Чипосване на Голф 4 ТДИ....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Чипосване на Голф 4 ТДИ....

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Съб 23 дек 2006 18:24


Искам да споделя смяната на софтуера с нов (тъй наречения чип тунинг) от страна на Brezela и с голямата помощ от страна на Niki7878 за което съм им благодарен тотално!!!
Колата е 1.9 TDI AJM 115 коня помпа дюза (с чисто нова турбина предназначена за 130 коня) и след богатия избор от чипове естествено си сложих най-силния, който едва ли щади турбината и разхода на гориво (но след диагностика от страна на niki7878 се оказа че чиповете са в рамките на нормалното-е всичко си зависи и от шофера ама идиоти като мене ще сменяват по често разни агрегати и така), но ефекта след смяната на софтуера бе уникална!
Колата започна да върви невероятно направо се цепи за толко малък двигател!Най добро впечатление ми направи по време на движение на 2 ра като дадеш газ и ти чупи врата така се напича!Също така от 3 та нагоре нещата стават страшни - колата набира уникално!НО имайте предвит че колата трябва да ви е в отлично техническо състояние иначе рискувате нещо да даде фира!
Общо взето съм много доволен и имайки предвит цените на чиповете в БГ който варират от 500 до 1000лв. офертата на Brezela си е перфектна за 200 кинта пробваш доста чипове и си в играта!
Още веднъж специални благодарности на Brezela и на Niki7878 (който има и специални по-здрави от русата фенка на голф :wink: )

P.S.
Някой има ли идея дали може да се вземат някакви пари за старата ми счупена турбина която е модел с колекторите заедно?

P.S.2
DIZA PAUA :drive




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Чипосване на Голф 4 ТДИ....

Мнениеот VW_FEN » Съб 23 дек 2006 22:11


Дон Хуан Голфа написа:... на 2 ра като дадеш газ и ти чупи врата така се напича!...


Леле, батка, много ми хареса това, направо ще ме навиеш да търся 1.9 тди :) лелеее ама как караш със счупен врат ххихихих ;) Много готино определение! ;) :bowdown


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 24 дек 2006 10:36


браво Митко. добър вариант избра.
Мн ще ми е интересно да се премерим с теб, за да видим кой все пак е по - напред с тунинга... и кой софтуеър е по - добър...
вчера например направих 3:0 на една калибра с С20ХЕ / за който не е запознат с опелите това е 2.0 16V - 150 коня /.

п.с. пробвал ли си я вече колко вдига на макс?


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 25 дек 2006 11:27


Значи, си сменил турбината с по гоуема и софтуера, браво, аз отдавна му викам на брат ми да си направи такава конверсия

И сега като чета си мноо доволен, ще взема да го запаля пак


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пон 25 дек 2006 17:09


Някой знае ли дали турбините на TDI и на TDI са еднакви или се различават?


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Пон 25 дек 2006 17:19


DOHC написа:Някой знае ли дали турбините на TDI и на TDI са еднакви или се различават?


Мисля, че означениятя ги пишеше на доста места в форума, но пак да уточня:
TDI с 3 те червени са 150 коня
а TDI с 2 те червени са 101+115+130 коня помпа дюза!
Мога да ти кажа, че има турбини с цяла генерация и без - както и че механизма на турбините са различни! Но друг е въпроса че са слагани различни и върви колата но колко е сполучливо.... :roll:


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пон 25 дек 2006 17:48


Имах предвид ТДИ с 130к.с. и 150к.с., а мисълта ми беше дали има разлика м/у самите турбини да речем в размера или са еднакви, а мощността е увеличена чрез софтуера!

ПП. А с едно червеничко само 90к.с. ли са?

Последна промяна от DOHC на Пон 25 дек 2006 17:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Пон 25 дек 2006 17:53


DOHC написа:Имах предвид ТДИ с 130к.с. и 150к.с., а мисълта ми беше дали има разлика м/у самите турбини да речем в размера или са еднакви, а мощността е увеличена чрез софтуера!


Размерите отвън са еднакви но отвътре механизма е различен (с по голяма перка и други шокарийки) - също така и интеркулера е по-голям!
cheerz

P.S.
тези с червеното I са стария двигател 110 коня което го има и на последните тройки


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 08 яну 2007 22:09


и аз съм благодарен на Brezel-но мисля че тези мнения са за неговата тема-чип тунинг------така ще се радва повече.Иначе се кефя на постигнатото от дизела.Винаги съм казвал че много хора искат такива резултати от автомобила си-ама ги е страх да си пипат колите-евала ти правим батка.При моя мотор 1.9-90 коня се сменят и дюзите с 216/мисля че разликата е в ъгъла на впръскване/ и става чудо-ама 800 лв. струват и сега ми идва скъпо.Попитай го дали и за твоя има други хитринки-може да изсмучеш още.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Вто 09 яну 2007 15:27


На 131 п.с е VNT - 17
на 150 п.с VNT- 20


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 09 яну 2007 20:23


klenbuterol написа:На 131 п.с е VNT - 17
на 150 п.с VNT- 20

нема такова нещо......


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Вто 09 яну 2007 21:20


http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=6593
Ако знаете немски ще разберете,че не софтуера и турбината са разликата междо 131,150 и 160-колкото газоразпределението,различния интеркулер(най-вече мястото на датчика му).С прости хватки Ибисата прави 0,2 бар,без турбо промени.Това двигателче държи доста на бой-200,210 коня са възможни при подходящи познания.Има една немска фирма Вендтланд-тунинговаща предимно ФАГ(най-вече Порше),които спечелиха награда за най-добър тунинг продукт именно с Поло 1,9тди.Много от чиповете,които се предлагат покачват извънредно много температурата в турбината,в тестове при замерване дори такива фирми като Б&Б и Ветерауер,показаха недупостими температурни отклонения,водещи до съкращаване живота на турбината неимоверно много


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 09 яну 2007 21:33


между 131 и 150(160) има разлика в турбото.... Иначе за другото си прав, колега.


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Вто 09 яну 2007 21:57


Не съм писал ,че няма едното е Т а другото със С накрая.Просто дадох полезна информация на колегите,навремето и аз се занимавах с една Фабия РС и минаването от 20 на тоя номер 40 см2 даде субективно повече вървеж.То и Фаг си го правят фабрично,а предполагам ,че пичовете са избрали бууста като единствено решение -направихте поне играта с дросела нали?Доста FMICове се продават в ибей-цена малка ефект сигурен


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 09 яну 2007 22:34


разликата в буквите е следната (говорим за моделното означение, не за дългия номер :) ) :
за 131 коня е GT1749VA
за 150 коня е GT1749VB
като за механичните разлики доколкото съм запознат са в топлата част ( отлята е с колектора) и във входа на студената...
Не те разбрах за 20 и 40 см3 и за играта с дросела, би ли обяснил, че ми стана интересно :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта