Щуцерите са чупливи, защото са от пластмаса и са на поне 10 години и нон стоп ги загряваш и охлаждаш (а това разказва играта на пластмасата), също и принципно не са кой знае колко качествени от ден 1-ви :) Дали ще се счупи или не, е въпрос на шанс, ама ако се счупи, става доста лошо, защото ти за байпасиране, ще ги байпасираш, за да може да запалиш колата,ама вътре няма да става за каране без никакво парно :)
За наливането - колегата има предвид да разкачиш само единия маркуч на радиатора и да наливаш антифриз през разширителния съд, докато от радиатора и от маркуча потече плътно антифриз.
Другия вариант е както ти си го представяш - откачаш и двата маркуча от радиатора и директно вкарваш в радиатора друг маркуч с фуния и го пълниш с антифриз.
Ако парното ти е напълно ок, значи е малък шанса да имаш въздух в радиатора и този звук по-скоро се чува заради кофти радиатор (който може някога да е сменян). Повечето, които се продават в момента, или нямат спирали за завихряне на водата (ама тогава не топлят добре) или имат спирали, ама са с доста по-едра стъпка от заводските и съответно водата започва да издава шум, когато минава през радиатора при определени условия (температура, от което зависи и гъстотата на антифриза, дебит, налягане в системата и т.н.).
