Здравейте,
Става въпрос за Пасат 2.0 TDI, BKP двигател, 2008 г. Миналата седмица му сменяха ангренажен ремък, водна помпа и пистов ремък. След няколко дни забелязах, че всяка сутрин в гаража остава малко петно от масло. В сервиза ми отговориха, че ми били казали, че са видели при смяната на ремъка сълзене от семеринг на коляновия вал. Естествено щях да запомня нещо такова, ако ми е било съобщено.
Паркирам колата всяка вечер в гараж, който е абсолютно чист и след описания ремонт се появи този теч.
Въпроса ми е възможно ли е да е вследствие на смяната на ремъка или просто съвпадение? Не разбирам толкова от това, затова се обръщам към вас, за да зная как да разговарям със сервиза.
Ясно е, че това ще бъде ремонтирано, но искам също така да знам този теч притеснителен ли е? В смисъл може ли да е сигнал за предстоящ голям ремонт.
Благодаря предварително!



Passat B6 2.0 TDI BKP - теч на масло след смяна на ремък
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 TDI BKP - теч на масло след смяна на ремък
При мен се получи нещо подобно. Само, че аз смених и семеринга на коляновия вал. Оказа се, че като са разглабяли предната част на колата са свалили връзката между турбината и кулера. След това я сложили, ама не я затегнали както трябва и така
. Оказа се, че капката е от кулера ми. След затягане на връзката, течът спря. Всъщност теч е силно казано, по-скоро капка.

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B6 2.0 TDI BKP - теч на масло след смяна на ремък
Този теч ако е наистина от семеринга на коляновия вал,е просто съвпадение.При смяната на агренажа нямат работа да пипат там.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 2:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI BKP - теч на масло след смяна на ремък
Сега видях справката, която ми извадиха от Порше за сервизната история на колата. Последното влизане в сервиз в Германия е от м.06.2013 г. и е отбелязано, че е постъпила с оплакване от загуба на мощност, а м.05.2013 г. е влизала за смяна на датчик за обороти на коляновия вал. При това положение май отпада тези капки масло да са вследствие смяната на ангренаж. Тъй като не съм запознат добре, има ли нещо притеснително и ако има, да ме насочите? Два пъти е закачана колата и не е показвала грешки.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта