от 2-3 дена колата забиваше на 3000об.днес проверих маркучите на н75клапана(бяха здрави,сменил съм ги преди 5-6месеца с нови)колата беше на контакт и докато ръчках около клапана даде на късо.единия кабел от буксата на клапана беше оголен(явно се е търкал в шайбата на компресора на климатика)и докато съм бърникал се е допрял на маса и даде на късо.
след като запалих колата,мотора работеше ужасно шумно и колата не ще да върви.закачих я на ваг-ком и ето резултатите.
грешките не се трият.вчера изчистих всички грешки от пренадуването,тези са от днес след като кабела окъси.
въпроса ми е,след като е дало на късо,дали не е изгорял бушон или нещо в еку-то?
центровката е на макс-предварение а авансатора е 3.1%което е нормално за авансатора.(илли шайбата на коляновиа вал е первъртяла,колата пали без проблем

за другите грешки незнам какво да мисля.