Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А аз пък никога не съм карал с фланци, но винаги пък съм искал да си поизкарам джантите малко навън и зимни и летни. Та си намерих едни фланци 20 мм задни и 14 мм предни. И си мисля, дали ще мога да ги ползвам и за летните който са Феникс ЕТ 37 а зимните са ЕТ 39. Имам малки притеснения, дали няма да е грозно да излязат летните толкова навън?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
в момента сам с Феникс и аз и мисля да сложа фланци само отзад , но доста по тънки. нещо от рода на 6-7мм , съвсел леко да изнеса задните.
Някой може ли да ми каже какви трябва да са размера на фланците , в смисъл диаметър и дали за 7мм фланец трябва да има ръб, където е централния отвор.
Също така безопасно ли е да сложа оригиналните болтове или да правя нови?
Мерси!
Някой може ли да ми каже какви трябва да са размера на фланците , в смисъл диаметър и дали за 7мм фланец трябва да има ръб, където е централния отвор.
Също така безопасно ли е да сложа оригиналните болтове или да правя нови?
Мерси!
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На 6-7 мм. не ти трябва да имат подход за централният отвор /то мисля, че няма как да имат даже/, но задължително ще ти трябват по дълги болтове.
Принципно, отзад Пасатите поемат доста изнасяне на джантите.
Принципно, отзад Пасатите поемат доста изнасяне на джантите.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз съм се захванал да правя 25мм отзад и 20 отпред за феникса, като ще са преходни от 5х112 към 5х112 + 5х120


- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ах ти стара лисице........Колко кафета си изпил ти......
Дон-е какво ти е мнението, ще изкочили много Феникса на 21 мм.?

Дон-е какво ти е мнението, ще изкочили много Феникса на 21 мм.?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
с това ет-37 ми седи като детска количка matchbox аз мислех даже 30мм да ги изхвърля навън отзад, но 25 май е максимума да дойде почти до ръба на веждите.
Общо взето фланци се правят на принципа на оставащото място, а то се мери като пуснеш вертикала на външния ръб на желаната джанта , пускаш втора вертикала от вътрешния ръб на арката на веждата и разсточнието между двете вертикали е желания фланец. Разбира се може да се правят различни вариянти според търсения ефект.
тези пък ми бяха на Audi-то 4х20мм 5х112мм към 5х112мм , но бяха с централен 65мм за мерцедес без направляващ за джантата и имаше вибрации при около 120 влизаше в резонанс...




но това е визията която търся, от ръб до ръб
Общо взето фланци се правят на принципа на оставащото място, а то се мери като пуснеш вертикала на външния ръб на желаната джанта , пускаш втора вертикала от вътрешния ръб на арката на веждата и разсточнието между двете вертикали е желания фланец. Разбира се може да се правят различни вариянти според търсения ефект.
тези пък ми бяха на Audi-то 4х20мм 5х112мм към 5х112мм , но бяха с централен 65мм за мерцедес без направляващ за джантата и имаше вибрации при около 120 влизаше в резонанс...




но това е визията която търся, от ръб до ръб

Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 03 яну 2014 20:59, променено общо 3 пъти.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами като се натовари? Аз съм и с ниски пружинки? 

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
няма проблеми, на бившия пасат (B4) карах с 30мм отзад при ет15 9J , а отпред 25мм при ет15 и 9J за 70хил км не съм сменил лагер, а не вярвам да съм взел колата с нови лагери, но дори да предполажим че са чисто нови за 70хил км смятам че ако имаше да се чупи нещо да беше се счупило.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Гледам заприказвахте за фланци...на моята колиба все още се чудя кви да сложа.При ет55 отпред и ет50 отзад на 7ж отпред и 8.5 отзад още съм в чуденка.Мисля да спускам и аз вертикали а у,но е малко кофти,защото няма как да монтирам джантата на главината(все пак от 5х112 ще минавам на 5х130)....някаква идея как да измеря?Мислех да пускам колата по диск на земята(трупче отдолу а у) и да навра джантата някак и да я позиционирам по мое усмотрение...меря разстоянието от джантата до диска и воала?
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Момчета има въпрос,около ключа на фаровте таблото леко се олющило точно по краищата на самото гнездо.Има ли някакъв лек да го замажа отгоре с нещо за да не тръгне по таблото,дали ще стане с боя или лепило.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз съм мацал с перманентен маркер по духалките на старият пасат, но става по черно. А в твоя случай, незнам. 

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
mupk0 написа:Гледам заприказвахте за фланци...на моята колиба все още се чудя кви да сложа.При ет55 отпред и ет50 отзад на 7ж отпред и 8.5 отзад още съм в чуденка.Мисля да спускам и аз вертикали а у,но е малко кофти,защото няма как да монтирам джантата на главината(все пак от 5х112 ще минавам на 5х130)....някаква идея как да измеря?Мислех да пускам колата по диск на земята(трупче отдолу а у) и да навра джантата някак и да я позиционирам по мое усмотрение...меря разстоянието от джантата до диска и воала?
не можеш ли да хванеш поне един болт ? Слагаш един болт отдолу стягаш и пускаш от крик мериш и си ок. Но не отгоре болт!!! от долу задължително за да не отвори и пак внимателската де :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа:Момчета има въпрос,около ключа на фаровте таблото леко се олющило точно по краищата на самото гнездо.Има ли някакъв лек да го замажа отгоре с нещо за да не тръгне по таблото,дали ще стане с боя или лепило.
пробвай с това
От какво се е олющило пък около ключа, самия ключ или кожата/пластмасата на таблот, направи снимка ако ти е удобно
Последна промяна от DoH_KuXoT на Нед 05 яну 2014 20:56, променено общо 2 пъти.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От това че има ръб, а и самото табло и други пластмаси, като тези около копчетата на ел. стъклата са покрити с един черен слой от някакъв полимер, които с течение на времето се излющва.
Честно казано незнам дали има оправяне.
Честно казано незнам дали има оправяне.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ето за това става въпрос
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 48 госта