здравейте колеги, дилемата е следната, тази кола Пасат 2000г. пълни кулера с масло и то сериозно. направо се излива като откачиш маркуча. около 100-150 гр на 500 км.
Жената която кара Пасата е ходила в Сервиз на Фолксваген в Пловдив, официален. Ето какво са измъдрили великите глави там.
Чисто ново турбо- 2400 лв. НИКАКВА ПРОМЯНА.
Чисто нов ЕГР- доста пари, Как решиха да го сменят като е след интеркулера и не може да вкара масло в него ?????
чисто нов Интеркулер- НЕЗНАМ ЗАЩО РЕШИХА ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В НЕГО. - Пак НЯМА промяна.
последно са казали че или клапана за картерни газове или "Задно дясно стъкло" е проблема за този теч.
Сещате се при всяко влизане колко пари оставя тази жена там.
Те искат да поръчат нов капак за двигателя на цена 1100лв и не дават гаранция че ще се реши проблема.
Та можем ли да помогнем с нещо. свалих капака, разглобих клапана но няма видимо проблем, затваря при вакум, отваря при налягане, а и не вярвам че може да вкара толкова масло в кулера само от там.
1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Маслото там е или от картерните газове или от турбото!
Изведи за кратко газовете в един съд и покарай,то ще си покаже.

Изведи за кратко газовете в един съд и покарай,то ще си покаже.

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Ауууу, хора, не си давайте така парите!!! Това е безумие! Поискайте понякога и второ мнение.
Най-малкото, дори да трябва да се сменят въпросните части, може да стане за по-малко пари. Така като чета, са дадени пари толкова, колкото струва автомобила.
Най-малкото, дори да трябва да се сменят въпросните части, може да стане за по-малко пари. Така като чета, са дадени пари толкова, колкото струва автомобила.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
nasko1978 написа:Маслото там е или от картерните газове или от турбото!![]()
Изведи за кратко газовете в един съд и покарай,то ще си покаже.
Послушай колегата какво ти е казал

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Маслото там не е от турбината,защото е сменена.Поне аз така разбрах от прочетеното което е написал колегата.
Виж с маслото на колата или по добре го подмени,защото с некачествено масло се увеличават картерните изпарения и от там вече се увеличава и маслото в кулера.
Но колегата е много прав,като извадиш маркуча за картерните газове и ако пуши яко,смени маслото.Но също така може и да пуши ако двигателя си е заминал и иска ремонт.
Виж с маслото на колата или по добре го подмени,защото с некачествено масло се увеличават картерните изпарения и от там вече се увеличава и маслото в кулера.
Но колегата е много прав,като извадиш маркуча за картерните газове и ако пуши яко,смени маслото.Но също така може и да пуши ако двигателя си е заминал и иска ремонт.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
маслото също са го сменили с кастрол 5 40 и са и взели 130 лв за него.
а турбото е чисто ново Гарет, жената каза че са го разопаковали пред нея.
Точно това смятам да направя да изкарам маркуча и да запуша към турбото.
Направо не вярвам с каква наглост тези хора са сменили толкова ненужни части.
а турбото е чисто ново Гарет, жената каза че са го разопаковали пред нея.
Точно това смятам да направя да изкарам маркуча и да запуша към турбото.
Направо не вярвам с каква наглост тези хора са сменили толкова ненужни части.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
ок колега но ни6то не каза как върви колата пу6и ли с новото турбо?Свири ли турбината катализатор свален ли е. Направете диагностика на ваг ком.Картерните газове ги отведи направо на замчта с един маркуч.Изоб6то не ти трябват тези картерни газове да ти цапат колекторите и турбината.Ако проблема е в двигателят ни6то няма да помогне от тези съвети.Успех и 6те чакаме развитие по темата.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
колата върви и не пуши, турбото си работи нормално. а за картерните газове не ми се искаше да ги изкарвам навън, защото ако сте отваряли клапана за картерни газове ще видите че е така направен че турбото от вакума който създава го държи затворен,и чак когато в двигателя достигне определено налягане за да натделее над вакума, чак тогава отваря клапана и изпуска газове.
Ако го оставя изкаран ще е постоянно отворен и ще духа постоянно.
Ако го оставя изкаран ще е постоянно отворен и ще духа постоянно.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Страхотни съображения имаш колега Тошков за картерните газове !!!
ДОТУК СА ПОХАРЧЕНИ ЕДНА ТОРБА ПАРИ ЗА НИЩО ,А ТИ СЕ ЧУДИШ ОЩЕ?????
Писах ти да ги изведеш за кратко,ИЗВЕДИ ГИ В РЕЗЕРВОАРЧЕ ЗА МАСЛО/oil catch tank/ тогава.

ДОТУК СА ПОХАРЧЕНИ ЕДНА ТОРБА ПАРИ ЗА НИЩО ,А ТИ СЕ ЧУДИШ ОЩЕ?????
Писах ти да ги изведеш за кратко,ИЗВЕДИ ГИ В РЕЗЕРВОАРЧЕ ЗА МАСЛО/oil catch tank/ тогава.

-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
toshkov81 написа:здравейте колеги, дилемата е следната, тази кола Пасат 2000г. пълни кулера с масло и то сериозно. направо се излива като откачиш маркуча. около 100-150 гр на 500 км.
Жената която кара Пасата е ходила в Сервиз на Фолксваген в Пловдив, официален. Ето какво са измъдрили великите глави там.
Чисто ново турбо- 2400 лв. НИКАКВА ПРОМЯНА.
Чисто нов ЕГР- доста пари, Как решиха да го сменят като е след интеркулера и не може да вкара масло в него ?????
чисто нов Интеркулер- НЕЗНАМ ЗАЩО РЕШИХА ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В НЕГО. - Пак НЯМА промяна.
последно са казали че или клапана за картерни газове или "Задно дясно стъкло" е проблема за този теч.
Сещате се при всяко влизане колко пари оставя тази жена там.
Те искат да поръчат нов капак за двигателя на цена 1100лв и не дават гаранция че ще се реши проблема.
Та можем ли да помогнем с нещо. свалих капака, разглобих клапана но няма видимо проблем, затваря при вакум, отваря при налягане, а и не вярвам че може да вкара толкова масло в кулера само от там.
Mалии за толкова пари някой от най добрите майстори щеше да и я прави на пътя,кой заведе горката жена в Немската сграда с тия нечовешки диагностики и цени...Та ако продължава да ги слуша,ще остави пари за още една такава кола,че може и проблема да не и решат...Като за начало сменяйте сервиза....

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
чакайте малко май не сте ме разбрали нещо. Затова пояснявам.
аз работя Авто Електро Услуги. Жената ми е КЛИЕНТ. и покрай нещата които правя по колата и, се опитвам да помогна и с този проблем защото са я обрали буквално в предишния сервиз. Аз нито разбирам нито се занимавам с такива ремонти. Затова пуснах темата, за да мога да съм полезен на жената със каквото мога. Това какво ще се прави си решава ТЯ. Аз само и давам насоки заради това че ми е клиент. Насоките са Безплатни разбира се.
аз работя Авто Електро Услуги. Жената ми е КЛИЕНТ. и покрай нещата които правя по колата и, се опитвам да помогна и с този проблем защото са я обрали буквално в предишния сервиз. Аз нито разбирам нито се занимавам с такива ремонти. Затова пуснах темата, за да мога да съм полезен на жената със каквото мога. Това какво ще се прави си решава ТЯ. Аз само и давам насоки заради това че ми е клиент. Насоките са Безплатни разбира се.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Вместо да се опитваш да и оправиш колата на женицата със насоки през клавиатурата- ето ти най-полезната насока за региона.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=103410
memberlist.php?mode=viewprofile&u=103410
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
Причерня ми само кат' прочетох колко пари са "наринати" и...нищо
бахти масторите да ги ева



+1red.devilll написа:........ето ти най-полезната насока за региона.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=103410

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: 1.9 TDI PD 115 AJM пълни кулера с масло
смяна на клапан картерни газове и всичко е наред.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта