Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vaneto85
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gotse delchev

Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд

Мнениеот Vaneto85 » Съб 28 дек 2013 19:06


Бора 1,9 131пд турбото сприра да работи,като загася колата и отново я запаля всичко е ОК само да подчертая че ми се е случвало като пътувам извън градско.Моля за помош.




Потребителски аватар
atilla91
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 18:01
Автомобил: VW Golf V 2008
Двигател: BKD 2008
Местоположение: stara zagora

Re: Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд

Мнениеот atilla91 » Съб 28 дек 2013 19:16


При мен беше вакуум клапана проблемен, пак така ми ставаше като на теб, спираше ми турбото и като загася колата се оправяше и се оказа мембраната на клапана. Дано съм ти бил полезен :biggrin


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд

Мнениеот FELIPE » Съб 28 дек 2013 19:28


Пиши в търсачката "пренадуване","забиване","почистване на турбо","променлива геометрия"- ще излязат хиляди резултати,никой не отговаря,защото през ден излизат такива теми и не може постоянно да се пише едно и също.Най-общо казано управлението на налягането на турбото-променливата геометрия се набива с нагар от постоянното градско каране и спира да си върши работата,това в града не се усеща,но на извън градско повишеното налягане с което работи турбото се задържа достатъчно дълго време за да влезе колата в авариен режим,при загасяне и палене компа се рестартира до следващото пренадуване.Решението е по веригата N75-вакуумни маркучи-актуатор(за който е писал колегата над мен)-променлива геометрия,като най-често е последното.


Vaneto85
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gotse delchev

Re: Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд

Мнениеот Vaneto85 » Съб 28 дек 2013 19:50


[quote="FELIPE"]Пиши в търсачката "пренадуване","забиване","почистване на турбо","променлива геометрия"- ще излязат хиляди резултати,никой не отговаря,защото през ден излизат такива теми и не може постоянно да се пише едно и също.Най-общо казано управлението на налягането на турбото-променливата геометрия се набива с нагар от постоянното градско каране и спира да си върши работата,това в града не се усеща,но на извън градско повишеното налягане с което работи турбото се задържа достатъчно дълго време за да влезе колата в авариен режим,при загасяне и палене компа се рестартира до следващото пренадуване.Решението е по веригата N75-вакуумни маркучи-актуатор(за който е писал колегата над мен)-променлива геометрия,като най-често е последното.Благодаря ви за мнениата колеги.Ще започна с тези неща дето сте описали.Весели празници :beer


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Турбото спира да работи-БОРА 1.9 131 пд

Мнениеот dobrin » Съб 28 дек 2013 23:27


:use_search



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, asasho и 41 госта