Голф 2, 1.3 с газ, 89 г. проблем с охладителната система
Re: Голф 2, 1.3 с газ, 89 г. проблем с охладителната система
Въобще не знам, че няма ролка на ангренажния ремък. Знам само, че водната помпа служи за обтягане на ремъка
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2, 1.3 с газ, 89 г. проблем с охладителната система
За концентрата и стрелката са ти обяснили правилно преди мен. Добре ще е да ги послушаш, но ти си знаеш.
Само със стартера едва ли може да изкривиш биела.
Едно време ладата отказа да пали, реших, че заради слаб акумулатор, завърти мъничко и спре. Палеше трудничко с бутане. След няколко дни обаче забелязах, че от ауспуха тече вода, проверих маслото (гореше много масло) и забелязах, че вместо да спада нивото се е вдигнало. Изясни ми се защо стартера не може да превърти цял оборот. После смених гарнитурата и си я карах още няколко години, на биелите нищо им нямаше.
Само със стартера едва ли може да изкривиш биела.
Едно време ладата отказа да пали, реших, че заради слаб акумулатор, завърти мъничко и спре. Палеше трудничко с бутане. След няколко дни обаче забелязах, че от ауспуха тече вода, проверих маслото (гореше много масло) и забелязах, че вместо да спада нивото се е вдигнало. Изясни ми се защо стартера не може да превърти цял оборот. После смених гарнитурата и си я карах още няколко години, на биелите нищо им нямаше.
Re: Голф 2, 1.3 с газ, 89 г. проблем с охладителната система
Нищо си му няма на Голфака, само ако изключим гарнитурата. Даже успях и да го запаля на два цилиндъра, изхвърли водата от ауспуха. След нова година ще го правя - даже и списък на частите съм си подготвил.
Благодаря на всички, които писаха по темата.
Весело посрещане на Новата 2014г. година!

Благодаря на всички, които писаха по темата.
Весело посрещане на Новата 2014г. година!





- nikiorlov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: MH 1987
- Местоположение: София
Re: Голф 2, 1.3 с газ, 89 г. проблем с охладителната система
1. За всеки случай да ти го кажа (сигурно го знаеш). Термостата на тоя двигател е 84 градуса.
Аз бях сложил 87 и не се чувстваше добре колата, а и на стрелката се отразяваше...
Моя двигател е МН карбуратор 2е3 от 87-88 год и също съм на газ.
2. Газовия изпарител, при тази конфигурация не се връзва на парното, а на тръбата преди автоматичния смукач - последователно. Т.е. антифриза минава първо през изпарителя после през карбуратора.
Газовата уредба е сложена преди 9 години и само мембрани и се сменят... Никакви проблеми.
Едва ли твоят проблем е произтекъл точно от тези две неща, но ако са сбъркани вероятно е помогнало. Не знам!?!
Аз бях сложил 87 и не се чувстваше добре колата, а и на стрелката се отразяваше...
Моя двигател е МН карбуратор 2е3 от 87-88 год и също съм на газ.
2. Газовия изпарител, при тази конфигурация не се връзва на парното, а на тръбата преди автоматичния смукач - последователно. Т.е. антифриза минава първо през изпарителя после през карбуратора.
Газовата уредба е сложена преди 9 години и само мембрани и се сменят... Никакви проблеми.
Едва ли твоят проблем е произтекъл точно от тези две неща, но ако са сбъркани вероятно е помогнало. Не знам!?!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта