голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот hobsy » Пет 20 дек 2013 13:16


Само да споделя , че при мен си остава проблема , явно 2-те хубави паления след ремонта на стартера са били случайност.Слагах клапанче преди/след филтъра ефект нулев.Преди седмица на -6 запалих с 5-6 секунди въртене и припалване днес пак на -6 запали от раз , не мога да го разбера и в двата случая си подгрява както трябва.




Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 20 дек 2013 16:02


Колега, и при мен е така... Ту пали добре, ту не и ме вбесява.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот Zinoto » Пет 20 дек 2013 16:11


За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали :c020 , но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 20 дек 2013 16:14


Тоест какво предлагаш колега? Ако се справим с проблема по Врачанско те чакат колкото бири ти се пият. :mhihi :mhihi


steff55
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 май 2009 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот steff55 » Пет 20 дек 2013 19:32


Zinoto написа:За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали :c020 , но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.

Ква регулировка,ква центровка на коя помпа,бе колега? Тая кола има четири помпи,коя точ
но да регулира и центрова? Да нямаш предвид тамдем помпата,или тази в резервоара? На първата няма какво да и се центрова. Освен да се сменят уплътнения или да се залепи сълзящ щуцер. На тая в резервоара,какво да и прави? Освен да я почисти? Опиши моля,какво точно да направи колегата,че и аз да разбера.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот okti_1 » Пет 20 дек 2013 19:44


steff55 написа:
Zinoto написа:За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали :c020 , но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.

Ква регулировка,ква центровка на коя помпа,бе колега? Тая кола има четири помпи,коя точ
но да регулира и центрова? Да нямаш предвид тамдем помпата,или тази в резервоара? На първата няма какво да и се центрова. Освен да се сменят уплътнения или да се залепи сълзящ щуцер. На тая в резервоара,какво да и прави? Освен да я почисти? Опиши моля,какво точно да направи колегата,че и аз да разбера.

Колега,първо прочети в темата какъв двигател се коментира и чак тогава пиши коментар по темата :th_up


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 20 дек 2013 22:31


Да кажа и аз, че тандем помпа нямам, не съм помпа-дюза. Ослушвам се за съвети по темата все още...


steff55
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 май 2009 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот steff55 » Съб 21 дек 2013 21:07


okti_1 написа:
steff55 написа:
Zinoto написа:За да се убедите, че не е въздух и за да почнете да четете какво ви пиша пробвайте с читава помпа да видите как ще пали :c020 , но ще ви излезе в пъти по-скъпо и трудоемко от правилна регулировка на вашите помпи.

Ква регулировка,ква центровка на коя помпа,бе колега? Тая кола има четири помпи,коя точ
но да регулира и центрова? Да нямаш предвид тамдем помпата,или тази в резервоара? На първата няма какво да и се центрова. Освен да се сменят уплътнения или да се залепи сълзящ щуцер. На тая в резервоара,какво да и прави? Освен да я почисти? Опиши моля,какво точно да направи колегата,че и аз да разбера.

Колега,първо прочети в темата какъв двигател се коментира и чак тогава пиши коментар по темата :th_up

Извинявам се публично на колегата Zinoto, мислех,че става въпрос за ASZ. По-нагоре във форума имаше тема за такъв пасат и пак за студения старт ставаше дума,та съм ги омешал малко.
Още веднъж към колегата Zinoto - извинявай,колега.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот Zinoto » Съб 21 дек 2013 21:56


Приемам извиненията, то много видове 1.9 ТДИ и все с 3 букви :mhihi ама правят едни и същи мизерии, но въпреки това са добри мотори и доста икономични.


steff55
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 май 2009 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот steff55 » Вто 24 дек 2013 14:01


Весела коледа на всички! :drunk :beer


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Вто 31 дек 2013 14:57


Весело посрещане на новата година на всички! Искам да отбележа, че смених тройника на горивния филтър - ефект никакъв. Старият като го надувах ту пропусне напред по посока на стрелката, ту не пропуска на никъде, а новият си пропуска при всички проби само напред.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Вто 07 яну 2014 7:00


Настройвах през ВагКом свещите да греят повече, но без ефект. Ток до тях има и са здрави всички...


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 15 яну 2014 10:34


Вече и центровката е перфектна, а положението си е същото. Таймингът дойде на синята линия.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Сря 15 яну 2014 12:05


Колега, да не те отчайвам, но и при мен е такова положението и се отказах вече да търся причина. Само, че при мен върти най-много 3-4 сек, не повече. А понякога пали от раз. Сутринта запали веднага, ама беше 7гр. Забелязал съм, че над 5гр си пали добре. Филтъра е сменен с такъв от Голф 2. Ето тук съм писал, ако те насочи нещо:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=397157&start=15


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Сря 15 яну 2014 12:18


Ще опитам дали ще има разлика като пипна 5ти канал, където се командва стартовата порция, защото само това ми остана. И евентуално дали лягат перфектно шапките на свещите, защото ток си има до тях...

П.П. И при мен са толкова секундите, като понякога също пали перфектно. Обяснение нямам вече...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], georgi_1986 и 85 госта