
Маховик олекотяване ??????
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:Ако може някой да помогне, колко да "сваля" от КР-сия маховик без да се налагат баланси и т.н. ю
Има тука един маняк,неговия и моя ги олекотихме по-един и същ начин и неговия не го баланасира.Кара си на 8000 няма проблеми.Но според мен не си струва да се спестяват 40 лева от баланса.
musura написа:Лесно ли се сваля маховика?
Да,ама след като свалиш кутията.



musura написа:Трябва ли нещо да се преработва по мотора, освен олекотяването? В смисъл - да се маха ограничителя, или нещо друго да се "бъзика" по мотора?
Нищо.
П.П.Абе има някаква разлика,след 6200 стрелката по-бързо стига прекъсвача.
musura написа:Трябва ли нещо да се преработва по мотора, освен олекотяването? В смисъл - да се маха ограничителя, или нещо друго да се "бъзика" по мотора?
http://tuning.bg/index.php?id=2,21,0,0,1,0
http://tuning.bg/index.php?id=2,20,0,0,1,0
http://tuning.bg/index.php?id=2,19,0,0,1,0
http://tuning.bg/index.php?id=2,22,0,0,1,0
има интересни неща

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
oHua написа:......
Има тука един маняк,неговия и моя ги олекотихме по-един и същ начин и неговия не го баланасира.Кара си на 8000 няма проблеми.Но според мен не си струва да се спестяват 40 лева от баланса.
А ти като дава да ти балансират маховика - само него ли дава на майстора или и притискателя...

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
nando 16v написа: говорим само за полза от олекотяване на маховика
Говори ... Аз не се състезавам на 400 метра, но ако колата стане по-пъргава, нямам нищо напреки. Обаче кажи и за минусите какви са?
Ще се усети ли вобще някакъв ефект, ако се олекоти маховика и се увеличи леко налягането на горивото?
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
musura написа:nando 16v написа: говорим само за полза от олекотяване на маховика
Говори ... Аз не се състезавам на 400 метра, но ако колата стане по-пъргава, нямам нищо напреки. Обаче кажи и за минусите какви са?
Ще се усети ли вобще някакъв ефект, ако се олекоти маховика и се увеличи леко налягането на горивото?
Честно казано за минус до сега не съм видял явно е балансиран както трябва
Иначе съм чувал че ако не се балансира както трябва започват да свършват основните лагери

честно казано аз полза от олекотяването не видях ама виж от покачването на налягането на горивото имаше

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=148 Сър има интерерсни нещица!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
DOHC написа:По-добър вариант е да се смени оригиналния маховик с такъв изработен от алуминии. В повечето случаи е 2(3) пъти по-лек!
И струва колкото един двигател втора употреба

oHua написа:Li4o написа:А ти като дава да ти балансират маховика - само него ли дава на майстора или и притискателя...
Само "маховеца".
Според мен маховика трябва да се балансира заедно с притискателя и съединителя - едно цяло са....ама пък е верно, че като ти свърши съединител и притискател - няма пак да балансираш я....
П.С. Абе някой знае ли на каква машина го балансират този маховик...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта