Маховик олекотяване ??????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 26 дек 2006 8:05


Не трябва,просто моторът става по-"отзивчив",развинтва се много по бързо,ми не е много трудно свалянето,като махнеш скоростите и си ти. :roll:




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 26 дек 2006 10:33


musura написа:Ако може някой да помогне, колко да "сваля" от КР-сия маховик без да се налагат баланси и т.н. ю

Има тука един маняк,неговия и моя ги олекотихме по-един и същ начин и неговия не го баланасира.Кара си на 8000 няма проблеми.Но според мен не си струва да се спестяват 40 лева от баланса.

musura написа:Лесно ли се сваля маховика?

Да,ама след като свалиш кутията. :lol: :lol: :lol:

musura написа:Трябва ли нещо да се преработва по мотора, освен олекотяването? В смисъл - да се маха ограничителя, или нещо друго да се "бъзика" по мотора?

Нищо.
П.П.Абе има някаква разлика,след 6200 стрелката по-бързо стига прекъсвача.


Потребителски аватар
julylevi
Мнения: 118
Регистриран на: Чет 25 май 2006 15:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот julylevi » Вто 26 дек 2006 10:57


musura написа:Трябва ли нещо да се преработва по мотора, освен олекотяването? В смисъл - да се маха ограничителя, или нещо друго да се "бъзика" по мотора?


http://tuning.bg/index.php?id=2,21,0,0,1,0
http://tuning.bg/index.php?id=2,20,0,0,1,0
http://tuning.bg/index.php?id=2,19,0,0,1,0
http://tuning.bg/index.php?id=2,22,0,0,1,0

има интересни неща :arrow:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 26 дек 2006 12:31


oHua написа:......
Има тука един маняк,неговия и моя ги олекотихме по-един и същ начин и неговия не го баланасира.Кара си на 8000 няма проблеми.Но според мен не си струва да се спестяват 40 лева от баланса.

А ти като дава да ти балансират маховика - само него ли дава на майстора или и притискателя... :roll:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Вто 26 дек 2006 14:00


Предполагам става дума за този борд :idea:

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Вто 26 дек 2006 14:03


аз до ся съм носил поне 20тина маховика/комплект с феродов и претиск./
за рязане и баланс,и нещата стаат 6,ама съм и преправил поне 5-6компл.на фенове дето са решили сами да праат тва упражнение...
то Арменко навремето хвърли тамин 1-2 кутии май заради 1ин маховик.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 26 дек 2006 14:24


Пичове няма какво да се самозалъгваме ползата от олекотения маховик на 400м е почти незначителна
Като гледам доста колеги сме с олекотени маховици нека всеки сподели впечатлението си,но говорим само за полза от олекотяване на маховика


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 26 дек 2006 14:52


nando 16v написа: говорим само за полза от олекотяване на маховика


Говори ... Аз не се състезавам на 400 метра, но ако колата стане по-пъргава, нямам нищо напреки. Обаче кажи и за минусите какви са?

Ще се усети ли вобще някакъв ефект, ако се олекоти маховика и се увеличи леко налягането на горивото?


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 26 дек 2006 14:56


musura написа:
nando 16v написа: говорим само за полза от олекотяване на маховика


Говори ... Аз не се състезавам на 400 метра, но ако колата стане по-пъргава, нямам нищо напреки. Обаче кажи и за минусите какви са?

Ще се усети ли вобще някакъв ефект, ако се олекоти маховика и се увеличи леко налягането на горивото?

Честно казано за минус до сега не съм видял явно е балансиран както трябва
Иначе съм чувал че ако не се балансира както трябва започват да свършват основните лагери :shock и то първо четвъртия
честно казано аз полза от олекотяването не видях ама виж от покачването на налягането на горивото имаше :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 26 дек 2006 15:02


А как точно повиши налягането на горивото? И как се отрази на нормалния ти ряазход на гориво?


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 26 дек 2006 15:19


http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=148 Сър има интерерсни нещица!


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 26 дек 2006 20:07


Li4o написа:А ти като дава да ти балансират маховика - само него ли дава на майстора или и притискателя... :roll:

Само "маховеца".


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Сря 27 дек 2006 1:05


Не очаквайте да излетите, като олекотите маховика! По бързо се развърта двигателя, но и по-бързо губи обороти! Т'ва е!


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Сря 27 дек 2006 8:22


По-добър вариант е да се смени оригиналния маховик с такъв изработен от алуминии. В повечето случаи е 2(3) пъти по-лек! :shock


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 27 дек 2006 10:26


DOHC написа:По-добър вариант е да се смени оригиналния маховик с такъв изработен от алуминии. В повечето случаи е 2(3) пъти по-лек! :shock

И струва колкото един двигател втора употреба :roll:

oHua написа:
Li4o написа:А ти като дава да ти балансират маховика - само него ли дава на майстора или и притискателя... :roll:

Само "маховеца".

Според мен маховика трябва да се балансира заедно с притискателя и съединителя - едно цяло са....ама пък е верно, че като ти свърши съединител и притискател - няма пак да балансираш я....

П.С. Абе някой знае ли на каква машина го балансират този маховик...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта