



Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 17 яну 2012 20:54
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: 1.9 TDI 1998
- Местоположение: Krichim
Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
Здравейте колеги , наскоро си купих Голф 4-ка , уж си беше всичко ок , но на 3-4 ден забелязах в гаража капало от масло от дясната страна под бронята. Точно тогава щях да ходя да го обслужвам , та отидох обслужих го , и в сервиза ми казаха че имам масло в Cooler-a , и може да е от сигментите , а за да се оправи , трябва да се отваря главата... Има ли наистина нещо такова, и някой може ли малко да ме светне по темата... Благодаря предварително 

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 17 яну 2012 20:54
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: 1.9 TDI 1998
- Местоположение: Krichim
Re: Маслко в COOLER-a
Голф-а е 1.9 ТДИ 110кс
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Маслко в COOLER-a
В кулъра няма как да дойде масло поради износен сегмент,а по-скоро от мазилната система на турбината.Разгледай подробно въздуховодите от турбина към кулър,там че по принцип е мазно-така е,но чак да пълни радиатора..кулера де,...Ако се развие теория за износени сегменти и повишено налягане в картера,оттам да не се връща маслото от турбина...надълбоко се влиза..Просто някой разбиращ да ти огледа турбината.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Маслко в COOLER-a
Да допълня, че маслото се събира там и от маслените пари, освен от турбината. Но това за сегментите не ми се вярва и на мен. Според мен виж първо дали ще ти пипа маслото и тогава прави каквото и да било, защото повечето AHF-и имат масло там, и моя има, но маслото не ми намалява.
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Маслко в COOLER-a
Масло в турбопътищата винаги има , от картерната вентилация и от втулките на турбото които винаги си пропускат по малко.
Просто свали кулера обезмасли го , измий го и се увери че скобите ти са хванати както трябва,
Ако не харчи масло и не вие турбината си карай и си свиркай.
Просто свали кулера обезмасли го , измий го и се увери че скобите ти са хванати както трябва,
Ако не харчи масло и не вие турбината си карай и си свиркай.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 17 яну 2012 20:54
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: 1.9 TDI 1998
- Местоположение: Krichim
Re: Маслко в COOLER-a
Вчера свалих кулера и го избърсахме изчистихме всичко, снощи покарах около 50-60км и сутринта пак имаше капки отдоло , огледах и видях че кулера пак е омаслен... А за турбината , чува се когато надминавам 1400 оборота, и дърпа много стабилно... Питах един майстор , той каза че това можеби е от рурбината и ше се наложи да я свалим , но чак след нова година ще стане това , ако не е от турбината имало вероятност от сигменти... но не ми се вярва на 160 000 км. да има проблем с сигментите... Та засега си остава турбото... А сложна ли е работата там , иска ли добри специалисти за да се оправи , и да се види първо дали е от него.. ? 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Маслко в COOLER-a
Само го забърса, или го проми с обезмаслител от вътре.Ако само си го забърсал е нормално да ти капе още!
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 17 яну 2012 20:54
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: 1.9 TDI 1998
- Местоположение: Krichim
Re: Маслко в COOLER-a
pas1.8mi написа:Само го забърса, или го проми с обезмаслител от вътре.Ако само си го забърсал е нормално да ти капе още!
Само го забърсах , но не мисля че е нормално да капе още... Така по 1 по 2 по 3 капки и си капе.
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
Виж си снадките около кулера, щом пуска масло -значи пуска и въздух. Ще се наложи да повториш процедурата с кулера. Увери се ,че няма никакви шансове за пропуск. А майстора ти да се гръмне за тая тъпотия дето ти е казал, 110-те спуулват тогава(ок 1400-1500 об) и в нормално да просвири тогава. Проблем е ако вие когато работи на обороти и като пуснеш газта. Ако нямаш катализатор ефекта се засилва.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 17 яну 2012 20:54
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: 1.9 TDI 1998
- Местоположение: Krichim
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
Juiced написа:Виж си снадките около кулера, щом пуска масло -значи пуска и въздух. Ще се наложи да повториш процедурата с кулера. Увери се ,че няма никакви шансове за пропуск. А майстора ти да се гръмне за тая тъпотия дето ти е казал, 110-те спуулват тогава(ок 1400-1500 об) и в нормално да просвири тогава. Проблем е ако вие когато работи на обороти и като пуснеш газта. Ако нямаш катализатор ефекта се засилва.
Значи тея дни ще видя да сваля пак кулера , а ако отново има доста масло в него , проблема от турбината или от каде другаде може да е... ?

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
От маслото може да е
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 17 яну 2012 20:54
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: 1.9 TDI 1998
- Местоположение: Krichim
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
Маслото е 10х40 Кастрол , хубаво е за дизел , а баша ми има пасат също 1.9 тди с същото масло без такъв проблем...
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
В този сервиз повече не ходи Свали кулера и го изчисти хубаво преди да се филмираш
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
10В40 не е зимно масло. Сложи 5В40, и засечи разхода . Ако на една смяна ( 10-12000 км) губи по-малко от 700-800 мл не прави нищо, карай си така без да ти пука, и не ходи по пишман майстори, защото турбокомпресорите са сложна материя и рискуваш да ти развалят колата.
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. Маслко в COOLER-a
Защо се филмираш не знам. Ако се съмняваш от турбото, че изпуска масло, можеш да извадиш тръбата след турбото преду кулера и ако хвърля масло от там, значи има проблем и от него ти цапа кулера, ако няма масло на големи капки значи всичко е на 6 и търси причината другаде.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 47 госта