При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJM

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJM

Мнениеот Anonymous88 » Пет 03 яну 2014 21:46


За много години Колеги. Много Здраве,Щастие и Късмет!

Интересува ме при какви условия се гледат стойностите на 13-и канал?
Защото имам притеснения относно моя мотор AJM на МК4.
Измервал съм ги на студен мотор тепърва запален и показанията са съкрушителни,но мисля,че това е нормално защото в момента на запалване работи на обогатител и се пуска допълнително количество гориво.
След като позагрее,стойностите спадат почти до 0.
На загрял мотор стойностите са 1: -0.15/-0.45 2: 0/-0.30 3: 0/0.45 4: 0.10/0.40 това са г/д показанията на празен ход. Но когато започна да се движа показанията на 3-та и 4-та дюза скачат до 3-та 1.40 4-та 1.50
Та въпросът ми е това нормално ли е имали за какво да се притеснявам?
синхронизацията ми е 0(но също се мести -0.5/0/0.5 милиграмите също ми варират 3.8/4/4.2 и това не знам дали трябва да е така?
Освен тези колебания на стойностите др-те обезпокоителни симптоми са: оборотите също играят 882/904/924
имам претрисане на празен ход,но не е от демпфера гарантирам(преди малко карах Б5.5 с разбит маховик) скърца чука щрака при палене и гасене на колата двигателят се опитва да излезне от коша, а скоростния лост е като перфуратор.
При мен няма нищо от изброените неща освен лека вибрация в лоста и при потегляне имам 1 чукане което е вследствие на заминал тампон на кутията така наречения DogBone

Моля ви за мнения и съвети защото не искам да ставам роб на тази купчина желязо достатъчно пари дадох за тоя голф + обслужване и не ми се дават пари на вятъра по метода проба/грешка в нашия град не бих си дал колата на никой "майстор" искам да я погледне човек който си разбира от работата,а не като нашите дет ми викат,че мотора ми е КР а не ПД и че нямало разлика м/у двете.
Предполагам, че сам няма да мога да се справя(всичко по колите ми до сега си правя сам с един приятел),а което не мога искам не искам отивам при някой "майстор" тъй че мисля да се свържа с някой от форумните майстори да я погледне.

Така,че колеги МОЛЯ ВИ дайте мнения/съвети правилно ли измервам показанията ако ДА имали за какво да се притеснявам,нормално ли е така да варират стойностите, оборотите от какво може да играят така(ЕГР-а преди 20ина дни го свалих и почистих)
:love.vwclub




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот dmode101 » Съб 04 яну 2014 18:05


Показанията на 13-ти канал за дюзите/цилиндрите се гледат на загрял двигател и единствено на празен ход. Не си търси зорлем проблеми по колата, ами си я карай със здраве. За маховика сам си стигнал до извода, че когато се сдуха, има съответния шум/тропане от него.


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот jeriko » Съб 04 яну 2014 18:45


мисля че показанията са ти много добри


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот Anonymous88 » Съб 04 яну 2014 18:55


Благодаря за отговора!
Ок дюзите на загрял мотор на празен ход.
Потропването от към кутията се дължи на разбития тампон Ок и това.
А Нормално ли е така да варират стойностите?
И да точно това и правя клега
dmode101 написа:ами си я карай...
но тази технология ПД ми е някаква тъмна индия и се притеснявам за някой неща (но явно напразно)защото от както съм регистриран във форума не съм спирал да чета дизеловия раздел и знам,че ремонта на тези мотори излиза доста солен.Та за това искам да разбера ако има някакъв проблем дали ще имам финансовата възможност да го отстраня или да я карам докато не "издъхне" тотално и да минаван на следващия "гробник"
Поздрави :beer :love.vwclub


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот jeriko » Съб 04 яну 2014 19:25


карай смело :smile


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот dmode101 » Съб 04 яну 2014 20:06


Anonymous88 написа:А Нормално ли е така да варират стойностите?

Мисля че има връзка между износването на маховика и варирането на тези стойности, но не мога да ти дам еднозначен отговор... На моята кола, която е със същия двигател, оригиналния маховик тропаше и ми играеха оборотите, както си описал. Смених го с друг по-запазен и тези колебания изчезнаха. Сега, 15-ина хил. км. след замяната започна да ми притриса от време на време на празен ход, обаче не тропа и оборотите не играят. Трябва да отбележа, че сега съм със съединител и маховик от Голф 130/150 коня, та оттам може да има разлика.


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот Anonymous88 » Съб 04 яну 2014 20:12


Карам и то доста "смело" :mhihi
Имам останали някакви средства и имам желание засега за Софтуерно засилване а по натам само господ знае! :rolleyes
Това са реалните показатели на дюзите на задрял мотор и ме смущаваше,че в движение стойностите на 3-ти цилиндър надвишаваха 1.50 (но явно нормално)
И реших да попитам дали има за какво да се притеснява щот ако има проблем няма смисъл за чип по добре да си оправя колата с тези пари(ако стигнат де)
:love.vwclub


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот Anonymous88 » Съб 04 яну 2014 20:17


Ми не знам Колега.Както съм споделил в 1-я ми пост снощи карах Б5.5 с разбит маховик и по отношение на звуци,вибрации,палене гасене бих казал, че маховика ми е в много добро състояние,но знае ли се без да се разглоби няма как да съм сигурен


пп Относно мененето на оборотите бях набедил ЕГР-а защото бърках с пръст в него и беше някакъв ужас а и имах страшно омасляване от 2-та отвора от страни дето са и цапаше целия кош с масло.
Преди 20-ина дни го почистих перфектно и пак същата история оборотите играят, но поне се отървах от Еб*ното Омасляване

Последна промяна от Anonymous88 на Съб 04 яну 2014 20:21, променено общо 1 път.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот dmode101 » Съб 04 яну 2014 20:21


Чипосвай я, само внимавай при кого. Няма да я познаеш след това :twisted
Минах по този път и аз преди години. Двигателят, особено помпа дюза има мнооого потенциал, неизползван със стандартния софтуер.


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот Anonymous88 » Съб 04 яну 2014 20:24


Колега то се знае от кой ще е чипа. Вече веднъж съм бил при него само за диагностика. Брачеда така и не иска да чипоса шкодата. Вярно врътнахме над 300км(в 2-те посоки) но останахме много доволни, а и човекът е Име в тази сфера!
:love.vwclub

пп Но първо мисля да посетя някои от форумните майстори за качествена диагностика и да даде мнение за състоянието на Автомобила. Това явно ще е колегата Dobromirski защото ми е най близкия и удачен вариант.
Като реша,че ще предприемам такова действие ще се свържа с колегата да даде мнението си


_Mitaka_13
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 16 юли 2014 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот _Mitaka_13 » Сря 16 юли 2014 21:55


Колеги здравейте, нов съм в този форум. Хвърлил съм око на Passat b5.5, ходих да гледам един, качвахме го на диагностика и показанията на дюзите бяха седните -1,48; +0.18; +1,46; +0,30, коя на кой цилиндър беше не запомних само показанията запомних. В какво състояние са?


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: При какви условия се измерват показания на дюзите? Г4 AJ

Мнениеот lz2aii » Чет 17 юли 2014 8:31


Колкото са по-близо до 0, толкова по-добре. Все пак си има референтни стойности и мисля, че клоняха около -2 и +2. Тези, които ти дават около 1,5 не са чак толкова зле, но ако все пак се вречеш да вземеш колата, пробвай да я запалиш на студен мотор (първо палене за деня) за да видиш дали ще "пикаят". Симптомите са ясни - тресене на мотора и син пушек от кюнеца с аромат на неизгоряла нафта. Ако в последствие някоя от тези дюзи ти направи проблем, нещата не са толкова фатални. ПД вече се намират втора употреба, добре работещи за сравнително добра цена.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта