Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
За първи път ми направи този проблем на 01.12 ,като се прибирах към София от Плевен.Колата тъкмо загря и реших след с.Ясен където започва първокласния път да продухам малко турбината на 4-та предавка до червени обороти.
Почнах аз леко да настъпвам педала и на 3000-3100 оборота се почувства едно леко придърпване и колата не пожела да ускори до повече от тези обороти.До магистралата ставаше дори по-зле.С напълно настъпен педал на газта не можех да изпреваря едно комби ,което се движеше с 80 км/ч.Изкачих с 300 мъки баира на Ябланица към магистралата и след като спрях на една от бензиностанциите,оставих колата да работи на празен ход.Потеглих и нещата се подобриха значително,
но така и не ускори дори на 5-та на повече от 3000-3100 оборота и над 140 км/ч.Все едно "нещо" не й позволяваше повече.
Вчера(23.12) се случи същото само ,че по обратния маршрут към Плевен.
След като се прибрах от Плевен на 01.12 ,няколко дни по-късно ходих и до Ники в Герман,който направи диагностика и каза,че има записана грешка,но не запомних каква.Каза ,че я е изчистил и ,че евентуално може да има проблем в компютъра,но не е сигурно.Каза,че я е карал и турбината надува перфектно и там няма никакъв проблем.Нито с турбината,нито с колектори,актуатор или други подобни.Смени ми и вакуум маркучето за всеки случай.
Въздушен филтър е сменян скоро,така че и там не мисля,че е проблема.След празниците ще ходя пак при него ,защото искам проблема да се реши,но ми се ще предварително да споделите мнение от какво може да е ? Варианти ?
Колата е Голф 3 1.9 TDI AFN 110 к.с.
Почнах аз леко да настъпвам педала и на 3000-3100 оборота се почувства едно леко придърпване и колата не пожела да ускори до повече от тези обороти.До магистралата ставаше дори по-зле.С напълно настъпен педал на газта не можех да изпреваря едно комби ,което се движеше с 80 км/ч.Изкачих с 300 мъки баира на Ябланица към магистралата и след като спрях на една от бензиностанциите,оставих колата да работи на празен ход.Потеглих и нещата се подобриха значително,
но така и не ускори дори на 5-та на повече от 3000-3100 оборота и над 140 км/ч.Все едно "нещо" не й позволяваше повече.
Вчера(23.12) се случи същото само ,че по обратния маршрут към Плевен.
След като се прибрах от Плевен на 01.12 ,няколко дни по-късно ходих и до Ники в Герман,който направи диагностика и каза,че има записана грешка,но не запомних каква.Каза ,че я е изчистил и ,че евентуално може да има проблем в компютъра,но не е сигурно.Каза,че я е карал и турбината надува перфектно и там няма никакъв проблем.Нито с турбината,нито с колектори,актуатор или други подобни.Смени ми и вакуум маркучето за всеки случай.
Въздушен филтър е сменян скоро,така че и там не мисля,че е проблема.След празниците ще ходя пак при него ,защото искам проблема да се реши,но ми се ще предварително да споделите мнение от какво може да е ? Варианти ?
Колата е Голф 3 1.9 TDI AFN 110 к.с.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Мисля си за недостиг на нафта
горивен филтър? Ако го сменяш , си купи хубав ( качествен) ! Имал съм случай и с чисто нов ( няма казвам марка
),не пущаше при по-як форс нафта към помпата , до последно не вярвах ,че е оттам проблема , нали беше ноФ да го ева
После един Mahle и колата се "отпуши"
П.п. просто предполагам ,че е нещо механичен проблем , щом и диагностиката не го хваща..




П.п. просто предполагам ,че е нещо механичен проблем , щом и диагностиката не го хваща..
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Сигурно съм за дране,но горивния филтър не е сменян от както е купена миналата година края на Юли.ОТ тогава има близо 20 000 км. навъртяни.
Не съм сигурен кога се сменя.За другите филтри и масла знам,но специално за горивния не.

Не съм сигурен кога се сменя.За другите филтри и масла знам,но специално за горивния не.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
колегата е прав,със сигурност е от горивния филтър в тaкъв случaй.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Дано да е от филтъра, напълно е възможно. Но ми се струва като възможен вариант и съединител.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Първо погледни филтъра щото наистина е много вероятно да е от него.Ако не е от него може да има в помпата буклуци...
Не един приятел само че 90 к.с. точно така му глъхнеше колата но при него и придръпваше....Та му отваряха помпата за 50 лв да му я чистрят и се реши проблема.
Не един приятел само че 90 к.с. точно така му глъхнеше колата но при него и придръпваше....Та му отваряха помпата за 50 лв да му я чистрят и се реши проблема.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Днес филтъра беше сменен с нов MAHLE и проблема все още е налице.Пак на 4-та на 3000 оборота ,се усеща едно придърпване и там остава...на 3000...
А и е по-мудна от преди самата кола.Бавно достига дори тези 3000 оборота.
А и е по-мудна от преди самата кола.Бавно достига дори тези 3000 оборота.

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Правил ли си теста за съединител? Двете предни колела срещу висок бордюр, по-висока от втора предавка и т.н.?
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
А да сте гледали температурен датчик ГНП какво показва
? Не се сещам в коя тема колега спомена ,че клапана за излишното гориво на ГНП ( не вс ТДИ го имат ) по някакъв начин се задръстил и съдавал голямо налягане в самото ГНП , от тормоза се вдигала температурата в ГНП-ето и колата спирала да върви...същото се случва и когато самия датчик се прецака и пуска лъжливи показания ... За дебитомер и др вярвам сте гледали как е ..

- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
dobrin написа:Правил ли си теста за съединител? Двете предни колела срещу висок бордюр, по-висока от втора предавка и т.н.?
Не съм.Той ще ми бъде ли показателен ? Има ли някакъв начин да се потвърди напълно,ако съединителя е проблемен ?
samo_pechka написа:А да сте гледали температурен датчик ГНП какво показва? Не се сещам в коя тема колега спомена ,че клапана за излишното гориво на ГНП ( не вс ТДИ го имат ) по някакъв начин се задръстил и съдавал голямо налягане в самото ГНП , от тормоза се вдигала температурата в ГНП-ето и колата спирала да върви...същото се случва и когато самия датчик се прецака и пуска лъжливи показания ... За дебитомер и др вярвам сте гледали как е ..
Ами няма да мога сега.След Нова Година ще имам време да се занимавам.Ще го имам в предвид и ще пиша за развитието на темата тук.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Лошото е че като беше при мен колата не показа никакъв проблем, вървеше добре, набираше добре и турбината даваше ОК стойности и дебитомер и т.н.
Смених маркуча към компа защото беше доста намачкан и с разкъсана оплетка /а и така или иначе навремето имаше зор с него/. Имаше грешка за ниско налягане която отдавам на проблема с маркучето, друго не беше записала а и след теста беше чиста.
Смених маркуча към компа защото беше доста намачкан и с разкъсана оплетка /а и така или иначе навремето имаше зор с него/. Имаше грешка за ниско налягане която отдавам на проблема с маркучето, друго не беше записала а и след теста беше чиста.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Най-малко може в теб да се съмняваме
, но въпреки това явно има някакъв проблем и ще ми бъде , а и не само на мен , къде е бил проблема 


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Сега като се зачетох пак е по-малко вероятно да е съединител, защото не си писал да се форсира и да не набира едновременно.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
°niksi° написа:Лошото е че като беше при мен колата не показа никакъв проблем, вървеше добре, набираше добре и турбината даваше ОК стойности и дебитомер и т.н.
Смених маркуча към компа защото беше доста намачкан и с разкъсана оплетка /а и така или иначе навремето имаше зор с него/. Имаше грешка за ниско налягане която отдавам на проблема с маркучето, друго не беше записала а и след теста беше чиста.
Абе Ники ти да не си се обидил нещо.Аз теб те написах ,защото исках да кажа ,че е правена диагностика.За мен ти като майстор си

Днес правих теста за съединител и ми угасна ,но не ми се стори много убедителен начина,по който го направих.Може би ако някой друг го направи ,който има опит.

Днес се прибрах в София и въобще не съм си правил труда да пробвам дали пак ще ми направи проблем,но като стъпих на новия път преди София и реших да ускоря и на 5-та си вдигна 180 ,а и можеше повече.Стори ми се обаче ,че малко мудно набира не само на 5-та ,ами и на останалите предавки.
Чудя се да не би нещо комп-а да си прави бъзици вече с мен,защото Ники го спомена като вероятна причина.Не знам вече.За сега върви сносно,но ми се иска да се открие проблема.
Чудя се дали има вариант ,в който след като е изчистена грешката,след това понеже пак ми направи същия проблем,да се е записала нова грешка и сега тя да е проблема,въпреки че филтъра е сменен.И първоначално наистина от филтъра да е било.

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със скорост и обороти на Голф 3 AFN
Няма за какво да съм се обидил.
И на мен ми е интересно какво ще излезе, защото в повечето случай когато има проблем и в дадения момент не го покаже е доста трудно да се хване. По принцип когато има зор с мап-а в компира /и по-точно със маркучето в него/ записва една грешка, която при теб я няма. Също така дава малко различни от нормалните стойности за налягане.
За мен е редно да се оправи проблема с топлия старт и да си се прекодира компютъра на ръчни скорости. По принцип управлението на турбината на автомат е по-кофти от на ръчка и може и там да е проблема.
И на мен ми е интересно какво ще излезе, защото в повечето случай когато има проблем и в дадения момент не го покаже е доста трудно да се хване. По принцип когато има зор с мап-а в компира /и по-точно със маркучето в него/ записва една грешка, която при теб я няма. Също така дава малко различни от нормалните стойности за налягане.
За мен е редно да се оправи проблема с топлия старт и да си се прекодира компютъра на ръчни скорости. По принцип управлението на турбината на автомат е по-кофти от на ръчка и може и там да е проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта