nasko1978 написа:Преди четири години ли си чистил турбината???
Преди около два месеца.
nasko1978 написа:Преди четири години ли си чистил турбината???
- мерси! Евентуално ще търся по моргите, но първо ще пробвам да почистя и раздвижа моя актуатор. Яд ме е, че когато турбото беше свалено не му обърнах особено внимание, защото бях убеден, че проблемът е в геометрията
Сега трябва да търся канал, а и времето да е сухо, защото не ми се кара в сняг и дъжд без кората отдолу.
Е, поне така е според ЕТКА. Благодаря за жокерите, особено за малкия! Изобщо не ми беше хрумвало, че актуатор от Пасат или Ауди ще е по-запазен заради разположението на турбото.nasko1978 написа:Няма такова нещо,че се продава само с турбото!!!...
hvp800 написа:В крайна сметка успя ли да разрешиш проблема или нече нещо не те разбрах от последния пост а и темата е от 6 месеца...
hvp800 написа:...Моя проблем конкретно беше свързан със вакумите и по-точно клапанчето преди N75, едно бяло, кръгло но не се сещам за означението, Също смених актуатора и N75 ( от рassat b5,5) и колата пак пренадуваше, и тръгнах наред по вакумите да сменям де що има и така,
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта