Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот mrpetrov » Пет 13 дек 2013 21:15


Пасат Б5 с подобен на AKL мотор - AHL 1.6 101 ps;
Местожителство - Силистра;
Изпарител - Stefanelli Geo 110 M;
Температура на превключване на газ - 38 (от 3 седмици);
Проблеми - 0

Успехи!




Потребителски аватар
gonzo08
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 09 авг 2012 12:05
Автомобил: GOLF 4 1.6SR
Двигател: AKL
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот gonzo08 » Нед 15 дек 2013 16:27


Здравей,моят редуктор е романо пробвал съм на 38гр.и пак гаснеше и то през лятото,сменян редуктор,но пак романо и все гасне-просто студен вдига налягането над 2 и гасне изравни ли го и край всичко заспива,но това първо обръщане много ме дразни все изгася,не задържа ли педала край,гасне .Мисля да пробваме с друга марка редуктор ,ще пиша след това :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub


Потребителски аватар
gonzo08
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 09 авг 2012 12:05
Автомобил: GOLF 4 1.6SR
Двигател: AKL
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот gonzo08 » Пет 20 дек 2013 19:40


Привет на всички!!!Дойде време и моят проблем е решен.Открих оторизиран сервиз на Романо в гр.Исперих www.venelek.com.Свързах се с момчето и то най учтиво ме изслуша и се уговорихме да прегледа колата.След диагностика той установи ,проблема моментално-редукторът вдига високо налягане студен.Поръча друг смени го ,тестване и всичко заспа.Вече седмица се наслаждавам на колата си даже не мога да разбера кога обръща на газ-препоръчвам го на всички още веднъж www.venelek.com млади специалисти който знаят какво правят :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот mrpetrov » Пет 20 дек 2013 21:05


Колега, само за протокола - значи сте махнали дефектен изпарител "Романо", но този новият който сте сложили - и той ли е "Романо", или момчето от Исперих е избрал друга марка?


caravel
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 03 апр 2013 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот caravel » Съб 21 дек 2013 7:20


gonzo08 написа:Привет на всички!!!Дойде време и моят проблем е решен.Открих оторизиран сервиз на Романо в гр.Исперих www.venelek.com.Свързах се с момчето и то най учтиво ме изслуша и се уговорихме да прегледа колата.След диагностика той установи ,проблема моментално-редукторът вдига високо налягане студен.Поръча друг смени го ,тестване и всичко заспа.Вече седмица се наслаждавам на колата си даже не мога да разбера кога обръща на газ-препоръчвам го на всички още веднъж www.venelek.com млади специалисти който знаят какво правят :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub


Браво на газаджията от Исперих,радвам се.че сиси решил проблема.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот eurogas » Съб 21 дек 2013 15:03


eurogas написа:Знаешли че имах същия проблем преди време, оказа се че изпарителя Романо който беше чисто нов беше дефектирал, и от време на време вдигаше значително по-високо налягане, оттам затапва дюзите които при Романо са мембранни, и практически немогат да се задействат, колата гасне веднага при опит за преминаване на газ.


Странно защо не пожела да повярваш, когато още през Август ти казах точно какъв ти е проблема ?


Потребителски аватар
gonzo08
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 09 авг 2012 12:05
Автомобил: GOLF 4 1.6SR
Двигател: AKL
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот gonzo08 » Съб 21 дек 2013 19:13


Kak да не съм ти повярвал казах го в Шумен,човека го смени и пак така си беше ,каза ,че си вдигало нормално налягането а то на студен редуктор минаваше 2-2,5 но той каза,че е нормално, а момчето от Исперих веднага му направи впечетление,че е високо и смяна с друг редуктор и нещата си дойдоха на място. :love.vwclub :love.vwclub :love.vwclub


Focus
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 25 дек 2013 11:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот Focus » Сря 25 дек 2013 12:07


Здравейте!
Регистрирах се във вашия форум, понеже видях тази тема за ГИ Романо, и се надявам някой да може да ми помогне.
Имам Форд Фокус 1,6 2000 год. Преди три месеца му сложих ГИ Романо най-ниския клас без OBD. В началото всичко
беше наред, но около месец след монтажа се появи проблем с превключването на газ когато двигателя е студен.
Започна да превключва на газ веднага след запалване на двигателя, при положение, че беше настроен на 35 градуса.
Това продължи една седмица, след което започна да минава на газ чак когато двигателя е загрял напълно, около
90 градуса. Ходих в сервиза, където монтираха уредбата, настроиха я на 30градуса. Ден-два беше добре и после пак
започна да превключва при 80-90 градуса, всеки път различно, веднъж дори карах 20 километра на бензин, докато
мине на газ. Два месеца карам така, горя излишно бензин, но не ми се ходи пак по сервизи. Сега обаче от няколко
дена пак минава на газ веднага, при минусови температури, и се налага да превключвам ръчно на бензин докато загрее.
Мисля си, че може някой температурен датчик на ГИ да е дефектен, но не знам къде се намират тези датчици.
Ще съм благодарен за всякакви съвети, благодаря предварително на отзовалите се.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 СР-ГИ-Романо.Изгася при обръщане на газ

Мнениеот eurogas » Чет 26 дек 2013 3:52


Диагнозата която си поставил е абсолютно правилна, датчика се намира на изпарителя, изключително рядко дефектират, подмяната не е твоя работа, нека сервиза който е монтирал системата си свърши работата, така няма да загубиш гаранцията. :th_up



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта