Въпрос 8в->16в ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос 8в->16в ?

Мнениеот vw_edition » Пон 25 дек 2006 23:15


Искам да питам всички , карам голф 1 - 1.8 GTI 8V които върви така да се каже похвално за годините си и не се оплаквам но искам да питам , искам да махна тази глава и да си сложа 16V KR глава и инжекцион , имам бензиновите помпи и прочие и ми остана глава да си намеря окомплектована заено с колектора всмукателния а за изпускателния имам правена генерация 4-2-1 и някои може ли да ми каже ще пасне ли всичко точно имам предвит дали има някакви разлики в гарнитурите на главата на 8V и на 16V и ще тругне ли повече колата ?
какво значи "Въпрос?" mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 26 дек 2006 8:06


С кой мотор си?


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 26 дек 2006 11:09


не го пипай :!:

въпреки че се прави не е препоръчително

по добре вкарай цял 16в мотор за препоръчване АБФ (2.0 16в)!


според мен е най добре да си запазиш оригиналния вид на 1цата... в това и е чара


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 26 дек 2006 11:21


ами мотора се води JB а то излиза навсякъде по всички каталози 1.5 а не 1.8 но преди време счупих маслена помпа и стигнах до основен ремонт и всичко което сложих и което стана беше от 1.8 DX мотор което си го дават GTI . аз за това искам малко повече мнения защото има един шемет тука при нас които замени старата 8 клапанова глава със 16 и сега разликата е наистина огромна , иначе наистина не се оплаквам за вървежа на количката ми дава хубави времена но нали винаги може и малко по добре :)


Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rokoboy » Вто 26 дек 2006 12:06


първо ниама праскалки за мазане на цилиндрите, второ буталата са разли4ни,но ниама невазможни неща .


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 26 дек 2006 14:09


за буталата съм наясно че не са същите но виж за другато не знаех . Мерси за мнението а дали все пак ще тругне доста повече отколкото е сега в момента с този мотор ?


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 26 дек 2006 14:37


.... маслената помпа е с 15 % помалък дебит ......


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 26 дек 2006 15:00


аз съм със такава от KR защото когато ми блокира мотора нямаше друга като правехме ремонта и сега не е проблем . а някои ще даде ли мнение как може да тругне с глава от 16 ка повече или по малко ?


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 26 дек 2006 15:26


Абе както ти каза Кордоба,по-добре си купи цял мотор 16В-КР,ПЛ,АБФ и го слагай,а не се занимавай с такива трансформации,а само с глава,колектори и и инжекцион от 16В ще имаш ебати главоболията. :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 26 дек 2006 18:41


rokoboy написа:първо ниама праскалки за мазане на цилиндрите

Аз знам 4е тез пръскалки служат за охлаждане на буталата :roll:

vw_edition написа:аз съм със такава от KR защото когато ми блокира мотора нямаше друга като правехме ремонта и сега не е проблем . а някои ще даде ли мнение как може да тругне с глава от 16 ка повече или по малко ?


На таз помпа от КР как и сложи 8 клапановото делко ако не е таина ?
Преправи ли остта ? защото без преправяне няма да стане .... според моя скромен опит :oops:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Сря 27 дек 2006 19:48


значи помпата е преправяна за да стане защото иначе няма никакъв шанс :) а иначе благодаря на всички за отговорите поне съм наясно за какво става въпрос :)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 28 дек 2006 16:41


vw_edition написа:значи помпата е преправяна за да стане защото иначе няма никакъв шанс :)


Аз знам какав и е шанса на помпата .... Но няма да е лошо да светнеш народа какво то4но и преправи на тази помпа за да я сложиш в 8 кланавия мотор .... и как и насади делкото :wink:
Също така забното колелце което контактува с междинния вал ко му напраи ?

Последна промяна от Sachko на Чет 28 дек 2006 16:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 28 дек 2006 16:46


ми виж сега така ми казаха и така казвам ако ги знаех толко много нещата нямаше да питам тук , просто споделям всеки греши :oops:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 28 дек 2006 16:48


vw_edition написа:ми виж сега така ми казаха и така казвам ако ги знаех толко много нещата нямаше да питам тук , просто споделям всеки греши :oops:


Сега ве4е те разбрах напално :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 28 дек 2006 17:58


радвам се че се разбрахме но все пак не че не съм толко много назад от тия неща но когато я правих тая помпа а и ремонта на колата я бях взел от има няма 2-3 месеца а сега вече не казвам че съм разбирач но все пак имам някаква идея за тея неща но малко или много вече 3 години го карам тоя голф и затва исках и да питам дали много ще тругне с тея неща дето бях намислил но явно не е така .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта