kompresor написа:Кутията наистина ще издържи.
Помпата е от AAZ дюзите са от SDI. ХУбаво е да се сложат двустъпални дюзи от AAZ (1.9 td 75 коня) които са на 150 бара оригинално мисля.
нестават те с с дюзи като на тди
kompresor написа:Кутията наистина ще издържи.
Помпата е от AAZ дюзите са от SDI. ХУбаво е да се сложат двустъпални дюзи от AAZ (1.9 td 75 коня) които са на 150 бара оригинално мисля.
Колега снимай да гледаме малко ! Да се уверим че не ни будалкаш 
KadROo написа::horror Колега снимай да гледаме малко ! Да се уверим че не ни будалкаш
това да не ти е подраздела с снимките ...човека си прави колата не фото модел..това че си извратен и не вярваш никои не го интересува...Andriqn написа:Здравейте колеги.Искам да ви разкажа за моето скромно поло,което очаквам да подобря от към вървеж!Закупих го преди 5-6 месеца и му монтирах нова помпа Бош(механична) на мястото на Лукаса,след това монтирах Турбо кк14 и колата тръгна да върви много добре,надмина очакванията на много хора.За сега нямам почти никакви проблеми,хем е дъня много сериозно.Наложи се да сменя маховика защото моя беше демпферен на 180 мм и сложих 200 мм компект Валео,ново жило на съединителя,...
stangero написа:kompresor написа:Кутията наистина ще издържи.
Помпата е от AAZ дюзите са от SDI. ХУбаво е да се сложат двустъпални дюзи от AAZ (1.9 td 75 коня) които са на 150 бара оригинално мисля.
нестават те с с дюзи като на тди

don hose написа:...
А работещо м-тди съм виждал едно и смятам следващото което видя да е моето:)
с удоволствие бих приел покана да видя на място и аз един такъв добър проект
ние пробвахме ,но не останахме мн доволни
кое от какво и как , ще бъде мн полезна тема Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта