



VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпроса
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 11 дек 2012 23:13
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2002 BKP 2006
- Местоположение: Bulgaria
VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпроса
Здравейте на всички колеги . искам да се похваля от 4 дена съм собственик на нова кола пассат B6 2006 година 2.0 Diesel DSG . Колата е на 115 000 мили . аз съм втори собственик на колата .купена е в Англия , по принцип там живея за сега . имам няколко въпроса които не ми е ясно за този модел кола . Прочетох в сервизната книжка че се сменя маслото на 40 хиляди мили в Англия на скоростната кутия , искам да попитам колко пари е в Българя това удоволствие смяна на масло на скоростната кутия? Има ли Начин да Проверя Съединителя ми дали е добре в смисъл дали няма да заминава скоро ? разбрах че колата ми има право на безплатни дюзи за смяна , но кога се сменят на колко Мили или КМ Колко трябва да е стара колата ? ( става въпрос за Българя ) проверих в Англия и няма значение на колко мили или колко е годишна колата просто когато са заминали се сменят . Утре ще кача снимки на колата Колеги :-) . извинявам се за правописните грешки но нямам кирилица на лаптопа , и използвам (АБВ Превод на български текст от латиница на кирилица) 

Последна промяна от IvanMan на Нед 29 дек 2013 20:48, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 11 дек 2012 23:13
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2002 BKP 2006
- Местоположение: Bulgaria
Re: VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпрос
Както обещах снимките
1. --> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1388342866s.jpg
2.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1388343026w.jpg
3.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1388343060h.jpg
4.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=klz1388343089j.jpg
5.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1388343114a.jpg
6.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=arx1388343139h.jpg
1. --> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1388342866s.jpg
2.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1388343026w.jpg
3.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1388343060h.jpg
4.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=klz1388343089j.jpg
5.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1388343114a.jpg
6.--> http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=arx1388343139h.jpg
Re: VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпрос
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=405808 - тест на DSG
дюзите и в бг се сменят, ама май когато поискаш, без ограничение в иначе инфо тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=363163&hilit=%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8+bkp
цените на смяната на масло и филтър на DSG май беше около 300 лева (ама не в Порше Изток, там не знам колко е, сигурно към 500 ше е) и се прави на 60к.
дюзите и в бг се сменят, ама май когато поискаш, без ограничение в иначе инфо тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=363163&hilit=%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8+bkp
цените на смяната на масло и филтър на DSG май беше около 300 лева (ама не в Порше Изток, там не знам колко е, сигурно към 500 ше е) и се прави на 60к.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпрос
Смяна на масло и филтър на DSG в официалното представителство - около 370 лева.
За да ти сменят дюзите по акция не е необходимо да са прецакани, а само да подлежат на смята съгласно тази акция, която обхваща определени двигатели и модели дюзи. Прави се справка в представителството по рамата на автомобила, и ако попадат в обхвата на сервизната акция, записваш час и ги сменят напълно безплатно. Има цяла тема по въпроса тук във форума.
За съединителите има няколко начина. Има възможност за диагностика с ВАГ ком, която показва допустимото разстояние в мм между плочите на точно определено място. Мисля беше в диапазона 0-12 мм, като близо до 12 и след това е за смяна със сигурност. Също така, от съществено значение, ако нямаш достъп до ВАГ Ком и човек, който да знае къде да чете, е да обърнеш внимание на начина, по който потегля автомобила, с колко газ "отлепя" и дали има тласъци и колебания при превключването на предавките.
За да ти сменят дюзите по акция не е необходимо да са прецакани, а само да подлежат на смята съгласно тази акция, която обхваща определени двигатели и модели дюзи. Прави се справка в представителството по рамата на автомобила, и ако попадат в обхвата на сервизната акция, записваш час и ги сменят напълно безплатно. Има цяла тема по въпроса тук във форума.
За съединителите има няколко начина. Има възможност за диагностика с ВАГ ком, която показва допустимото разстояние в мм между плочите на точно определено място. Мисля беше в диапазона 0-12 мм, като близо до 12 и след това е за смяна със сигурност. Също така, от съществено значение, ако нямаш достъп до ВАГ Ком и човек, който да знае къде да чете, е да обърнеш внимание на начина, по който потегля автомобила, с колко газ "отлепя" и дали има тласъци и колебания при превключването на предавките.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 11 дек 2012 23:13
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2002 BKP 2006
- Местоположение: Bulgaria
Re: VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпрос
ходих до VW тук в англя и ми казаха че немогат да проверят съединителя аз им казах да е закачат на компа но те казаха че нямало как неможе да се разбере . колега ако можеш да кажеш по подробно как да се направи с компа ще сам ти много благодарен .когато е карам бавно колата много добре сменя скоростите не се усеща нищо . Когато е Пържа при смяна на скоростите от 3 кам 4 и 4 кам 5 се чува странен звук нещо се едно стържи но за секунда.
Re: VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпрос
и аз питах тук в порше и в еуратек и ми казаха, че не можело да се провери това нещо, само с отваряне не кутията. Това разбира се не го приемам за чиста монета, щото и за други vag-com тънкости са ми заявявали такива неща, пък после се оказват, че са възможни, та ето както намерих аз в нета, само не съм сгиурен дали е за DSG, амa май е, щото за R8 няма друг автоматик мисля: http://www.r8talk.com/forums/60-maintenance-service/7408-how-check-clutch-wear-launch-control-usage-vcds.html
/а и по тези данни може да определиш горе-долу колко е ръчкана колата, примерно по третото поле на група 30, цифрата умножена по 100 и ти дава колко пъти кутията е сменила предавката ... /
/а и по тези данни може да определиш горе-долу колко е ръчкана колата, примерно по третото поле на група 30, цифрата умножена по 100 и ти дава колко пъти кутията е сменила предавката ... /
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 11 дек 2012 23:13
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2002 BKP 2006
- Местоположение: Bulgaria
Re: VW Passat B6 2007 DSG 2.0 тди няколко технически въпрос
и така днеска отново ходих до VW и си записах час за чак фефруари месец да си сменя ремъци ролки и водна помпа и показах на колегата какво е намерил за съеденител и казаха че ще проверят .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 42 госта