голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Само да споделя , че при мен си остава проблема , явно 2-те хубави паления след ремонта на стартера са били случайност.Слагах клапанче преди/след филтъра ефект нулев.Преди седмица на -6 запалих с 5-6 секунди въртене и припалване днес пак на -6 запали от раз , не мога да го разбера и в двата случая си подгрява както трябва.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Колега, и при мен е така... Ту пали добре, ту не и ме вбесява.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали
, но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Тоест какво предлагаш колега? Ако се справим с проблема по Врачанско те чакат колкото бири ти се пият.



Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Zinoto написа:За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали, но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.
Ква регулировка,ква центровка на коя помпа,бе колега? Тая кола има четири помпи,коя точ
но да регулира и центрова? Да нямаш предвид тамдем помпата,или тази в резервоара? На първата няма какво да и се центрова. Освен да се сменят уплътнения или да се залепи сълзящ щуцер. На тая в резервоара,какво да и прави? Освен да я почисти? Опиши моля,какво точно да направи колегата,че и аз да разбера.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
steff55 написа:Zinoto написа:За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали, но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.
Ква регулировка,ква центровка на коя помпа,бе колега? Тая кола има четири помпи,коя точ
но да регулира и центрова? Да нямаш предвид тамдем помпата,или тази в резервоара? На първата няма какво да и се центрова. Освен да се сменят уплътнения или да се залепи сълзящ щуцер. На тая в резервоара,какво да и прави? Освен да я почисти? Опиши моля,какво точно да направи колегата,че и аз да разбера.
Колега,първо прочети в темата какъв двигател се коментира и чак тогава пиши коментар по темата

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Да кажа и аз, че тандем помпа нямам, не съм помпа-дюза. Ослушвам се за съвети по темата все още...
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
okti_1 написа:steff55 написа:Zinoto написа:За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали, но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.
Ква регулировка,ква центровка на коя помпа,бе колега? Тая кола има четири помпи,коя точ
но да регулира и центрова? Да нямаш предвид тамдем помпата,или тази в резервоара? На първата няма какво да и се центрова. Освен да се сменят уплътнения или да се залепи сълзящ щуцер. На тая в резервоара,какво да и прави? Освен да я почисти? Опиши моля,какво точно да направи колегата,че и аз да разбера.
Колега,първо прочети в темата какъв двигател се коментира и чак тогава пиши коментар по темата
Извинявам се публично на колегата Zinoto, мислех,че става въпрос за ASZ. По-нагоре във форума имаше тема за такъв пасат и пак за студения старт ставаше дума,та съм ги омешал малко.
Още веднъж към колегата Zinoto - извинявай,колега.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Приемам извиненията, то много видове 1.9 ТДИ и все с 3 букви
ама правят едни и същи мизерии, но въпреки това са добри мотори и доста икономични.

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Весело посрещане на новата година на всички! Искам да отбележа, че смених тройника на горивния филтър - ефект никакъв. Старият като го надувах ту пропусне напред по посока на стрелката, ту не пропуска на никъде, а новият си пропуска при всички проби само напред.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Настройвах през ВагКом свещите да греят повече, но без ефект. Ток до тях има и са здрави всички...
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Вече и центровката е перфектна, а положението си е същото. Таймингът дойде на синята линия.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Колега, да не те отчайвам, но и при мен е такова положението и се отказах вече да търся причина. Само, че при мен върти най-много 3-4 сек, не повече. А понякога пали от раз. Сутринта запали веднага, ама беше 7гр. Забелязал съм, че над 5гр си пали добре. Филтъра е сменен с такъв от Голф 2. Ето тук съм писал, ако те насочи нещо:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=397157&start=15
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=397157&start=15
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ще опитам дали ще има разлика като пипна 5ти канал, където се командва стартовата порция, защото само това ми остана. И евентуално дали лягат перфектно шапките на свещите, защото ток си има до тях...
П.П. И при мен са толкова секундите, като понякога също пали перфектно. Обяснение нямам вече...
П.П. И при мен са толкова секундите, като понякога също пали перфектно. Обяснение нямам вече...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], georgi_1986 и 85 госта