


Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gotse delchev
Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд
Бора 1,9 131пд турбото сприра да работи,като загася колата и отново я запаля всичко е ОК само да подчертая че ми се е случвало като пътувам извън градско.Моля за помош.
- atilla91
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 18:01
- Автомобил: VW Golf V 2008
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: stara zagora
Re: Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд
При мен беше вакуум клапана проблемен, пак така ми ставаше като на теб, спираше ми турбото и като загася колата се оправяше и се оказа мембраната на клапана. Дано съм ти бил полезен 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд
Пиши в търсачката "пренадуване","забиване","почистване на турбо","променлива геометрия"- ще излязат хиляди резултати,никой не отговаря,защото през ден излизат такива теми и не може постоянно да се пише едно и също.Най-общо казано управлението на налягането на турбото-променливата геометрия се набива с нагар от постоянното градско каране и спира да си върши работата,това в града не се усеща,но на извън градско повишеното налягане с което работи турбото се задържа достатъчно дълго време за да влезе колата в авариен режим,при загасяне и палене компа се рестартира до следващото пренадуване.Решението е по веригата N75-вакуумни маркучи-актуатор(за който е писал колегата над мен)-променлива геометрия,като най-често е последното.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gotse delchev
Re: Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд
[quote="FELIPE"]Пиши в търсачката "пренадуване","забиване","почистване на турбо","променлива геометрия"- ще излязат хиляди резултати,никой не отговаря,защото през ден излизат такива теми и не може постоянно да се пише едно и също.Най-общо казано управлението на налягането на турбото-променливата геометрия се набива с нагар от постоянното градско каране и спира да си върши работата,това в града не се усеща,но на извън градско повишеното налягане с което работи турбото се задържа достатъчно дълго време за да влезе колата в авариен режим,при загасяне и палене компа се рестартира до следващото пренадуване.Решението е по веригата N75-вакуумни маркучи-актуатор(за който е писал колегата над мен)-променлива геометрия,като най-често е последното.Благодаря ви за мнениата колеги.Ще започна с тези неща дето сте описали.Весели празници 
