Мисля че е несериозно това. От години карам със филтър от голф 2 с два извода. Изводите са еднакви по диаметър и на двата филтъра. Имам и еднопосочен клапан след филтъра метален ф8, да не изпразва системата и да връща горивото в резервоара.
Кое налягане е по голямо при филтъра със 2 извода ли?
А защо се монтира подкачваща помпа в резервоара на 1з или аху или афн и др. не помпа дюза?
Стоково си е без такава помпа и мисля, че на тези модели не и трябва ако няма някакъв проблем с въздух или с износена помпа.



проблем с паленето с голф 3 тди 1з
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
bobitur написа:Мисля че е несериозно това. От години карам със филтър от голф 2 с два извода. Изводите са еднакви по диаметър и на двата филтъра. Имам и еднопосочен клапан след филтъра метален ф8, да не изпразва системата и да връща горивото в резервоара.
Кое налягане е по голямо при филтъра със 2 извода ли?
А защо се монтира подкачваща помпа в резервоара на 1з или аху или афн и др. не помпа дюза?
Стоково си е без такава помпа и мисля, че на тези модели не и трябва ако няма някакъв проблем с въздух или с износена помпа.
Тази подкачваща помпа е да не ти изпразва системата както ти го наричаш,но става и с еднопосочен клапан,със подкачваща е по добър вариант!
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
bobitur написа:Мисля че е несериозно това. От години карам със филтър от голф 2 с два извода. Изводите са еднакви по диаметър и на двата филтъра. Имам и еднопосочен клапан след филтъра метален ф8, да не изпразва системата и да връща горивото в резервоара.
Кое налягане е по голямо при филтъра със 2 извода ли?
А защо се монтира подкачваща помпа в резервоара на 1з или аху или афн и др. не помпа дюза?
Стоково си е без такава помпа и мисля, че на тези модели не и трябва ако няма някакъв проблем с въздух или с износена помпа.
Тази подкачваща помпа е да не ти изпразва системата както ти го наричаш,но става и с еднопосочен клапан,със подкачваща е по добър вариант!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
върти като е студена после няма проблеми в момента съм на 3 цилиндъра първия цилиндър като измерихме показа 29 бара, 21,21, и четвъртия 0 може ли да е от това, вчера ходих до село изгасих я паркирах я по наклон на дясно после след 2 часа я запалих седя 2 мин запалена и изгасна полсе върти и неще да пали не ми са вярва да е от въздуха
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
следя темата от няколко дена и аз имам същият проблем! не съм мерил компресия и незнам колко е. моята помпа беше с по голямо предварение и я върнах 3 градуса назад тая сутрин колата запали от раз. до сега не изкаше да грее тая сутрин си подгря както трябва без да вадя датчика на температурата! някой майстор да ти види колко гориво впръсква при първоначално моята беше 13 а трябвало по малко сега е 7 и е добре
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
papurkov написа:следя темата от няколко дена и аз имам същият проблем! не съм мерил компресия и незнам колко е. моята помпа беше с по голямо предварение и я върнах 3 градуса назад тая сутрин колата запали от раз. до сега не изкаше да грее тая сутрин си подгря както трябва без да вадя датчика на температурата! някой майстор да ти види колко гориво впръсква при първоначално моята беше 13 а трябвало по малко сега е 7 и е добре
Пак е малко направи я на 3 и осезаемо ще подобри старта.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
сякаш върти без да идва нафта и не може да запали вече не пали като са изстуди времето само искам да разбера дали само от компресията да прави тъй, че нямам пари в момента затуй вобще да не са занимавам
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Добре де като не може да запали с филтри и истории що не пробваш да ги елиминираш. Вадиш маркуча на помпата където се свързва със филтъра, потопи го в едно шише с нафта и виж дали ще смукне и ще вкара на вътре... Ако запали от шишето тогава търси проблема във филтри и подкачващи помпи и т.н. На мен ми се случи веднъж заради дефектен горивен филтър да не мога да паля. От шишенцето като потопя пали, а свържа ли го към филтъра няма палене, че даже и на дърпане
Смених го тогава и всичко е ок.
А ти ако нямаш компресия би трябвало да ти понягорява и масълце. Също и да пуши доста както и да върви много слабо. Тея симптоми има ли ги.

А ти ако нямаш компресия би трябвало да ти понягорява и масълце. Също и да пуши доста както и да върви много слабо. Тея симптоми има ли ги.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
да има ги гори яко масло, пуши бяло случайно като запаля, вървежа е зле. Пробвах със оргиналния филтър с клапана и със на гол филтъра същата работа . Като паля първия път слабо завърта и постепенно се засилва, ако запали пали после без проблем цял ден
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
Мхм... Не знам какви са стойностите за компресия под която спира да пали твоя двигател, но не ти пречи да пробваш това със шишенцето, което ти казах. А иначе колко масло на 1000км. ти гори и с какво масло си.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
galyo1991 написа:да има ги гори яко масло, пуши бяло случайно като запаля, вървежа е зле. Пробвах със оргиналния филтър с клапана и със на гол филтъра същата работа . Като паля първия път слабо завърта и постепенно се засилва, ако запали пали после без проблем цял ден
Ревизирай стартера нови втулки и четки, смажи обилно редуктора с грес и ще има подобрение със слабото завъртане и ще си върти доста по бързо от засилването ти.
Погледни центровката тайминга с ваг и свещите за пушенето и тресенето сутрин.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
ок ще пробвам със стартера, а за маслото минах 8000 км след смяната беше под минимума и долях малко кастрол
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
8000км и е под минимума... това за тебе много ли е? Според мен се вкарваш във някакви филми с тая компресия. Виж си свещите, виж си стартера. Ако пак не пали пробвай това със шишенцето. На бутане/дърпане пали ли? Започни с по-евтините неща.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з
свещите са добре и 4те работят, на бутане пали, добре ще пробвам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 25 госта