


Г4 TDI AHF - тресене на високи обороти при студен мотор
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Г4 TDI AHF - тресене на високи обороти при студен мотор
След една сериозна сума пари и 10-15г скъсен живот от страна Никси, проблема е решен.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Г4 TDI AHF - тресене на високи обороти при студен мотор
Ебати съобщението! Ние плебеите от форумо почваме да фъргаме боб, че да ни осени какво са решили VW боговете!







- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: ТДИ - тресене на високи обороти при студен мотор
komanreel написа:Братята Руснаци отдавна са решили този проблем!Всичко идва от пружините на клапаните омекнали са!

Свръхпълненето на повдигачите явно е някъв бонус към тая гняс. Може на някой колеги които изкарват страшни суми от това да им попричернее, но това е прословутия проблем с претрисането заради който се сменят излишно хиляди маховици и се пишат хиляди софтове. Лека нощ

ПП: пружините се поръчват от Порше и излизат към 150лв
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Г4 TDI AHF - тресене на високи обороти при студен мотор
Значи днес затова си строших мотора след като монтирах спортния вал с нови повдигачи
Имаше постоянно едно чукане и си мислех,че не са пълни повдигачите,а то са чукали клапаните в буталата.
Мотора е тоталка 2 скъсани клапана,счупено бутало и надран цилиндър от буталния болт и това всичко се случи за един ден.


Имаше постоянно едно чукане и си мислех,че не са пълни повдигачите,а то са чукали клапаните в буталата.
Мотора е тоталка 2 скъсани клапана,счупено бутало и надран цилиндър от буталния болт и това всичко се случи за един ден.



- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Г4 TDI AHF - тресене на високи обороти при студен мотор
Мда получава се едно гадно чукане ако го сдавиш и продължиш да упорстваш с газта. Нищо, мотори бол на следващия ще знаеш или ако решиш да правиш тоя можеш и пружини да му метнеш.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Г4 TDI AHF - тресене на високи обороти при студен мотор
От този мотор нищо не става,счупено бутало надран цилиндър, Пружини имам на dbilas спорти,обаче не бяха задължителни според тях за този вал.
Другия мотор седеше на изчакване,днес вече му сложих обратно буталата и до края на седмицата го мятам.
Другия мотор седеше на изчакване,днес вече му сложих обратно буталата и до края на седмицата го мятам.
Re: Г4 TDI AHF - тресене на високи обороти при студен мотор
Здравей колега, имам същия проблем и до колкото разбирам проблема е от омекнали пружини на клапаните .....така ли? Искам да попитам и как си с горенето ? При мен на празен ход когато започне да тресе горивото на празен ход по ваг-ком превърта играта.Когато загрее пак тресе но мн рядко
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта