За мен е неразбираема и безумна готовността да сложиш подписа си под нещо, което не си прочел. Всякакви устни уговорки и уверения са вятър на устата за мен. Авторът има право да се чувства измамен, защото е поискал едно, а е получил друго, но в по-голяма степен има право да се чувства глупав. Забавното е, че не всички "опарени" си носят обичката, а напротив - продължават да подписват. Аз например не се подписвам на електронната джаджа на ВиваЦом - искам две разпечатани и подписани от служител копия на договора и тогава започвам да чета какво пише. Всякакви доводи, че системата им била такава са празни приказки.maxpayne написа:...
А колкото до "ама каква измама, да си гледал" - естествено, че е измамен, изумява ме липсата на логическа мисъл в някои коментари.
Измама Глобул / Globul
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Измама Глобул / Globul
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Измама Глобул / Globul
На мен не ми стана ясно, сметката какво включва - само такса от 20-30 ноември или има и такса от 01.12 - 30.12. Като звъня на 123 какво казаха, има ли активни карти или са спрени?
@maxpayne - в случая неустийката е 200лв на карта.
@maxpayne - в случая неустийката е 200лв на карта.
Re: Измама Глобул / Globul
Всички дето ти казват "да си гледал" сега са много силни, ама ако им се случи на тях друго ще пеят! Естествено е че колегата е измамен, как може да разсъждавате противно на всякаква логика, отива в магазина и иска предплатена карта само за интернет, ако няма такава, "ми нямаме", "ми чао", ма те не, или продавача не е разбрал(
хах), или по вероятно е решил да му начука една две карти с по 5 лева такса, пък то кой ли ще се занимава за 5 лева, после колега се подписва, ама в момента вижда че това не е което иска и казва, че се отказва, и кое точно от израза "ОТКАЗВАМ СЕ" продавача не е разбрал???

- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Измама Глобул / Globul
Не знам как още има хора , които влизат в офисите на Глобул, а не ги подминават със смях и съжаление 

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Измама Глобул / Globul
ivo_555 написа:Всички дето ти казват "да си гледал" сега са много силни, ама ако им се случи на тях друго ще пеят!
Казваме му да гледа, в смисъл да види какво разписва! Аз когато купувах предплатена карта на Глобул, ми дадоха формуляр, в който си написах 3-те имена и ми снимаха личната карта, за да регистрират картата! Но формуляра не е 3-ри листя с общи условия, което е при колегата направо договор!
Всеки може да сгреши, няма значение дали е банка или телефонна компания!
Лошо е направил, че е подписал, всичко останало се оправя! Иди доказвай, че не си съгласен с подписа си!
Все едно да прехвърлиш на твое има кола, след като си я купил, и после да искаш да я върнеш!? Как става?

- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Измама Глобул / Globul
Не съм дочел че това е още ноември, тоест гратисния период отпада
Единственият ти вариант е да пуснеш жалба че си бил измамен. Прави се на място. Свободен текст - управителят го приема, препраща на регионален, той на зонален мениджър и ако зоналният каже ОК, няма да имаш действащ договор.
Всъщност се сещам още един начин. Намираш си място където няма покритие за интернет, но трябва да си сигурен че няма. Пускаш молба пак свободен текст и по горната верига се препраща молбата. Разликата е, че оператора прави проверка дали в мястото където искаш да ползваш услугата има покритие, ако не - могат да ти анулират договора. В 30-дневен срок трябва да получиш отговор по посочен от теб начин.
Вторият случай се е случвал докато бях служител. Клиент изплащаше лаптоп но не можеше да ползва нет-а (липса на каквото и да е покритие).
Условието да му анулират договора беше само да си плати всички вноски на лаптопа на един път, без да заплаща за нет. Та се свърши.
Всяко друго неплащане води до неустойка в размер на 200лв за 1 сим карта за мобилен интернет

Единственият ти вариант е да пуснеш жалба че си бил измамен. Прави се на място. Свободен текст - управителят го приема, препраща на регионален, той на зонален мениджър и ако зоналният каже ОК, няма да имаш действащ договор.
Всъщност се сещам още един начин. Намираш си място където няма покритие за интернет, но трябва да си сигурен че няма. Пускаш молба пак свободен текст и по горната верига се препраща молбата. Разликата е, че оператора прави проверка дали в мястото където искаш да ползваш услугата има покритие, ако не - могат да ти анулират договора. В 30-дневен срок трябва да получиш отговор по посочен от теб начин.
Вторият случай се е случвал докато бях служител. Клиент изплащаше лаптоп но не можеше да ползва нет-а (липса на каквото и да е покритие).
Условието да му анулират договора беше само да си плати всички вноски на лаптопа на един път, без да заплаща за нет. Та се свърши.
Всяко друго неплащане води до неустойка в размер на 200лв за 1 сим карта за мобилен интернет

- Станислав
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Измама Глобул / Globul
След сигнализиране през сайта на Глобул днес получихме отговор, че въпросните договори са невалидни и не дължим нищо. Искам да благодаря на всички Ви за подкрепата. Търсете си правата при подобни случай.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта