всяка сутрин, но поне аз си обяснявам, че просто не попада във видимата част на маркуча. Вие какво ще кажете?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот Zinoto » Пет 29 ное 2013 17:40


Ще кажа, че не е от мехура! Шумна ли е, звука на топъл мотор как е в сравнение с другите ТДИ, които чуваш?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 29 ное 2013 17:50


Звучи си като всяко ТДИ :a045 Трето ми е и съм сигурен, че си звучи абсолютно нормално. :mhihi


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 04 дек 2013 14:01


Днес видях, че горивният всъщност е Филтрон, не Мале... Проверих го отдолу и беше добре затегнат. Все повече ме насочват към стартер, задържали му един вид втулките и това си проличавало като е по-студено. Помагайте, че ми се изчерпаха идеите... :banghead Какво и къде да и гледам? На диагностика грешки няма никакви.


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот hobsy » Сря 04 дек 2013 17:44


Аз направих профилактика на стартера като смених четки и 3 втулки , зачистих и стегнах хубаво всички връзки както и клемите на акумулатора и паленето се подобри значително въпреки , че имам наблюдение само от тази сутрин но пък температурата беше -5 но важното е , че колата запали от един път без припалвания и мъки но все така неравномерно и с претрисане.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 04 дек 2013 18:50


А колко ти струваше ремонта на стартера? При мен не е припалване, а по-скоро сякаш докато въртя постоянно и някак по-бавно, но без колебания се покачват оборотите. Това само първото палене, после от четвърт си достига оборотите.

П. П. Говоря за оборотите на празен ход.


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот hobsy » Чет 05 дек 2013 9:25


Точно така беше и при мен , тръгва тегаво и сякаш набира скорост като се опитва да запали и само припалва а днес вече втора сутрин запали дори по-добре и то вчера , според мен аз си реших проблема.Mай твърдението , че когато и да направиш ревизия на стартера все ще е късно е вярно :D А за пари лично на мен ми излезе само 20лв понеже си взех четки с четкодържател + комплект втулки с голяма отстъпка от Косер и си ги смених сам.При мен най-изнесена беше втулката под четките в задния край.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот ka4o_pi4a » Чет 05 дек 2013 9:32


Лесно ли се сваля стартера ? Аз имам идентичен проблем. А самите втулки как се свалят, някакви специфични инструменти трябват ли ? С какво се смазва ?


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот hobsy » Чет 05 дек 2013 9:44


При мен на А3-та се сваля много лесно стига да имаш нужните инструменти , свалих акумулатора и стойката му за да ми се отвори място и отвиваш двата големи болта на които се държи стартера на мен ми отне около 10 минути.Втулките избих с камъчета от гидора не е много трудно.Много ме измъчи най-голямата втулка от пред дето излиза бендикса , на него има едно пръстенче което трябва да се свали за да изпадне бендикса и да смениш втулката.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Чет 05 дек 2013 12:39


Момчета, ето Ви клипчета при различни температури.
1 http://dox.bg/files/dw?a=b058dcb7fb
2 http://dox.bg/files/dw?a=231a61ce99
3 http://dox.bg/files/dw?a=645a00b4fc
4 http://dox.bg/files/dw?a=6911bbc4c7
Едното е при загрял мотор, за да се хване по-добре разликата.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Чет 05 дек 2013 17:15


Днес след престой от 9 сутринта до 2 на обяд пак запали така... Температурата навън беше +4 градуса. Преди да я запаля имах балонче в прозрачния маркуч от филтъра към помпата, след като я и изгасих нямах. Според колегата Вентоман по телефона като говорихме той клони към стартер, според мен дърпа въздух като поседи, но не изключвам неговата диагноза...


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот SACHO7803 » Пет 06 дек 2013 22:48


аз лично не видях какъв е проблема от клиповете ти?колата си пали като часовник.къде всъщност видя проблем?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Съб 07 дек 2013 1:34


При тези температури колата не трябва да върти изобщо, трябва да пали от четвърт, както на клипчето където я паля при загрял мотор.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 20 дек 2013 11:40


Майсторът ми изключва компресия, каза, че и топъл ще пали лошо. Стартера е ревизиран пред мен от доверен човек - ефектът е по-леко въртене в следствие на гресиран редуктор и нови четки. Остава идеята да дърпа въздух, но не ми станаха ясни няколко неща:
първо: къде да сложа такова еднопосочно клапанче?
второ: как да извадя тройника на филтъра за да го сменя?
трето: прави ми впечатление, че не се влияе от положението на колата. Задължително ли е да влияе положението при въздух в системата?
Твърдо съм решил да го отстраня тоя проблем и няма да мирна докато не се оправи!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта