проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот bobitur » Пон 25 ное 2013 11:19


Мисля че е несериозно това. От години карам със филтър от голф 2 с два извода. Изводите са еднакви по диаметър и на двата филтъра. Имам и еднопосочен клапан след филтъра метален ф8, да не изпразва системата и да връща горивото в резервоара.
Кое налягане е по голямо при филтъра със 2 извода ли?
А защо се монтира подкачваща помпа в резервоара на 1з или аху или афн и др. не помпа дюза?
Стоково си е без такава помпа и мисля, че на тези модели не и трябва ако няма някакъв проблем с въздух или с износена помпа.




Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот Dare_16V_9A » Пон 25 ное 2013 17:35


bobitur написа:Мисля че е несериозно това. От години карам със филтър от голф 2 с два извода. Изводите са еднакви по диаметър и на двата филтъра. Имам и еднопосочен клапан след филтъра метален ф8, да не изпразва системата и да връща горивото в резервоара.
Кое налягане е по голямо при филтъра със 2 извода ли?
А защо се монтира подкачваща помпа в резервоара на 1з или аху или афн и др. не помпа дюза?
Стоково си е без такава помпа и мисля, че на тези модели не и трябва ако няма някакъв проблем с въздух или с износена помпа.


Тази подкачваща помпа е да не ти изпразва системата както ти го наричаш,но става и с еднопосочен клапан,със подкачваща е по добър вариант!


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот Dare_16V_9A » Пон 25 ное 2013 17:35


bobitur написа:Мисля че е несериозно това. От години карам със филтър от голф 2 с два извода. Изводите са еднакви по диаметър и на двата филтъра. Имам и еднопосочен клапан след филтъра метален ф8, да не изпразва системата и да връща горивото в резервоара.
Кое налягане е по голямо при филтъра със 2 извода ли?
А защо се монтира подкачваща помпа в резервоара на 1з или аху или афн и др. не помпа дюза?
Стоково си е без такава помпа и мисля, че на тези модели не и трябва ако няма някакъв проблем с въздух или с износена помпа.


Тази подкачваща помпа е да не ти изпразва системата както ти го наричаш,но става и с еднопосочен клапан,със подкачваща е по добър вариант!


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Вто 26 ное 2013 22:16


върти като е студена после няма проблеми в момента съм на 3 цилиндъра първия цилиндър като измерихме показа 29 бара, 21,21, и четвъртия 0 може ли да е от това, вчера ходих до село изгасих я паркирах я по наклон на дясно после след 2 часа я запалих седя 2 мин запалена и изгасна полсе върти и неще да пали не ми са вярва да е от въздуха


papurkov
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот papurkov » Чет 28 ное 2013 13:00


следя темата от няколко дена и аз имам същият проблем! не съм мерил компресия и незнам колко е. моята помпа беше с по голямо предварение и я върнах 3 градуса назад тая сутрин колата запали от раз. до сега не изкаше да грее тая сутрин си подгря както трябва без да вадя датчика на температурата! някой майстор да ти види колко гориво впръсква при първоначално моята беше 13 а трябвало по малко сега е 7 и е добре


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот bobitur » Чет 28 ное 2013 21:39


papurkov написа:следя темата от няколко дена и аз имам същият проблем! не съм мерил компресия и незнам колко е. моята помпа беше с по голямо предварение и я върнах 3 градуса назад тая сутрин колата запали от раз. до сега не изкаше да грее тая сутрин си подгря както трябва без да вадя датчика на температурата! някой майстор да ти види колко гориво впръсква при първоначално моята беше 13 а трябвало по малко сега е 7 и е добре

Пак е малко направи я на 3 и осезаемо ще подобри старта.


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Пон 02 дек 2013 19:51


сякаш върти без да идва нафта и не може да запали вече не пали като са изстуди времето само искам да разбера дали само от компресията да прави тъй, че нямам пари в момента затуй вобще да не са занимавам


polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот polkut » Чет 05 дек 2013 19:05


Добре де като не може да запали с филтри и истории що не пробваш да ги елиминираш. Вадиш маркуча на помпата където се свързва със филтъра, потопи го в едно шише с нафта и виж дали ще смукне и ще вкара на вътре... Ако запали от шишето тогава търси проблема във филтри и подкачващи помпи и т.н. На мен ми се случи веднъж заради дефектен горивен филтър да не мога да паля. От шишенцето като потопя пали, а свържа ли го към филтъра няма палене, че даже и на дърпане :scare3 Смених го тогава и всичко е ок.
А ти ако нямаш компресия би трябвало да ти понягорява и масълце. Също и да пуши доста както и да върви много слабо. Тея симптоми има ли ги.


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Съб 07 дек 2013 12:35


да има ги гори яко масло, пуши бяло случайно като запаля, вървежа е зле. Пробвах със оргиналния филтър с клапана и със на гол филтъра същата работа . Като паля първия път слабо завърта и постепенно се засилва, ако запали пали после без проблем цял ден


polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот polkut » Съб 07 дек 2013 13:15


Мхм... Не знам какви са стойностите за компресия под която спира да пали твоя двигател, но не ти пречи да пробваш това със шишенцето, което ти казах. А иначе колко масло на 1000км. ти гори и с какво масло си.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот bobitur » Нед 08 дек 2013 9:19


galyo1991 написа:да има ги гори яко масло, пуши бяло случайно като запаля, вървежа е зле. Пробвах със оргиналния филтър с клапана и със на гол филтъра същата работа . Като паля първия път слабо завърта и постепенно се засилва, ако запали пали после без проблем цял ден

Ревизирай стартера нови втулки и четки, смажи обилно редуктора с грес и ще има подобрение със слабото завъртане и ще си върти доста по бързо от засилването ти.
Погледни центровката тайминга с ваг и свещите за пушенето и тресенето сутрин.


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Вто 10 дек 2013 12:15


ок ще пробвам със стартера, а за маслото минах 8000 км след смяната беше под минимума и долях малко кастрол


polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот polkut » Вто 10 дек 2013 22:13


8000км и е под минимума... това за тебе много ли е? Според мен се вкарваш във някакви филми с тая компресия. Виж си свещите, виж си стартера. Ако пак не пали пробвай това със шишенцето. На бутане/дърпане пали ли? Започни с по-евтините неща.


galyo1991
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 24 ное 2012 18:01
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Шумен

Re: проблем с паленето с голф 3 тди 1з

Мнениеот galyo1991 » Сря 11 дек 2013 10:56


свещите са добре и 4те работят, на бутане пали, добре ще пробвам



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 25 госта