


пасат б 5.5 1.9 тди 2001 година двигател avf 96 kw въпрос?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: пасат б 5.5 1.9 тди 2001 година двигател avf 96 kw въп
Само да остана по свободен и ще го закачим в движение да видим как е. Възможно ли е този модул да лъже компа за разхода на гориво и да подава невярни стойности? Ще тествам сега 1 седмица и ще споделя мнение. Аз също никога не съм се доверявал на такива неща. Но колата не е правена в БГ а в Италия. Тва малко ме успокоява че там може да са по-кадърни :-)
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: пасат б 5.5 1.9 тди 2001 година двигател avf 96 kw въп
Вече няколко дни тествам и не намирам аномалии с колата. Сутрин на студа си пали нормално, няма странни шумове и вибрации. Разхода на гориво ми стана приличен. Извън градско със 100-110 е 7.2 до 7.5 на 100 по борда. Преди беше накъде с половин до литър отгоре. Да не забравяме че сам и автоматик. Проверих из нета и намерих точно моя модул. Италиянски е на фирмата dipa sport със дистанционно управление за смяня на 3 режима. Но моето дистонционно го няма. Свързан е с един пин към компа, една голям кръгэл щуцер към двигателя, сигурно е към дюзите и две обувки към акумулатора. Всичко е много добре направено неможеш да разпознаеш намесато. Личи си че е правена от хора с познания. Засега ще потествам още малко и подле ще го изключа да сравня разликите в поведението на колата.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: пасат б 5.5 1.9 тди 2001 година двигател avf 96 kw въп
След двуседмичен тест на въпросната джаджа констатирам следните неща- турбината се развърта по рано от там идва тягата в ниските обороти. Разхода на гориво стана същия както преди. Засичах го по доливане нямах вяра на борда че тая джаджа може да послъгва. Работата на мотора си беше ок но малко по нервен ми се струваше при ускорения. Равносметката е горе долу една и съща само малко по пъргаво изпреварване и страХа да не счупиш мотора. В крайна сметка разума в мен наделя и изключих бокса и ще си карам както гн. Инженер немец го е проектирал. Идвам на мнението че само чип тунинга е по безопасен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта