
B3, 1.8 Mi - Карета умират на поразия - решено
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
според мен проблема ти е във вътрешно каре, и си виж всички тампони на кутията и двигателя, и се сети тая кола имала ли е птп в ходова част да не би да има нещо криво и да товари полуоските и каретата постоянно затова да се сасипват инак няма др. причина освен да си карък и да попадаш на некви страшни ментета др. причина невиждам 

- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
radotom написа:Emo написа:Не мога да си обясня защо при подмяна на кое да е каре се оправя за известно време и после пак започва всичко отново.
Защото е възможно (според човека, който ти обещах да питам) при промяна позицията на каретата, да поемат грецчица, която малко или много създава уплътняваш филм и временно да се подобряват нещата.
Впрочем - да си вдигал много (или свалял много (не вярвам, не си толкоз луд!)) колата?
На ЛС пращам телефон и част от карта, за да се ориентираш как да стигнеш
Това за поемането на гресчицата чутовен бисер. Аз при този човек след такова словомъдрие не бих си закарал колата...
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
Обръщам внимание към тази предистория, http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=400410 защото независимо, че това е било оправено има логчна връзка с проявяващото се в настоящата тема.
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
Dpop написа:Обръщам внимание към тази предистория, http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=400410 защото независимо, че това е било оправено има логчна връзка с проявяващото се в настоящата тема.
Здравей, Добри,
Мисля, че задництата като 'излиза леко от пътя' не може да натовари каретата, че чак да ги извади от строя.
Поздрави
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
ти предницата хубаво я гледаш ама на канал или на подемник? има проблем с разкрачването и ще излезе или тампон или магарето да ти е сцепено някъде дето не се вижда и си живее. намери някъде подемник и хубав оглед с подпиране все ще излезе нещо. предния тампон на мотора здрав ли е?


Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
silent написа:radotom написа:Emo написа:Не мога да си обясня защо при подмяна на кое да е каре се оправя за известно време и после пак започва всичко отново.
Защото е възможно (според човека, който ти обещах да питам) при промяна позицията на каретата, да поемат грецчица, която малко или много създава уплътняваш филм и временно да се подобряват нещата.
Впрочем - да си вдигал много (или свалял много (не вярвам, не си толкоз луд!)) колата?
На ЛС пращам телефон и част от карта, за да се ориентираш как да стигнеш
Това за поемането на гресчицата чутовен бисер. Аз при този човек след такова словомъдрие не бих си закарал колата...
Това с греста е верно, колкото и невероятно да звучи, снощи карахме напред-назад, после на подемника и . . . верно, след като я свалихме от подемника спря да тропа за известно време.
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
Снощи ходих при човека на Радо и час и нещо я разглеждахме, установи се спраскано дясно вътрешно каре, ще го сменя днес-утре-другиден. Инак човека каза, че съм тръгнал по най-дългия път и съм го извървял - това някакси не ме прави особено горд. Е има и добри страни - мога да си отворя магазин за карета или да си карам Пасата още 500 000 километра без да се притеснявам, багажника ми е пълен с карета.
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
и сега какво излезе, че сте сменили 3 здрави карета, докато стигнете до счупеното. Важното, е че поне сте намерили проблема.
Аз така смених каре и лагер, които си бяха здрави заради ръждялсала главина. Проблема и до ден днешен , на който и да го споделя не вярват, но го видях с очите си. При ляв завой от дясно от вън едно скърцане преминаващо в причукване. Викам тръгнало е карето, смених го с хубаво. Проблема си остана. Карах така доста време, стягах джантата на няколко пъти, викам си разхлабва се. Не и не, тропа, скърца... Въртях джанти да няма някоя сцепена че карах 16 Borbet A едната с правен борд открай до край. Гумаджията вика смени джантите сигурна е цепнала тая дясната. Какво ли не правих няколко месеца и нямаше развитие. Брадчет ми един ден вика абе я дай да свалим диска и да почитим главината и диска отвътре дето лягат едно към друго. Толкова ми беше писнало, че го запсувах и викам, прави каквото искаш за мен това няма смисъл никакъв... Свали нашия диска, взе телената четка с флексчето, бръм , бръм , лъсна всичко, намаза с пръст графитна грес , събра всичко и вика ходи я пробвай трябва да е ок, ако пак скърца и аз се отказвам. След 10 минути се върнах с каса бира, проблема го нямаше.
Аз така смених каре и лагер, които си бяха здрави заради ръждялсала главина. Проблема и до ден днешен , на който и да го споделя не вярват, но го видях с очите си. При ляв завой от дясно от вън едно скърцане преминаващо в причукване. Викам тръгнало е карето, смених го с хубаво. Проблема си остана. Карах така доста време, стягах джантата на няколко пъти, викам си разхлабва се. Не и не, тропа, скърца... Въртях джанти да няма някоя сцепена че карах 16 Borbet A едната с правен борд открай до край. Гумаджията вика смени джантите сигурна е цепнала тая дясната. Какво ли не правих няколко месеца и нямаше развитие. Брадчет ми един ден вика абе я дай да свалим диска и да почитим главината и диска отвътре дето лягат едно към друго. Толкова ми беше писнало, че го запсувах и викам, прави каквото искаш за мен това няма смисъл никакъв... Свали нашия диска, взе телената четка с флексчето, бръм , бръм , лъсна всичко, намаза с пръст графитна грес , събра всичко и вика ходи я пробвай трябва да е ок, ако пак скърца и аз се отказвам. След 10 минути се върнах с каса бира, проблема го нямаше.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
Няма да споря....греста не може да уплътнява на нея ролята е друга....но да не изпадам в подробности....при гресиране с достатъчно грес карето винаги е смазано и няма какво да поема и уплътнява грес....уплътняване се получава при смазване с нялягане макар че там това не е точната дума ...налягането от маслената помпа създава маслен клин и теоретично няма пряк контакт между лагеруващите части.... за пример основни биелни лагери плъзгащи лагери с принудително мазан....карето няма нищо общо с това....дано сте намерили проблема....
Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi
Атомобила е оправен, пак започнах да си го харесвам.
Оказа се вътрешното дясно каре, единственото, което не беше претърпяло нито една смяна, оправи го човека на radotom, супер човек, изключително коректен, внимателен и методичен, не знам дали е обявен в клубните сервизи. Сега някой може да се зачуди на 'методичен', затова обяснявам какво имам предвид: въпросът 'момче, на теб да не ти пускат дънките?' е много по-добре да го чуеш преди да ти отрежат топките - това имам предвид :)!
Благодаря на Радо, че ме запозна с Ангел.
Еми това е, търсенето на друг автомобил може да почака износването на два чифта външни карета и един вътрешни!
Оказа се вътрешното дясно каре, единственото, което не беше претърпяло нито една смяна, оправи го човека на radotom, супер човек, изключително коректен, внимателен и методичен, не знам дали е обявен в клубните сервизи. Сега някой може да се зачуди на 'методичен', затова обяснявам какво имам предвид: въпросът 'момче, на теб да не ти пускат дънките?' е много по-добре да го чуеш преди да ти отрежат топките - това имам предвид :)!
Благодаря на Радо, че ме запозна с Ангел.
Еми това е, търсенето на друг автомобил може да почака износването на два чифта външни карета и един вътрешни!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 55 госта