


Г-3 AHF прекодирани
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Г-3 AHF прекодирани
Четейки този и дизел форума разбирам че има доста колеги с прекодирани за автоматична скоростна кутия!Мойта така я взех ,но разбрах в последствие!Процедурата е ясна в 99% е заради проблема с топлия старт!Надявам се обаче в тази тема да изчистим какви странични ефекти сте имали до сега с прекодировката ! Едно е ясно колата става малко по мудна! Друго което се забелязва, прословутия проблем с претрисането вече се появява само при спряла кола!Хайде споделете и Вие какво сте забелязали!
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Г-3 AHF прекодирани
оффтопик:
Не знам ( при тези цени на чЕпосването) защо хората се мъчат с цялата тази история....моята я мъчиха, имаше и "лъжлив" датчик за температура за паленето ( от онези с реленцето и съпротивлението) и все пак... като го издокараха с един чип..сега, с акумулатор за боклука само трябва да завърти символично и е запалил... "без усложнения, без обезпечения..."
Не знам ( при тези цени на чЕпосването) защо хората се мъчат с цялата тази история....моята я мъчиха, имаше и "лъжлив" датчик за температура за паленето ( от онези с реленцето и съпротивлението) и все пак... като го издокараха с един чип..сега, с акумулатор за боклука само трябва да завърти символично и е запалил... "без усложнения, без обезпечения..."

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта