Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
За съжаление колега може да си попаднал на "качествени" части. Мой приятел скъса жило.(Друга марка, не е VW).Сменихме го със саморегулиращо. След време започна да припуква ,и да отделя когато и където си поиска. Накрая отказа тотално и го изхвърлихме.Това в рамките на 5 6 месеца. Сложихме обикновено жило ,като преди монтажа го намазахме обилно с грес. От тогава проблеми никакви.
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
понеделник пак ще я карам на майстора дето ми го слага да видиме какво ще каже
Последна промяна от IvanMan на Съб 14 дек 2013 14:20, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
Каква марка жило си сложил със съединителя LUK?
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
meyle защото нямаше друго
Последна промяна от IvanMan на Съб 14 дек 2013 14:20, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
Колега, жилото се поставя в заключено състояние на тресчотката и се отключва след монтажа. В противен случай се получават такива проблеми. Пробвай по следния начин: 1.натисни педала на съединителя; 2.отключи жилито; 3.отпусни педала до положение където желаеш да ти отделя; 4. Заключи жилото и пусни педала до горе. На жилито трябва да е обозначено как се заключва и отключва. 
Също така колегата е прав, че може конзолата да е спукана. Ако и това не е причина, то тогава смажи педала при конзолата и вилката на скоростната кутия, завари си една шпилка в края на жилито и си го регулирай на ръка.

Също така колегата е прав, че може конзолата да е спукана. Ако и това не е причина, то тогава смажи педала при конзолата и вилката на скоростната кутия, завари си една шпилка в края на жилито и си го регулирай на ръка.
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
Всичко е здраво съединителя майстора го слага така както каза ти в заключено положение и това пукане идва от самия механизъм на жилото каза че с времето трябва да изчезне
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
Колеги имам следния проблем:
Голф 3, 1,4 бензин 60 коня.
Педала на съединителя не се връща до горе. При продължително натискане остава малко малко хлътнал и има лек луфт. Понякога го връшам обратно с крака.
Не буксува и не губи мощност, отделя в средата.
Мисля че е саморегулиращо се жило.
Въпроса е дали да търся проблема в жилото или мисля има пружина която трябва да връща педала когато го отпусна.
Намрех тема за смяна на жилто и мисля че ще се справя ако е саморегулиращо се, но не съм сигурен дали е от жилото проблема.
Странното е,че не винаги се появава проблема, но започна да зачестява исе притеснявам да пътувам особенно извънградско.
Голф 3, 1,4 бензин 60 коня.
Педала на съединителя не се връща до горе. При продължително натискане остава малко малко хлътнал и има лек луфт. Понякога го връшам обратно с крака.
Не буксува и не губи мощност, отделя в средата.
Мисля че е саморегулиращо се жило.
Въпроса е дали да търся проблема в жилото или мисля има пружина която трябва да връща педала когато го отпусна.
Намрех тема за смяна на жилто и мисля че ще се справя ако е саморегулиращо се, но не съм сигурен дали е от жилото проблема.
Странното е,че не винаги се появава проблема, но започна да зачестява исе притеснявам да пътувам особенно извънградско.
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем след смяна на жило на съединител голф 3 1.6 АЕК
Dann_vg написа:Колеги имам следния проблем:
Голф 3, 1,4 бензин 60 коня.
Педала на съединителя не се връща до горе. При продължително натискане остава малко малко хлътнал и има лек луфт. Понякога го връшам обратно с крака.
Не буксува и не губи мощност, отделя в средата.
Мисля че е саморегулиращо се жило.
Въпроса е дали да търся проблема в жилото или мисля има пружина която трябва да връща педала когато го отпусна.
Намрех тема за смяна на жилто и мисля че ще се справя ако е саморегулиращо се, но не съм сигурен дали е от жилото проблема.
Странното е,че не винаги се появава проблема, но започна да зачестява исе притеснявам да пътувам особенно извънградско.
Смени жилото колега, но вземи хубаво аз взех на ATE вярно 100лв дадох, но пробвах с евтино и палеше съединителя постоянно, за това едно хубаво скъпо жило си купи и всичко ще се оправи, с първото ми жило беше така не се връщаше до горе и не отделяше като хората и палеше съединителя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ognqn, PavelVlasev и 132 госта