Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот Чудомир » Чет 21 ное 2013 22:01


Именно за това говоря




Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот zografski » Пет 22 ное 2013 10:16


Утре започвам работа по чистенето на тоя мулти клапан при бутилката, между другото си чакам и кабела със софтуера за Романо. Има ли нещо специфично при отварянето, освен че не трябва да има газ в бутилката? За жалост чак в понеделник ще ми пристигне кабела + софтуера...


caravel
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 03 апр 2013 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот caravel » Пет 22 ное 2013 12:55


Чистиш само електромагнитния клапан,нивомера не се отваря.Спираш газа от крановете,махаш бобинката,след това с ключ номер 14 или 17 развърташ цилиндърчето и почистваш вилката.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот zografski » Пет 22 ное 2013 13:10


Задължително ли е спирането на газта от крановете? В момента съм я изпразнил до дупка и за това питам. И мерси за поясненията :beer
BTW мисля да направя клипче, та да помогна и на други колеги, които решат да правят същото упражнение :icon_lol

Последна промяна от zografski на Пет 22 ное 2013 13:13, променено общо 1 път.


caravel
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 03 апр 2013 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот caravel » Пет 22 ное 2013 13:12


Естесвено,че затваряш крановете.В бутилката може да няма газ,но има налягане.


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот husky » Пет 22 ное 2013 16:37


Ако нивомера е Романо
Спира крановете, и като знаем колко качествено са изработени.... Конус месинг с месинг... без никакво гумено уплътнение :11

Така, че добре е направил, че е изпразнил газта до дупка


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот tehniiik » Пон 02 дек 2013 21:00


Колега разреши ли проблема ? От изчетеното освен изпарителя е добре да погледнеш и запалителната система, свещи и бобини. Грешката за пропуск в запалването не е случайна. Както е известно поради по трудното запалване на газта, е необходима по голяма енергия на искрата, а тя се получава от повишения волтаж на бобината.Ако имаш тръгнала бобина или свещ, то те пробиват частично и имаш пропуск в запалването. На бензин работата е облекчена защото се пали по лесно сместа и този проблем не се проявява.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот zografski » Пон 02 дек 2013 23:11


Ами май остана изпарителя и бобината. Много е странна работата, тези дни взе все по-често като натисна повече газта да ми прехвърля на бензин, въпреки че има доволно в бутилката. Почвам и в изпарителя да се съмнявам, освен в бобината. Ташака е, че петък бях в хеед-ауто да прегледат запалителната система, свалиха свещите 1 по 1 и ги понатиснаха лекичко. По между другото почистихме и адаптирахме дросела, а също така почистихме и дебитомера. След това се качихме да я тестваме като гледахме живи данни и всичко изглеждаше наред и на газ и на бензин. Днес отново започна да забива муцуна на газ. Сега се чудя дали да не сменя първо изпарителя, до като е в гаранция. Ако не се оправи ще търся бобина за тест. Лошото е, че точно сега нямам време и финанси да се занимавам с колата, така че ще я карам така до празниците.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот myrshavija » Вто 03 дек 2013 9:06


Ето подобен проблем с логично обяснение: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153707&hl=


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот zografski » Вто 03 дек 2013 10:19


Няма решение в тази тема, а и системите са различни. Въпроса е от къде може да идва това високо налягане и защо когато се закачи на газовия комп никога не може да се хване. Като я закачим всичко изглежда наред, налягане, смеси и т.н. Освен изпрарителя да си дава некви дефекти когато си иска, а и отделно бобината да е тръгнала, т.е. и от 2те неща да идва проблема. Много неуловим проблем... тази сутрин паля колата и тръгвам към Ситроен да закарам сестра ми да си вземе колата, почва да придръпва пак във високите обороти на газ, след което обръщам на бензин да видя как върви и нещата изглеждаха добре. След 1км (както си карам на 3000об) натискам копчето да обърне на газ и колата обръща. Няма и следа от забиването 4-5-6км, при което решавам яко да я изпъна и на 4000оборота + колата си обръща на бензин и почва да ми пиука. Натискам копчето след 1 мин, та да ми обърне на газ, но отново ми споделя чрез пиукане, че газ няма, а реално бутилката е пълна с поне 15л газ. Загасих колата, паля и натискам копчето и колата си обръща на газ. Не тествах дали ако я надуя пак, пак ще ми обърне на бензин, но това ме навява по-скоро на изпарител от колкото на бобина. От хеед-ауто ми казаха, че ако е бобината, най-малкото ще го прави винаги проблема, а не от време на време. Та май ще започна с изпарителя като начало и мап сензора, въпреки че не ми се вярва този мап сензор да се бъгва само от време на време, когато си пожелае..... Някакви други предположения?


caravel
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 03 апр 2013 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот caravel » Вто 03 дек 2013 19:48


трябва да се направи тест в движение.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот zografski » Сря 04 дек 2013 21:34


caravel написа:трябва да се направи тест в движение.

Ако беше прочел щеше да видиш, че са правени многократно тестове в движение, на газ и на бензин, вързан към газовия комп и към OBD-то. До момента не е решен проблема.


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот bega4a » Чет 05 дек 2013 19:59


Ако искаш пиши едно лс да минеш през мен да си поиграем.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот zografski » Чет 05 дек 2013 23:14


bega4a написа:Ако искаш пиши едно лс да минеш през мен да си поиграем.

Не е до настройки брат, иначе мерси, то и аз си взех кабел и софт за романото инак.


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?

Мнениеот bega4a » Пет 06 дек 2013 20:07


То е ясно че не е до настройки. :flag_bulgaria



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта