голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот ozon-t » Нед 08 дек 2013 22:25


Привет на всички.питането ми е следното,паля сутрин колата подгрява си пали от раз.след като запаля излизам да стържа стъклото и има няма 2 минути двигателя променя звука си почва да работи по меко.вече няколко пъти ми се случва отварах капака да видя да не въртят перки ама не е това.все едно нещо се включва за кратък период и после изключва.днес открих че някакво реле цъка вътре като поработи малко колата и можеби е от това защото определено влияе на работата на мотора. някой ако знае нещо по въпроса нека пише просто много ми е интересно каква е ролята на релето.




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот achodemo » Нед 08 дек 2013 22:34


Подгряващите свещи остават да работят известно време след запалване при ниски температури и изключват след това. Мисля че изключват и при достигане на определени обороти на мотора.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот nasko1978 » Нед 08 дек 2013 22:59


achodemo написа:Подгряващите свещи остават да работят известно време след запалване при ниски температури и изключват след това. Мисля че изключват и при достигане на определени обороти на мотора.

:th_up


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот ozon-t » Нед 08 дек 2013 23:08


Ама свещите не подгреват ли преди паленето.или продалжават да греят и след като съм запалил.защото сутрин като паля изчаквам да подгрее цъка релето и върта тръгвам и изминавам да кажем 500м. Може и километър и пак цъка някакво реле в движение.та да разбирам ли че това са свещите


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот nasko1978 » Нед 08 дек 2013 23:17


Да,свещите са.
Времето им за подгряване може да се променя и продължават да греят определено време след запалване. :c020
Ако нямаш проблем,не си го търси ,а си карай колата.


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот ozon-t » Нед 08 дек 2013 23:25


Не колата проблеми няма други но беше много странно.учудваме това как двигателя променя звука си и почва да мърка явно тия свещи го товарят сабилно.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот tih » Нед 08 дек 2013 23:32


ozon-t написа:Не колата проблеми няма други ....


То и това не е проблем, така трябва да е :a045


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот pacoboy » Чет 12 дек 2013 17:49


Дори може да забележиш, като е студена при минаване на 2000 оборота пак цъка релето ;)
Подгрева работи до 5-6мин след палене при необходимост ...
П.П. Всяка кола като загрее работи по равномерно и меко, все пак температурата в двигателя достига оптимална за работа :th_up


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: голф 4 1.9 тди 110 ahf странен проблем

Мнениеот achodemo » Чет 12 дек 2013 18:16


ozon-t написа:.учудваме това как двигателя променя звука си и почва да мърка явно тия свещи го товарят сабилно.


Много ясно ,че го товарят . Тока минаващ през тея реотани си е доста и пада на гърба на генератора естествено .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 32 госта