Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Как нищо му няма виж по ръба какво се случва.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пада ти покритието. Ако измислиш как да го възстановиш, казвай й аз да си оправя някой детайли.
Абе ти тая кола на изложба ли ще я даваш или си я взел да я караш ?
Абе ти тая кола на изложба ли ще я даваш или си я взел да я караш ?
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой обичат всичко вътре да е наред и да няма надрано и прочие. Не е нужно да е за изложба. И аз имам олюпени неща и си мислех да мина с карбоново фолио навремето ама се отказах. Ще следя за решение 

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе и аз обичам всичко да е ток, ама има неща които трудно може да се оправят, а и е безмислено.
Накрая я продаваш и ........
Вече гледам да ми работят всички системи и музиката да свири, а тия дреболии -е това да е кусура.
Накрая я продаваш и ........
Вече гледам да ми работят всички системи и музиката да свири, а тия дреболии -е това да е кусура.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа:Ето за това става въпрос
водна шкурка 1200, 1500, 1800, 2000 и ще стане чисто ново, само внимавай да не го претъркаш че като излезе долния слой става още по-грозно
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
pEsHkyY написа:Някой обичат всичко вътре да е наред и да няма надрано и прочие. Не е нужно да е за изложба. И аз имам олюпени неща и си мислех да мина с карбоново фолио навремето ама се отказах. Ще следя за решение
Специално гумираното покритие има фирма която го оправя, копчета, дръжки , всичко става като ново, даже фигурките запазваха, но съм изгубил темата къде беше по разделите. Иначе специално на Б5 и Б5.5 намирах един комплект карбон , заиграваш се по метода на Alpine и правиш един прекрасно изглеждащ нет оптик, хем си уникален, хем всичко става ново. Мен лично не ми допада обаче нет-а как изглежда. На Sportback-a ми беше фабричен и много го харесвах, но там беше барнато всичко и някак си пасваше, докато на тези генерации малко прекалено ми идва. Ама знае ли се един ден дали няма да посегна и на моите "карбони"

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:Комшията написа:Ето за това става въпрос
водна шкурка 1200, 1500, 1800, 2000 и ще стане чисто ново, само внимавай да не го претъркаш че като излезе долния слой става още по-грозно
Досега не мисля че съм използвал така че имам питане трябва ли поне малко да я намокря или направо както си е?
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Косис тука обаче говорим за табло не за ламирана,но днес ако успея да взема ще видим какво ще се получи.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Човек -ти питаш каво е водна шкурка и аз ти намерх някакъв отговор !
Кажи мерси !!!
Аз въобще не съм ти казвал че можеш да обработваш -тоя полимер в шкурка !!! Това не е кожа !!!
Мисля че друг колега ти даде този отговор -да действаш с такава Шкурка !!!
Ама нещо на тебе не ти харесва ?
Аз вина за това нямам !
Питаш какво е водна шкурка и къде се ползва и аз ти давам някакъв отговор, а дали е разумно да полираш тоя полимер с нея -идея си нямам.
Кажи мерси ей !
==========
Като гледам колегата ти е казвал само да шлифоваш -обеленото и ако не се е появила основата, да изравниш най горното покритие с по долният пласт-да стане гладък прехода и да не се личи.
А дали няма да падне и долното покритие и да се види основата ???
Кажи мерси !!!
Аз въобще не съм ти казвал че можеш да обработваш -тоя полимер в шкурка !!! Това не е кожа !!!
Мисля че друг колега ти даде този отговор -да действаш с такава Шкурка !!!
Ама нещо на тебе не ти харесва ?
Аз вина за това нямам !
Питаш какво е водна шкурка и къде се ползва и аз ти давам някакъв отговор, а дали е разумно да полираш тоя полимер с нея -идея си нямам.
Кажи мерси ей !

==========
Като гледам колегата ти е казвал само да шлифоваш -обеленото и ако не се е появила основата, да изравниш най горното покритие с по долният пласт-да стане гладък прехода и да не се личи.
А дали няма да падне и долното покритие и да се види основата ???
Последна промяна от kossis на Пон 06 яну 2014 9:57, променено общо 2 пъти.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа:DoH_KuXoT написа:Комшията написа:Ето за това става въпрос
водна шкурка 1200, 1500, 1800, 2000 и ще стане чисто ново, само внимавай да не го претъркаш че като излезе долния слой става още по-грозно
Досега не мисля че съм използвал така че имам питане трябва ли поне малко да я намокря или направо както си е?
задължително на вода с една гъбичка не да оливаш таблото , просто забърсваш с влажна гъба след няколко тръквания. Махни ключа за фарове да ве да не го наводниш. Маха се много лесно, натискаш навътре и леко завърташ към положение габарити и веднага издърпваш към теб и той излеза с кабелите, откачаш буксите и ги напъхай вътре да са скрити да не се намокрят. Ако не си сигурен във възможностите си първо пробвай някъде отдолу на таблото или на място което няма да се вижда за да го изтренираш че си е майсторлък :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Човек -ти питаш каво е водна шкурка и аз ти намерх някакъв отговор !
Кажи мерси !!!
Аз въобще не съм ти казвал че можеш да обработваш -тоя полимер в шкурка !!! Това не е кожа !!!
Мисля че друг колега ти даде този отговор -да действаш с такава Шкурка !!!
Ама нещо на тебе не ти харесва ?
Аз вина за това нямам !
Питаш какво е водна шкурка и къде се ползва и аз ти давам някакъв отговор, а дали е разумно да полираш тоя полимер с нея -идея си нямам.
Кажи мерси !
==========
Като гледам колегата ти е казвал само да шлифоваш -обеленото и ако не се е появила основата, да изравниш най горното покритие с по долният пласт-да стане гладък прехода и да не се личи.
а дали няма да падне и долното покритие и да се види основата ???
колега много нерви влагаш в писането във форума, доста мнения със сумати препинателни, главни букви, все едно ни се караш. Може и по-спокойно да го караш

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Айде сега, карам се. Сега пък препинателните са проблем. Почвам само с малки букви и точки тогава.
Кажи сега в горният ми пост къде съм се скарал-намерих темата и му я постнах. И на мене ми беше интересно дали тая водна шкурка наистина се именова така заради употребата си.
Колегата е недоволен че водната шкурка се ползвала за ламарина, е аз виновен ли съм че там я ползват ???
Нали пита дали се ползва с вода -там се дава този отговор.
==========
Контактният ключ излизал много лесно. От вътре съм, го гледал, но не знаех че може и от вън да излиза.
Забележи само точки.
Бири може ли ???
Е такива ? 
Кажи сега в горният ми пост къде съм се скарал-намерих темата и му я постнах. И на мене ми беше интересно дали тая водна шкурка наистина се именова така заради употребата си.
Колегата е недоволен че водната шкурка се ползвала за ламарина, е аз виновен ли съм че там я ползват ???
Нали пита дали се ползва с вода -там се дава този отговор.
==========
Контактният ключ излизал много лесно. От вътре съм, го гледал, но не знаех че може и от вън да излиза.
Забележи само точки.
Бири може ли ???



Последна промяна от kossis на Пон 06 яну 2014 10:20, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kassern и 55 госта