Пасат Б5 с подобен на AKL мотор - AHL 1.6 101 ps;
Местожителство - Силистра;
Изпарител - Stefanelli Geo 110 M;
Температура на превключване на газ - 38 (от 3 седмици);
Проблеми - 0
Успехи!
Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
- gonzo08
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 09 авг 2012 12:05
- Автомобил: GOLF 4 1.6SR
- Двигател: AKL
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
Здравей,моят редуктор е романо пробвал съм на 38гр.и пак гаснеше и то през лятото,сменян редуктор,но пак романо и все гасне-просто студен вдига налягането над 2 и гасне изравни ли го и край всичко заспива,но това първо обръщане много ме дразни все изгася,не задържа ли педала край,гасне .Мисля да пробваме с друга марка редуктор ,ще пиша след това




- gonzo08
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 09 авг 2012 12:05
- Автомобил: GOLF 4 1.6SR
- Двигател: AKL
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
Привет на всички!!!Дойде време и моят проблем е решен.Открих оторизиран сервиз на Романо в гр.Исперих www.venelek.com.Свързах се с момчето и то най учтиво ме изслуша и се уговорихме да прегледа колата.След диагностика той установи ,проблема моментално-редукторът вдига високо налягане студен.Поръча друг смени го ,тестване и всичко заспа.Вече седмица се наслаждавам на колата си даже не мога да разбера кога обръща на газ-препоръчвам го на всички още веднъж www.venelek.com млади специалисти който знаят какво правят






- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
Колега, само за протокола - значи сте махнали дефектен изпарител "Романо", но този новият който сте сложили - и той ли е "Романо", или момчето от Исперих е избрал друга марка?
Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
gonzo08 написа:Привет на всички!!!Дойде време и моят проблем е решен.Открих оторизиран сервиз на Романо в гр.Исперих www.venelek.com.Свързах се с момчето и то най учтиво ме изслуша и се уговорихме да прегледа колата.След диагностика той установи ,проблема моментално-редукторът вдига високо налягане студен.Поръча друг смени го ,тестване и всичко заспа.Вече седмица се наслаждавам на колата си даже не мога да разбера кога обръща на газ-препоръчвам го на всички още веднъж www.venelek.com млади специалисти който знаят какво правят![]()
![]()
![]()
![]()
Браво на газаджията от Исперих,радвам се.че сиси решил проблема.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
eurogas написа:Знаешли че имах същия проблем преди време, оказа се че изпарителя Романо който беше чисто нов беше дефектирал, и от време на време вдигаше значително по-високо налягане, оттам затапва дюзите които при Романо са мембранни, и практически немогат да се задействат, колата гасне веднага при опит за преминаване на газ.
Странно защо не пожела да повярваш, когато още през Август ти казах точно какъв ти е проблема ?
- gonzo08
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 09 авг 2012 12:05
- Автомобил: GOLF 4 1.6SR
- Двигател: AKL
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
Kak да не съм ти повярвал казах го в Шумен,човека го смени и пак така си беше ,каза ,че си вдигало нормално налягането а то на студен редуктор минаваше 2-2,5 но той каза,че е нормално, а момчето от Исперих веднага му направи впечетление,че е високо и смяна с друг редуктор и нещата си дойдоха на място.




Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
Здравейте!
Регистрирах се във вашия форум, понеже видях тази тема за ГИ Романо, и се надявам някой да може да ми помогне.
Имам Форд Фокус 1,6 2000 год. Преди три месеца му сложих ГИ Романо най-ниския клас без OBD. В началото всичко
беше наред, но около месец след монтажа се появи проблем с превключването на газ когато двигателя е студен.
Започна да превключва на газ веднага след запалване на двигателя, при положение, че беше настроен на 35 градуса.
Това продължи една седмица, след което започна да минава на газ чак когато двигателя е загрял напълно, около
90 градуса. Ходих в сервиза, където монтираха уредбата, настроиха я на 30градуса. Ден-два беше добре и после пак
започна да превключва при 80-90 градуса, всеки път различно, веднъж дори карах 20 километра на бензин, докато
мине на газ. Два месеца карам така, горя излишно бензин, но не ми се ходи пак по сервизи. Сега обаче от няколко
дена пак минава на газ веднага, при минусови температури, и се налага да превключвам ръчно на бензин докато загрее.
Мисля си, че може някой температурен датчик на ГИ да е дефектен, но не знам къде се намират тези датчици.
Ще съм благодарен за всякакви съвети, благодаря предварително на отзовалите се.
Регистрирах се във вашия форум, понеже видях тази тема за ГИ Романо, и се надявам някой да може да ми помогне.
Имам Форд Фокус 1,6 2000 год. Преди три месеца му сложих ГИ Романо най-ниския клас без OBD. В началото всичко
беше наред, но около месец след монтажа се появи проблем с превключването на газ когато двигателя е студен.
Започна да превключва на газ веднага след запалване на двигателя, при положение, че беше настроен на 35 градуса.
Това продължи една седмица, след което започна да минава на газ чак когато двигателя е загрял напълно, около
90 градуса. Ходих в сервиза, където монтираха уредбата, настроиха я на 30градуса. Ден-два беше добре и после пак
започна да превключва при 80-90 градуса, всеки път различно, веднъж дори карах 20 километра на бензин, докато
мине на газ. Два месеца карам така, горя излишно бензин, но не ми се ходи пак по сервизи. Сега обаче от няколко
дена пак минава на газ веднага, при минусови температури, и се налага да превключвам ръчно на бензин докато загрее.
Мисля си, че може някой температурен датчик на ГИ да е дефектен, но не знам къде се намират тези датчици.
Ще съм благодарен за всякакви съвети, благодаря предварително на отзовалите се.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ
Диагнозата която си поставил е абсолютно правилна, датчика се намира на изпарителя, изключително рядко дефектират, подмяната не е твоя работа, нека сервиза който е монтирал системата си свърши работата, така няма да загубиш гаранцията. 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта