
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Извинявайте за забавянето. Няколко дена не четох темата. Става въпрос за МОЛ-а на цариградско шосе. Обирите се правят най-вече на ниво -3, но има и няколко на -2. ИЗглежда има някаква "поръчка", защото се крадата еднотипни устройства (RNS510, RCD510 и RNS-E).
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
въпрос - Американските пасати имат дистанционно палене. Знам че европейския модел няма много общо, но все пак : има ли начин да накарам Пасата да пали дистанционно?
В случая не визирам китайските аларми с опция палене, а фабрични методи.
В случая не визирам китайските аларми с опция палене, а фабрични методи.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
По принцип VW се канеше да прави това нещо във САЩ, ама дали е направено и се предлага - не знам. Запалването става чрез Андроидно програмче или през "ай Мак" финтифлюшка. На мен идеята ми изглежда извън областта на здравия разум. Иначе със сигурност ще е трудно да се направи самоделно, защото сегашното заключване иска ключа да е в гнездото (същност в четеца на безконтактната система).
Какъв според теб е смисъла да се пали пасата дистанционно ? Ако е за отопление - има фабричната опция за нафтова печка, която се пали независимо от двигателя и от доста голямо разстояние с допълнително дистанционно.
Какъв според теб е смисъла да се пали пасата дистанционно ? Ако е за отопление - има фабричната опция за нафтова печка, която се пали независимо от двигателя и от доста голямо разстояние с допълнително дистанционно.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Да, но струва около 3000лв с ддс.
Американските си палят дистанционно от заводския ключ, може би не всичките, но поне се предлага като екстра.
Американските си палят дистанционно от заводския ключ, може би не всичките, но поне се предлага като екстра.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Има няколко много квалитетни аларми - Кобра например, те имат такава функция която се обвързва със заводските електроники.. Т.е без значение дали е автомат/ръчка - умна е и решава по доста показатели дали да запали и т.н...
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте колеги и за много години!
Малко извън темата...знаете ли, къде в София, извършват качествен ремонт на алуминиеви джанти?
Малко извън темата...знаете ли, къде в София, извършват качествен ремонт на алуминиеви джанти?
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
- mukot
- Мнения: 334
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте!
От скоро съм тук и първо искам и аз да благодаря на Павел Андреев за темата и споделената информация.На същите години съм и имам подобен път на развитие като Павел по отношение на автомобилните страсти.
Само ако не ви е досадно: Първата ми нова кола беше Трабант 601 от 1988 г. която карах четри години до 92 г и след това само втора ръка до 2007, когато имах възможност да почна да купувам нови - през 2007 това беше Хюндай Акцент 1,4 бензин 95 к.с. - нееластичен и лаком мотор с иначе спокоен ход, който отгоре на всичко докато не загрее на място няма никакъв въртящ момент при ниски обороти при иначе добро купе и малко твърди седалки. Като куриоз мога да кажа, че той имаше тракането на накладките по паветата, изчезващо при натискане на спирачката, като описаното по горе в темата със сервизна акция. 2009 година той отиде за още две години при сина преди да бъде продаден, а аз си взех Рено Меган 1,9 130 к.с. с 300 Нм макс. въртящ момент, който беше наличен под 1500 оборота с 6 ст. ръчна ск. кутия и най-високо ниво оборудване. Кефа беше голям, а разхода - реално нисък - на всеки 10 000 км. общо изразходваната нафта под 600 л. Това е моят опростен, но доста точен начин за да знам как съм с разхода. Минусите - много твърдо окачване и неудобни с къса опора за бедрата седалки. Може би не само заради това, но и заради самия дизел - уморяваше неадекватно много при дълъг път. Да вметна - според мен при минусите на Пасата изброени от Павел присъстваше късото междуосие и от там возията. Според мен това само частично е причина, основната причина е дизела. Да спомена, че има непопулярни по обясними причини проучвания, че вибрациите на дизеловия двигател се понасят трудно от човека и го изморяват "необяснимо". Та Мегана беше продаден 2013 и купен Шеви Тракс, правен в Корея 1,4 турбо 140 к.с. с 200 Нм при над 1850 оборота - изложбения експонат от Софийския антосалон. Вече е на над 11000 км. и впечатленията са само положителни. Двигателя не е с директно впръскване и няма как да го има проблема с нагара. Положителните впечатления от него се признават дори от Аутобилд като препоръчван при Астрите втора ръка с много по-малко проблеми от TSI на VW. Проблема ми е, че ще го давам на сина, който от 2011 г. кара Рено Клио дизел 1,5 65 к.с. Грандтур и през тази година плануваме продажбата му - при навършване на 3г. от покупката му.
Сега - дилемата, поради която се регистрирах тук и почнах да чета. Не искам да взимам друг SUV, въпреки, че новия Кашкай ме изкушава малко. Решението е да се избира между седани от D сегмент, бензин с ръчна кутия, поради страхове от проблемите на автоматиците, особено DSG. Прегледа на пазара - Хюндай i40 /Kia Optima/ - нямам доверие - страх от висок разход и лоши маниери на мотора. Цените не са особено конкурентни. Френските - Рено Лагуна - стар модел, предстои смяна, предлага се само дизел. Ситроен С5 - стар модел, новия е Пежо 508, но някак не искам толкова скоро пак френска.Форд Мондео - много голяма, проблеми с качеството и разхода. Опел Инсигня - след фейслифта разбира се - базовия бензин е "моя", но това купе му е тежко. Интересния мотор е 1,6 SIDI - 170hp - хвалбите са големи /по-големи от 2.0/, но имам колега със Зафира Турер с този мотор и автомат - голям разход. За надежността му е рано да се каже, и марката все пак не ми е фаворит. Сега японските - Акорда и Авензиса са с атмосферни бензини - лакоми и старомодни - предстоят новите генерации. Остава Мазда 6 - тествах засега дизеловата 2,2 150 к.с. автомат, тъй като такава имаха регистрирана - не съм впечатлен от интериора и возията, а е нов модел с високи цени /мое мнение/. Тъй като МВ, Audi и BMW съм изключил, поради това, че са премиум и както казва Кларксън от тях мирише на пари, но са и малко цинични останаха другите брандове на ВАГ. Понеже Шкода и Сеат са подценявани и комплексарски брандове, без да имат съществена разлика в цените остана VW - златната среда.
Разумно ли е да се поръчва стария В7 с 1,4 TSI 160 hp или да се чака В8 есента, което е реално 2015 и най-вероятно цените ще са по-високи.А дали все пак са изчистени проблемите на TSI? А дали са реално по-икономични от изпитаните атмосферни на японците?
От скоро съм тук и първо искам и аз да благодаря на Павел Андреев за темата и споделената информация.На същите години съм и имам подобен път на развитие като Павел по отношение на автомобилните страсти.
Само ако не ви е досадно: Първата ми нова кола беше Трабант 601 от 1988 г. която карах четри години до 92 г и след това само втора ръка до 2007, когато имах възможност да почна да купувам нови - през 2007 това беше Хюндай Акцент 1,4 бензин 95 к.с. - нееластичен и лаком мотор с иначе спокоен ход, който отгоре на всичко докато не загрее на място няма никакъв въртящ момент при ниски обороти при иначе добро купе и малко твърди седалки. Като куриоз мога да кажа, че той имаше тракането на накладките по паветата, изчезващо при натискане на спирачката, като описаното по горе в темата със сервизна акция. 2009 година той отиде за още две години при сина преди да бъде продаден, а аз си взех Рено Меган 1,9 130 к.с. с 300 Нм макс. въртящ момент, който беше наличен под 1500 оборота с 6 ст. ръчна ск. кутия и най-високо ниво оборудване. Кефа беше голям, а разхода - реално нисък - на всеки 10 000 км. общо изразходваната нафта под 600 л. Това е моят опростен, но доста точен начин за да знам как съм с разхода. Минусите - много твърдо окачване и неудобни с къса опора за бедрата седалки. Може би не само заради това, но и заради самия дизел - уморяваше неадекватно много при дълъг път. Да вметна - според мен при минусите на Пасата изброени от Павел присъстваше късото междуосие и от там возията. Според мен това само частично е причина, основната причина е дизела. Да спомена, че има непопулярни по обясними причини проучвания, че вибрациите на дизеловия двигател се понасят трудно от човека и го изморяват "необяснимо". Та Мегана беше продаден 2013 и купен Шеви Тракс, правен в Корея 1,4 турбо 140 к.с. с 200 Нм при над 1850 оборота - изложбения експонат от Софийския антосалон. Вече е на над 11000 км. и впечатленията са само положителни. Двигателя не е с директно впръскване и няма как да го има проблема с нагара. Положителните впечатления от него се признават дори от Аутобилд като препоръчван при Астрите втора ръка с много по-малко проблеми от TSI на VW. Проблема ми е, че ще го давам на сина, който от 2011 г. кара Рено Клио дизел 1,5 65 к.с. Грандтур и през тази година плануваме продажбата му - при навършване на 3г. от покупката му.
Сега - дилемата, поради която се регистрирах тук и почнах да чета. Не искам да взимам друг SUV, въпреки, че новия Кашкай ме изкушава малко. Решението е да се избира между седани от D сегмент, бензин с ръчна кутия, поради страхове от проблемите на автоматиците, особено DSG. Прегледа на пазара - Хюндай i40 /Kia Optima/ - нямам доверие - страх от висок разход и лоши маниери на мотора. Цените не са особено конкурентни. Френските - Рено Лагуна - стар модел, предстои смяна, предлага се само дизел. Ситроен С5 - стар модел, новия е Пежо 508, но някак не искам толкова скоро пак френска.Форд Мондео - много голяма, проблеми с качеството и разхода. Опел Инсигня - след фейслифта разбира се - базовия бензин е "моя", но това купе му е тежко. Интересния мотор е 1,6 SIDI - 170hp - хвалбите са големи /по-големи от 2.0/, но имам колега със Зафира Турер с този мотор и автомат - голям разход. За надежността му е рано да се каже, и марката все пак не ми е фаворит. Сега японските - Акорда и Авензиса са с атмосферни бензини - лакоми и старомодни - предстоят новите генерации. Остава Мазда 6 - тествах засега дизеловата 2,2 150 к.с. автомат, тъй като такава имаха регистрирана - не съм впечатлен от интериора и возията, а е нов модел с високи цени /мое мнение/. Тъй като МВ, Audi и BMW съм изключил, поради това, че са премиум и както казва Кларксън от тях мирише на пари, но са и малко цинични останаха другите брандове на ВАГ. Понеже Шкода и Сеат са подценявани и комплексарски брандове, без да имат съществена разлика в цените остана VW - златната среда.
Разумно ли е да се поръчва стария В7 с 1,4 TSI 160 hp или да се чака В8 есента, което е реално 2015 и най-вероятно цените ще са по-високи.А дали все пак са изчистени проблемите на TSI? А дали са реално по-икономични от изпитаните атмосферни на японците?

- jungleboy
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте колеги,
Не съм писал във форума от 3-4 години откакто смених пасата 5.5 с нова Шкода Супърб 2.
Тази тема ми се видя доста интересна за четене с изчерпателния анализ на +/- за пасат 7 и реших да споделя няколко реда за впечатленията ми от Супърб (който е идентичен с Пасат 6) и разликите с 5.5.
През 2010 година минах от 5.5 комби 1.9 TDI 130 коня на Шкода Супърб Амбишън 1.8 TSI 160.
и двете коли са със 6 степенни ръчни кутии, като Пасата беше производство 2002 Comfortline комби, а шкодата седан/хечбек. И със двете коли към момента съм минал по 90 000 км.
Неколко неща в резюме:
- пасата харчеше по-малко на дълъг път! изненада :) ОБАЧЕ, разликата (за мен) е почти незначителна. На дълъг път 1.8 TSI при мен харчи около 7.5 литра бензин. Градско двете харчеха еднакво, даже пасата субективно дори с около литър повече. Шкодата харчи 9.5 - 10 бензин градско в София без ръчки. пасата е стигал и до 12 дизел.
- 1.8 TSI е класи по приятния двигател от 1.9 TDI освен ако не си падате по трактори :) почти безшумен при работа на място, даже приятели са ми казвали да запаля, че колата е угаснала :) понякога на светофар. ускорението не е "лепящо" като при дизела, но е почти безшумно и трае "безкрайно" в рамките на цялата скала на оборотите. 200 км/ч по километраж не са проблем и има "мегдан" за още.
- откъм място Шкодата е един размер по-голяма, по-твърдо возеща, по-стабилна в завой. Електрическото усилване според мен обаче отстъпва по прецизност на чистата хидравлика. Багажника на супърба обезмисля комбито. Който го е видял, знае какво имам предвид
- За еднакъв период и километри, чисто новия супърб и 4 годишния пасат (на колкото го взех тогава) са дефектирали еднакво, дори пасата може да се каже по-малко! Супърба на 60 хил. километра трябваше да влезе в сервиз за смяна на ангренажна верига, което се оказа фабричен дефект при TSI от преди 2011 но естествено VAG се правят на луди и няма сервизна акция. При мен прескочи само един зъб, но ако бяха повече, можеше да има сериозни повреди и то извън двегодишната гаранция (вече е 5 години от 2013). Сменил съм изгорял датчик на ABS, както и датчик на волана, който пак се оказа едва ли не консуматив за VAG колите след 2010. По окачването за 90к км - нищо. Имаж усещането, че поне още 30 няма да има нужда от поправки ако имам късмет с дупките.
- загуба на стойност - за 4 години от новата шкода 20 000 лв. От пасата за 3 години - 12 000 лв. според пазарни цени тогава и в момента. По мои сметки ако карам шкодата 7 години нещата се уравновесяват.
- обслужването на шкодата е еднакво с това на пасата, но в дългосрочен план идва по евтино заради по дългите сервизни инервали. Като изключим фабричния дефект с веригата естествено.
- данъци - да караш нова кола в БГ значи че те мислят за милионер и първите няколко години ти одират кожата, нищо че не замърсяваш и колата ти е безопасна и изправна. данъците на шкодата са х 2 спрямо пасата. мисля, че бяха около 480 лв на година.
- удовлетворение - кефа от новата кола си е друго нещо. усещането за сигурност като знаеш, какво си сменил, на колко км е, че всички еърбеци работят ( не дай боже да се налага да го усещам) също така 2010 имаше много малко такива по улиците и определено правеше впечатление. като цяло дизайна и на двете коли мисля, че устоява на времето доста добре.
изводите пак не са изненада - преди 10 години инестициите в нови модели са били много по-големи и качеството е било по-високо. Сега колите са ширпотреба и затова ако човек си изкарва парите с труд и инвестира в нова кола, по добре е нещо разумно (шкода, сеат) ако е от VAG. На въпроса, който мъчи много хора "стар премиум или нова кола среден клас" винаги бих взел новата. навремето мислех да взема 5 годишна БМВ Е60 вместо шкодата,но сега като тегля чертата не съжалявам, където и да съм отишъл последния модел винаги е направил впечатление :)
Не съм писал във форума от 3-4 години откакто смених пасата 5.5 с нова Шкода Супърб 2.
Тази тема ми се видя доста интересна за четене с изчерпателния анализ на +/- за пасат 7 и реших да споделя няколко реда за впечатленията ми от Супърб (който е идентичен с Пасат 6) и разликите с 5.5.
През 2010 година минах от 5.5 комби 1.9 TDI 130 коня на Шкода Супърб Амбишън 1.8 TSI 160.
и двете коли са със 6 степенни ръчни кутии, като Пасата беше производство 2002 Comfortline комби, а шкодата седан/хечбек. И със двете коли към момента съм минал по 90 000 км.
Неколко неща в резюме:
- пасата харчеше по-малко на дълъг път! изненада :) ОБАЧЕ, разликата (за мен) е почти незначителна. На дълъг път 1.8 TSI при мен харчи около 7.5 литра бензин. Градско двете харчеха еднакво, даже пасата субективно дори с около литър повече. Шкодата харчи 9.5 - 10 бензин градско в София без ръчки. пасата е стигал и до 12 дизел.
- 1.8 TSI е класи по приятния двигател от 1.9 TDI освен ако не си падате по трактори :) почти безшумен при работа на място, даже приятели са ми казвали да запаля, че колата е угаснала :) понякога на светофар. ускорението не е "лепящо" като при дизела, но е почти безшумно и трае "безкрайно" в рамките на цялата скала на оборотите. 200 км/ч по километраж не са проблем и има "мегдан" за още.
- откъм място Шкодата е един размер по-голяма, по-твърдо возеща, по-стабилна в завой. Електрическото усилване според мен обаче отстъпва по прецизност на чистата хидравлика. Багажника на супърба обезмисля комбито. Който го е видял, знае какво имам предвид
- За еднакъв период и километри, чисто новия супърб и 4 годишния пасат (на колкото го взех тогава) са дефектирали еднакво, дори пасата може да се каже по-малко! Супърба на 60 хил. километра трябваше да влезе в сервиз за смяна на ангренажна верига, което се оказа фабричен дефект при TSI от преди 2011 но естествено VAG се правят на луди и няма сервизна акция. При мен прескочи само един зъб, но ако бяха повече, можеше да има сериозни повреди и то извън двегодишната гаранция (вече е 5 години от 2013). Сменил съм изгорял датчик на ABS, както и датчик на волана, който пак се оказа едва ли не консуматив за VAG колите след 2010. По окачването за 90к км - нищо. Имаж усещането, че поне още 30 няма да има нужда от поправки ако имам късмет с дупките.
- загуба на стойност - за 4 години от новата шкода 20 000 лв. От пасата за 3 години - 12 000 лв. според пазарни цени тогава и в момента. По мои сметки ако карам шкодата 7 години нещата се уравновесяват.
- обслужването на шкодата е еднакво с това на пасата, но в дългосрочен план идва по евтино заради по дългите сервизни инервали. Като изключим фабричния дефект с веригата естествено.
- данъци - да караш нова кола в БГ значи че те мислят за милионер и първите няколко години ти одират кожата, нищо че не замърсяваш и колата ти е безопасна и изправна. данъците на шкодата са х 2 спрямо пасата. мисля, че бяха около 480 лв на година.
- удовлетворение - кефа от новата кола си е друго нещо. усещането за сигурност като знаеш, какво си сменил, на колко км е, че всички еърбеци работят ( не дай боже да се налага да го усещам) също така 2010 имаше много малко такива по улиците и определено правеше впечатление. като цяло дизайна и на двете коли мисля, че устоява на времето доста добре.
изводите пак не са изненада - преди 10 години инестициите в нови модели са били много по-големи и качеството е било по-високо. Сега колите са ширпотреба и затова ако човек си изкарва парите с труд и инвестира в нова кола, по добре е нещо разумно (шкода, сеат) ако е от VAG. На въпроса, който мъчи много хора "стар премиум или нова кола среден клас" винаги бих взел новата. навремето мислех да взема 5 годишна БМВ Е60 вместо шкодата,но сега като тегля чертата не съжалявам, където и да съм отишъл последния модел винаги е направил впечатление :)
Последна промяна от jungleboy на Нед 05 яну 2014 23:07, променено общо 1 път.
- jungleboy
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Новите TSI са със ремък, който се сменя на 200к км. при старите (като моя) са оправили бъга с ролката, която вече е модифицирана и няма проблем. Само не разбрах защо според теб Шкода и Сеат са комплексарски брандове? Какъв е смисъла да даваш 10 000 повече (средно) за VW при положение, че на 80+ процента от частите има щампа с логата на VW, Skoda, Seat и Ауди едновременно?
Навремето, когато вземах Шкодата карах на тест драйв всичко от клас D , включително и няколко по-стари премиуми. Оттогава досега единственото наистина ново е Mazda-та и Пежо-то, всички дуги са фейслифт и тази или следващата година се сменя поколението. Аз бих изчакал 8цата ако ще е VW. Този дизайн, както и на фейслифта на супърба са малко сечени с теслата :)
Навремето, когато вземах Шкодата карах на тест драйв всичко от клас D , включително и няколко по-стари премиуми. Оттогава досега единственото наистина ново е Mazda-та и Пежо-то, всички дуги са фейслифт и тази или следващата година се сменя поколението. Аз бих изчакал 8цата ако ще е VW. Този дизайн, както и на фейслифта на супърба са малко сечени с теслата :)
- mukot
- Мнения: 334
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Извинявам се за "комплексарски". Така е - по-евтини са и за това много хора ги коментират в смисъл - "стиснал се за VW и си взел Шкода или Сеат". Аз лично уважавам хората които не плащат данък обществено мнение. Но имам едно притеснение за новите модели на всички марки - има една тенденция за втвърдяване на окачването с цел стабилност при висока скорост, но влошава комфорта при лош път. Имам пример от познат, продал старата Октавия на 4г. и купил новата - оплаква се от много по-твърда возия в сравнение с предишната - и двете са дизелови. Аз този проблем го имах с Мегана - много твърда возия - да се не надяваш на френска кола. 

- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
mukot написа:Разумно ли е да се поръчва стария В7 с 1,4 TSI 160 hp или да се чака В8 есента, което е реално 2015 и най-вероятно цените ще са по-високи.А дали все пак са изчистени проблемите на TSI? А дали са реално по-икономични от изпитаните атмосферни на японците?
Ако си в София може да се срещнем да видиш моя.
За мен двигателя си струва, върви доволно (не става за състезания но ускорява съвсем задоволително предвид теглото от 1539кг празен).
Със самия двигател мисля че проблеми няма да има. DSG си работи както се очаква, засега проблеми също няма.
За разхода - за 3682км е изгорила 310 литра, т.е. 8,4л/100км от тях около 1000км извънградско, останалите кротко софийско градско.
София-Банско-София 6/100 лежерно влачене
София-Габрово-София 7/100 енергично каране
Според мен окачването е достатъчно меко, двигателя не се чува и като цяло съм много доволен от избора.
- jungleboy
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
mukot написа:
Извинявам се за "комплексарски". Така е - по-евтини са и за това много хора ги коментират в смисъл - "стиснал се за VW и си взел Шкода или Сеат". Аз лично уважавам хората които не плащат данък обществено мнение. Но имам едно притеснение за новите модели на всички марки - има една тенденция за втвърдяване на окачването с цел стабилност при висока скорост, но влошава комфорта при лош път. Имам пример от познат, продал старата Октавия на 4г. и купил новата - оплаква се от много по-твърда возия в сравнение с предишната - и двете са дизелови. Аз този проблем го имах с Мегана - много твърда возия - да се не надяваш на френска кола.
За шкодата определено е така, особено ако сравнява човек със старите пасати (откъдето са ми наблюденията). Возят по-твърдо, даже на моменти "хлопащо", но стабилността в завои е чуствително по-добра. 5.5 е гондола спрямо окачването на 6. Има чуствително повече наклоняване. Пасата возеше по-меко дори със 17" спрямо Шкодата със 16". Но ако искаш хубава возия във VW, трябва да поръчаш DCC. Има сериозна разлика спрямо "обикновеното" окачване.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Забелязвам се споменава возия - бих насочил вниманието към Ситроен С5 /особено ако е нов/ ако ли не след 2012г оправят доста дребни и дразнещи проблеми. Возията е ..
божествена. За Рено също но не знам дали Latitude би ти харесало. Има много глезотии, конфорт но са тромави малко...зависи кой двигател вземеш.
За VW каквото и да е 2012+ т.е производствена след 01.2013 е ок...

За VW каквото и да е 2012+ т.е производствена след 01.2013 е ок...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта