Audi 80 2.6 E куатро
- hollow92
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
- Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
- Двигател: AEE 1993 AAA 1996
- Местоположение: BG
Audi 80 2.6 E куатро
Здр колеги искам да попитам за този модел на Ауди.Искам да събера информация.Ако може някой който се е занивал или е притежавал въпросния модел да сподели как е от към ходова част, мотор,подръжка, обслужване какви проблеми създават?Четох във чужди форуми и общо взето нямаше лоши мнения ,но все пак искам да се посъветвам с вас.Разхода не е фактор . Весели празници.
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Трудно ще намериш добър екземпляр,но не е невъзможно.Щом е куаттро,трябва да имаш едно на ум,защото ако се обади нещо идва цифра.Като финансов недостатък ще изтъкна,че трябва да го търкаляш с еднакви гуми,заради задвижването-това на мен ми звучи като чиастак нови гуми.Попринцип оригинално е със 195/65/15 и за 120-150 лв на парче може да се намерят сносни гуми.Мотора не е брЪза бегачка,но не е и дръгел,силата му е над 120-130-развърта се чудесно на висока скорост и си я поддържа без дерт,но не е много хубаво да се държи над 200 за голям интервал от време,защото мисля че нямат маслен охладител.При 2,8 12v и 2,8 30V има такъв охладител преди масленият филтър.Като някакъв недостатък,ABC има различни всмукателните колектори - при 2.6 е по-първобитен, докато при 2.8 имаш къси и дълги пътища на въздуха, които се превключват с клапи при около 4000об. в минута. При ниски обороти въздуха се движи по по-дългия маршрут - прави обиколка около 70см. или повече преди да влезе в цилиндрите. На високи обороти минава по късия маршрут - около 30см.За това аз бих се насочил към 2,8 12v 174 коня,наскоро замина един такъв-жалко,че беше само на предно ...Както и да е-при 2.6 двигателите въздуха се предполага спрямо МАР сензор докато при 2.8 има MAF сензор на тръбата между филтъра и дросела. ECU-то на 2.6 e общо взето някаква измислена HELLA и не се ползва в никой друг двигател на VAG. И поради фактите, че няма MAF сензор за да измери колко точно въздух влиза в двигателя и няма къси и дълги пътища в колектора за по-добро изгаряне 2.6 харчат колкото по-големите а вървят по-малко.Съединителят е демпферен при всички 6-ци:ABC,AAH,ALG.По принцип мотора 2,6 страда от датчиците и особено от този на Хол.Не е изключено да се забелязва харч-а на масло от големите мотори-АБЦ събира към 5-6 литра,заедно с филтъра(приятелче с Авенсис 2000 2,0 дизел слага 6,2 )...Това е което се сещам,аз също съм с б4,ама с 1,6 АДА 101 коня и слава Богу не съм сменял нищо сериозно по нея(само дреболии-тампони на носачите,клеморед,жило-врата и тн).
Последна промяна от stoqn_g60 на Вто 31 дек 2013 19:57, променено общо 1 път.
- hollow92
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
- Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
- Двигател: AEE 1993 AAA 1996
- Местоположение: BG
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Благодаря за изчерпаления итговор
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Ти хубаво му благодариш, ама я да видим какво точно е написал:
Средният диференциал не се обслужва -> разликата между кола на предно и куатро е само в задното окачване и там няма кой знае какво, за което "да имаш едно наум".
От този размер и за толкова пари се купуват гуми от топ марките - Континентал, Бриджстоун, Гудиър ... а защо не и Мишлен. Ако тези са сносни, ми е интересно кои са по-хубавите.
hollow92, намери някой, който е притежавал такава кола, вместо да слушаш хората, които започват с "Една жена ми каза ...". В аудифорума има писано достатъно за 2.6 в Б4.
stoqn_g60 написа:Трудно ще намериш добър екземпляр,но не е невъзможно.Щом е куаттро,трябва да имаш едно на ум,защото ако се обади нещо идва цифра.Като финансов недостатък ще изтъкна,че трябва да го търкаляш с еднакви гуми,заради задвижването-това на мен ми звучи като чиастак нови гуми.Попринцип оригинално е със 195/65/15 и за 120-150 лв на парче може да се намерят сносни гуми ...
Средният диференциал не се обслужва -> разликата между кола на предно и куатро е само в задното окачване и там няма кой знае какво, за което "да имаш едно наум".
От този размер и за толкова пари се купуват гуми от топ марките - Континентал, Бриджстоун, Гудиър ... а защо не и Мишлен. Ако тези са сносни, ми е интересно кои са по-хубавите.
hollow92, намери някой, който е притежавал такава кола, вместо да слушаш хората, които започват с "Една жена ми каза ...". В аудифорума има писано достатъно за 2.6 в Б4.
- hollow92
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
- Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
- Двигател: AEE 1993 AAA 1996
- Местоположение: BG
Re: Audi 80 2.6 E куатро
ОК Мерси мн
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Къде съм казал,че средният дифф (торсен-а) не се обслужва? Има случаи,когато при скорост от 50-60 км/ч се усеща даже и чува тресене което идва отзад,голям процент за това е виновен висящият лагер,също е хубаво да се огледат тампоните на горния носач отзад.Принципно на quattro моделите задното окачване си е скъпичко, особено при В4 моделите(разлика в каретата и те са малко по-скъпи в сравнение с останалите).Само задния дифф се блокира от копчето до ръчната и се отблокира автоматично над 25 км/ч. Мършав-я виж маме в един тълковен речник кВо открих за думата сносен - (прил.) търпим, поносим, приемлив
(прил.) посредствен, среден, умерен, задоволителен, удовлетворителен
(прил.) доста добър
(прил.) доста хубав, доста голям
(прил.) добър, достатъчен
(прил.) свестен, разбран, чудесен, любезен
(прил.) посредствен, среден, умерен, задоволителен, удовлетворителен
(прил.) доста добър
(прил.) доста хубав, доста голям
(прил.) добър, достатъчен
(прил.) свестен, разбран, чудесен, любезен
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Да,точно само в задното окачване. И в диференциала и в скоростната кутия и в самото купе дето е цялото с допълнителен тунел. Да не забравим,че и изпускателната система е различна.
Ама нали си на всяка манджа подправка...
Ама нали си на всяка манджа подправка...
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Ич да не е задницата 1000 лв. чини. Имах колега с такова. Толкоз даде да я стегне отзад. Ауди 80. И накрая за капак му го откраднаха
- hollow92
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
- Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
- Двигател: AEE 1993 AAA 1996
- Местоположение: BG
Re: Audi 80 2.6 E куатро
кавгата е готова
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi 80 2.6 E куатро
lion_heart002 написа:Да,точно само в задното окачване. И в диференциала и в скоростната кутия и в самото купе дето е цялото с допълнителен тунел. Да не забравим,че и изпускателната система е различна.
Ама нали си на всяка манджа подправка...
80-ките са си с тунел без значение куатро или не, пък и само отзад се чувства
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Мисля че повечето Аудита са си с тунел готов да мине кардан и изпускателна система през него независимо дали са предно или quattro.
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Re: Audi 80 2.6 E куатро
Ради,една разликата в изпусквателната система и по специално на крайно задното гърне е в чупката ,и местоположението на тръбата към самото задно гърне.Също така е разлина куката за тампоните-при куаттро е в посока навътре,а при само предно-издадена към задната броня.В момента съм с такова задно гърне от 2,6 А това за тунела е абсолютно вярно ,но както ти каза само за някои модели,не съм сигурен дали го има при B2 i B3.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта