Имам много странен проблем. Колата - Голф 2 ПБ 90г., само бензин , няма аларма.
Преди около 2 седмици колата загасна в движение и не искаше да пали ( стартера върти като луд ). Вадим ние кабела от бубината - няма искра.Ясно ще се сменява бобина. Закача ме един приятел да ме дръпне и колата запали - странно



След 4 дни гасне в движение отново. Проверка - няма искра от бобината. "Този път съм подготвен" казвам си аз. Слагам другата бобина - пак не пали и няма искра. Бутвам я малко - запали

Решавам да изчака да изгасне пак и да почна да търся проблема. Голфи не ме разочарова и след 2 дни пак загасна. Дърпаме я до сервиза и се почна :
- бубина - проба с 2 други - няма никой ( не пали и няма искра ). Проверяваме плюсовите кабели на бобината - има ток. За всеки случай сменяваме буксите/кабелните обувки, зачистваме , контактно спрейче. Да ама пак не иска.
- нови кабели ( макар че моите са сменени ) - проба с 2 комплекта. Няма никои

- комутатор ще да е - смяна ( преди това зачистваме , контактно спрейче ). Да ама пак не иска.
- клеморед - слагаме друг. Резултат никакъв...
- смяна компютър - слагаме друг и чудо - колата запали. Решавам да пробвам и старият - колата запали и с него. Викам си "греда". Слагам аз обаче новия ( преди това зачистваме , контактно спрейче ) и оставям колата да работи на място. След 5 минути работа Голфи пак изгасна

- купувам още една бобина. Сменявам я и колата запали. Викам си " еб*ти мизерията" . Не бързам да се радвам

Сега имам части за още един Голф ама моя не пали

Следва да разглобя колата и да почна да търся някъде проблем по инсталацията. Преди да се вкарам в този филм имам няколко въпроса :
- има ли вероятност да е от нещо друго - делко, датчик хол?!? Не мисля там да е проблема при положение , че няма искра от бобината до там
- има ли вероятност да е от някое реле?
- защо при положение че на плюсовите кабели на бубината има ток и всички бобини които притежавам работят , няма искра.
Приемам всякакви съвети
