Поредната тема за непалене...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Поредната тема за непалене...

Мнениеот Bob.Baev » Нед 24 дек 2006 3:29


Добър вечер (нощ), колеги,

Какво му стана на моето голфе, не е много ясно... Карам си аз днес по обяд от София към Габрово, минавам разклона за троян и ловеч, има един участък там с баир и бетонна стена отляво. Спирам в една отбивка да сложим цветя на стената, че там един приятел загина, тръгвам да паля - нюню... няма никой :( изприщих се... а возя трима души... не ми се беше случвало... пробвам, пробвам, пробвам, въртя, изчаквам, после пак... не ще да запали и това си е... качва бензин, но като завъртя ключа изхърква малко и нищо. опитвахме се да спрем някой - никой не ще... добре че един човек (пътна помощ!) спря. поогледа, но малко отгоре-отгоре и каза, че според него е от акумулатора. много се учудих, тъй като си мислех, че докато се кара акумулатора се зарежда по някакъв начин, или греша? вече тъкмо се чудех на кого да звъня да идва с акумулатор и си викам дай пак да пробвам - невероятно, но запали! държи си перфектни обороти, всичко супер! прибрах се по живо по здраво в Габрово. междувременно спрях в Севлиево, като тръгнах си запали супер. сега вечерта излизам - на студен двигател си запали добре (малко мудно), но после отидох в една кръчма и таман вече си тръгвам - въртя - не ще!!! прибрах се с такси...

Помагайте, добри хора, че много неприятно, утре (днес) е Бъдни вечер, после Коледа, аз не познавам никакви майстори тук, не знам какво да правя, отчaял съм се...

утре сутрин ще се опитам отнякъде да намеря друг акумулатор да пробвам какво ще стане... ако нищо не стане, просто не знам... шси тегла един куршум и тва си е...

сто процента си личи, но досега не ми се е случвало така да закъсвам и за тва така малко песимистично... а сигурно е нещо дребно... дано де...

колата е от подписа - Голф МК3, АБД двигателя.

ох, дано някой отговори, поне ей тъй от съпричастност да ми стане по-добре...




Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Нед 24 дек 2006 3:37


Колега, съпричастен съм - виж и мен какви гарнитурни проблеми ме налегнаха насред празниците. Не куршум, ами със снаряди да се замерям.
Да нямаш някоя разжлямбена букса? С понаместване може и да стане нещо?


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Нед 24 дек 2006 3:41


valdo написа:Колега, съпричастен съм - виж и мен какви гарнитурни проблеми ме налегнаха насред празниците. Не куршум, ами със снаряди да се замерям.
Да нямаш някоя разжлямбена букса? С понаместване може и да стане нещо?


ех, мерси, колега за съпричастността, ама мани, каръщина голяма, точно за празниците...

букса къде да има разместена? аз съм супер профан, нищо не разбирам, тва е най-лошото сякаш... гледах, пулих се... всичко изглежда нормално...

ще взема да лягам, че утре... направо не ми се мисли...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 24 дек 2006 9:49


Колеги ще ви напляскам и двамата... :smackbum :smackbum :smackbum

Голямите ремонти ....и гарнитура съм сменял и не ми е палила колата много пъти....голема работа я се съвземете малко и просто ако е възможно избягвайте да пътувате преди да отстраните повредите. Колегата с непаленето.

1. Отиващи си свещи.
2. Ако имаш газ/бензин компа мое се обърква
3. Ако наистина е акумулатора ще е най-добрия и лесен вариант

УСПЕХ И ПО ВЕСЕЛО ВСЕ ПАК КАРАМЕ КОЛИ АБИТУРИЕНТИ!!! Нормални са тези неща.


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Нед 24 дек 2006 11:49


Уточни като въртиш на стартер идва ли ток на свещите ,бензиновата помпа чуваш ли я да работи ,има ли газ/бензин,аларма има ли ,стартера работи ли?? или изобщо не върти,после ще търсим другите неща


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 24 дек 2006 12:41


Ако всичко останало по колота е добре и проблемът е само в батерията с 5 метра бутане би трябвало да запалиш.

Аз също не разбрах.. когато завъртиш ключа какво става? Двигателят върти ли или съмо се чува цъкане?


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Нед 24 дек 2006 15:51


не, двигателят не въртеше, само цъкаше... бензиновата помпа качваше бензин...

благодаря ви!

оказа се акумулатора...

когато закъсах, бях на един баир и нямаше как да тикам. всъщност пробвахме назад, но не стана - отсечката беше много малка (все пак отбивка, а колите яко фучат там).

днес сутринта си взех нов акумулатор от авто+ в Габрово (добре че работеха хората), махнах стария, сложих новия, врътнах ключа и пак съм в джаза! :033: :dance: :dance:

Весела Коледа на всички, за мен поне ще е такава!!!

(а представяте ли си, ако "повредата" беше по-сериозна - сигурно щях да превъртя...)


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Нед 24 дек 2006 15:56


bbaev написа:не, двигателят не въртеше, само цъкаше... бензиновата помпа качваше бензин...

благодаря ви!

оказа се акумулатора...

когато закъсах, бях на един баир и нямаше как да тикам. всъщност пробвахме назад, но не стана - отсечката беше много малка (все пак отбивка, а колите яко фучат там).

днес сутринта си взех нов акумулатор от авто+ в Габрово (добре че работеха хората), махнах стария, сложих новия, врътнах ключа и пак съм в джаза! :033: :dance: :dance:
Весела Коледа на всички, за мен поне ще е такава!!!

(а представяте ли си, ако "повредата" беше по-сериозна - сигурно щях да превъртя...)
Само може да се радваш че си се оправил токова бързо в тези празнични дни . Весела и от мен


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 16:43


Според мен генератора не ти зарежда както требе и докато има ток в акумолатора - колата върви, но за няколко часа би трябвало да падне батерията и да не можеш да палиш.

Занеси си динамото на ремонт и весели празници :wink:

Сега като прочетох, че си си взел нов акумолатор, само ще изчакам да видя колко часа ще изкара, дано пък да е било от акумолатора, но ако е било само от него, би трябвало с бутане да пали колата, знам ли :?:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 24 дек 2006 16:50


Ами веднага е трябвало да се досетиш че е акумулатора.. след като има само цъкане, а след като сте сложили друг веднага колата е запалила. Сега трябва да провериш да не би да имаш някъде отечка или пък да не би акумулатора да не се зарежда като хората.


Бтв.. сега се сещам за един случай когато причината пак беше аку-то но бях готов да се закълна че проблемът е друг. С един колега тръгнахме да палим голфче което обаче не беше припалвано няколко месеца. И както се очакваше аку-то беше паднало. Та слагаме кабелаци към моята кола и я форсирам на 2000-2500 оборота. В същото време колегата се опитва да запали другия голф. Е да ама не - само цъка... не иска въобще да завърти. Та решихме че стартерът си е изпял песента. Тръгваме да бутаме ( навън 0 градуса с ветрец, 22:30 часа :D ). Бутахме 15-на минути напред назад из паркинга ама ц.. Отказахме се. На слевдващия ден колегата е дърпал голфа с друга кола и след около 1-2 км на скорост е запалил :shock .


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 16:53


Muncho написа:Тръгваме да бутаме ( навън 0 градуса с ветрец, 22:30 часа :D ). Бутахме 15-на минути напред назад из паркинга ама ц.. Отказахме се. На слевдващия ден колегата е дърпал голфа с друга кола и след около 1-2 км на скорост е запалил :shock .


Този ефект се получава и при кофти масло в колата :wink: Просто става като желе и няма завъртане, а със дърпане са му разказали играта на мотора ... сети се само кактв зор е видял.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 24 дек 2006 17:01


musura написа:
Muncho написа:Тръгваме да бутаме ( навън 0 градуса с ветрец, 22:30 часа :D ). Бутахме 15-на минути напред назад из паркинга ама ц.. Отказахме се. На слевдващия ден колегата е дърпал голфа с друга кола и след около 1-2 км на скорост е запалил :shock .


Този ефект се получава и при кофти масло в колата :wink: Просто става като желе и няма завъртане, а със дърпане са му разказали играта на мотора ... сети се само кактв зор е видял.

Най-вероятно това е била причината.. но само така и не разбрах защо при външен източник на ток пак не иска да запали ( а при мен осезателно си личеше че има здрав консуматор - тоест другият голф дърпаше ток ).
А положението с онзи голф е доста кофти. Използва се основно за бекъп кола и седи редовно с месеци без да се пали на произвола на съдбата :(.
А след като е поседял час-два запален да позареди акумулатора си е палил нормално.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 17:56


Аз миналата зима помагах на един приятел при -20 да запали, че не въртеше вобще - като му дадох ток с кабелите, в момента който той включи стартера при мен осезателно падаха оборотите - демек дърпа яко ток, но така и не завъртя. После се мъчихме да го бутаме - поне 300 метра по надолнище, излезе ми въздуха - обаче никакъв нишан да запали. Накрая го попитах с какво масло е, и той ми вика "15w40" ... така й не запали, на другия ден при -10 -12 градуса си врътна и запали като часовник :wink:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 24 дек 2006 18:24


чувал съм че в русия на газките им палят огън под картера ако е мн студено навън :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 18:29


Аз карах няколко дни едно толедо дизел, изпълнение за северните страни. Горкото нямаше палене, като падне температурата под нула градуса (явно мноо здухано), обаче имаше нафтова печка за затопляне на антифриза - палиш я за една цигара време, след това връткаш и пали на секундата, даже и парното почва веднага да духа топло :wink:

Иначе един приятел си беше монтирал електрическа печка на пода на гаража и сутрин преди да запали колата (кадет 1.7Д) пуска печката за 10-20 минути да затопли мотора и след това пали от четвърт :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 67 госта