B3, 1.8 Mi - Карета умират на поразия - решено

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот GuLiVeR » Пон 16 дек 2013 22:02


според мен проблема ти е във вътрешно каре, и си виж всички тампони на кутията и двигателя, и се сети тая кола имала ли е птп в ходова част да не би да има нещо криво и да товари полуоските и каретата постоянно затова да се сасипват инак няма др. причина освен да си карък и да попадаш на некви страшни ментета др. причина невиждам :beer




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот silent » Вто 17 дек 2013 10:24


radotom написа:
Emo написа:Не мога да си обясня защо при подмяна на кое да е каре се оправя за известно време и после пак започва всичко отново.

Защото е възможно (според човека, който ти обещах да питам) при промяна позицията на каретата, да поемат грецчица, която малко или много създава уплътняваш филм и временно да се подобряват нещата.
Впрочем - да си вдигал много (или свалял много (не вярвам, не си толкоз луд! :mhihi )) колата?

На ЛС пращам телефон и част от карта, за да се ориентираш как да стигнеш

Това за поемането на гресчицата чутовен бисер. Аз при този човек след такова словомъдрие не бих си закарал колата...


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот Dpop » Вто 17 дек 2013 11:31


Обръщам внимание към тази предистория, http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=400410 защото независимо, че това е било оправено има логчна връзка с проявяващото се в настоящата тема.


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот Emo » Вто 17 дек 2013 12:29


Dpop написа:Обръщам внимание към тази предистория, http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=400410 защото независимо, че това е било оправено има логчна връзка с проявяващото се в настоящата тема.


Здравей, Добри,

Мисля, че задництата като 'излиза леко от пътя' не може да натовари каретата, че чак да ги извади от строя.

Поздрави


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот alexx » Вто 17 дек 2013 22:07


ти предницата хубаво я гледаш ама на канал или на подемник? има проблем с разкрачването и ще излезе или тампон или магарето да ти е сцепено някъде дето не се вижда и си живее. намери някъде подемник и хубав оглед с подпиране все ще излезе нещо. предния тампон на мотора здрав ли е?
:c010


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот Emo » Сря 18 дек 2013 15:52


silent написа:
radotom написа:
Emo написа:Не мога да си обясня защо при подмяна на кое да е каре се оправя за известно време и после пак започва всичко отново.

Защото е възможно (според човека, който ти обещах да питам) при промяна позицията на каретата, да поемат грецчица, която малко или много създава уплътняваш филм и временно да се подобряват нещата.
Впрочем - да си вдигал много (или свалял много (не вярвам, не си толкоз луд! :mhihi )) колата?

На ЛС пращам телефон и част от карта, за да се ориентираш как да стигнеш

Това за поемането на гресчицата чутовен бисер. Аз при този човек след такова словомъдрие не бих си закарал колата...


Това с греста е верно, колкото и невероятно да звучи, снощи карахме напред-назад, после на подемника и . . . верно, след като я свалихме от подемника спря да тропа за известно време.


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот Emo » Сря 18 дек 2013 15:58


Снощи ходих при човека на Радо и час и нещо я разглеждахме, установи се спраскано дясно вътрешно каре, ще го сменя днес-утре-другиден. Инак човека каза, че съм тръгнал по най-дългия път и съм го извървял - това някакси не ме прави особено горд. Е има и добри страни - мога да си отворя магазин за карета или да си карам Пасата още 500 000 километра без да се притеснявам, багажника ми е пълен с карета.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 18 дек 2013 16:18


и сега какво излезе, че сте сменили 3 здрави карета, докато стигнете до счупеното. Важното, е че поне сте намерили проблема.
Аз така смених каре и лагер, които си бяха здрави заради ръждялсала главина. Проблема и до ден днешен , на който и да го споделя не вярват, но го видях с очите си. При ляв завой от дясно от вън едно скърцане преминаващо в причукване. Викам тръгнало е карето, смених го с хубаво. Проблема си остана. Карах така доста време, стягах джантата на няколко пъти, викам си разхлабва се. Не и не, тропа, скърца... Въртях джанти да няма някоя сцепена че карах 16 Borbet A едната с правен борд открай до край. Гумаджията вика смени джантите сигурна е цепнала тая дясната. Какво ли не правих няколко месеца и нямаше развитие. Брадчет ми един ден вика абе я дай да свалим диска и да почитим главината и диска отвътре дето лягат едно към друго. Толкова ми беше писнало, че го запсувах и викам, прави каквото искаш за мен това няма смисъл никакъв... Свали нашия диска, взе телената четка с флексчето, бръм , бръм , лъсна всичко, намаза с пръст графитна грес , събра всичко и вика ходи я пробвай трябва да е ок, ако пак скърца и аз се отказвам. След 10 минути се върнах с каса бира, проблема го нямаше.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот silent » Сря 18 дек 2013 16:38


Няма да споря....греста не може да уплътнява на нея ролята е друга....но да не изпадам в подробности....при гресиране с достатъчно грес карето винаги е смазано и няма какво да поема и уплътнява грес....уплътняване се получава при смазване с нялягане макар че там това не е точната дума ...налягането от маслената помпа създава маслен клин и теоретично няма пряк контакт между лагеруващите части.... за пример основни биелни лагери плъзгащи лагери с принудително мазан....карето няма нищо общо с това....дано сте намерили проблема....


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета умират на поразия - енигма B3, 1.8 Mi

Мнениеот Emo » Пет 20 дек 2013 16:47


Атомобила е оправен, пак започнах да си го харесвам.

Оказа се вътрешното дясно каре, единственото, което не беше претърпяло нито една смяна, оправи го човека на radotom, супер човек, изключително коректен, внимателен и методичен, не знам дали е обявен в клубните сервизи. Сега някой може да се зачуди на 'методичен', затова обяснявам какво имам предвид: въпросът 'момче, на теб да не ти пускат дънките?' е много по-добре да го чуеш преди да ти отрежат топките - това имам предвид :)!

Благодаря на Радо, че ме запозна с Ангел.

Еми това е, търсенето на друг автомобил може да почака износването на два чифта външни карета и един вътрешни!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 55 госта